Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL

Vierailija
24.08.2025 |

Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?

Kommentit (22314)

Vierailija
21061/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä. että Jannesta ja Katrista olisi voinut tulla ihan hyvä pari kun olisivat vaan yrittäneet. Joku Kerava-Tampere välimatka ei ole yhtään mitään, junat kulkee ja se on halpaakin kun liput ostaa ajoissa.

Olen samaa mieltä. Nythän Janne tekee etätöitä kotoa käsin, eli periaatteesa voisi enemmän viettää aikaa myös Katrin luona. Katrikin tekee hätäkeskuskessa 12h työvuoroja eli n. 3 työpäivää viikossa ja neljä vapaapäivää. Mä ymmärtäisin, jos kumpikin tekisi vaikka kolmevuorotyötä, niin silloin etäsuhde on hankala toteuttaa, kun ei ole yhteistä aikaa, mutta tässä tapauksessa se olisi ollut toimiva.

Vierailija
21062/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole hyvä että on valmis vaihtamaan ammattia työllisyystilanteen mukaan?

Ei se yleensä perustu työllisyystilanteeseen vaan siihen ettei osaa löytää ammattia missä viihtyisi.

Elisalla nyt ei ole hyvä missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21063/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteeseen voi olla täysin tyytyväinen, vaikka ei olisikaan romanttisia tunteita vaan kumppani tuntuu lähinnä kaverilta. Ihmisethän tekevät parinvalintaa eri tavoin. Jotkut etsivät kumppania niin kauan, kunnes löytävät riittävän hyvän ja ajattelevat, "tää on ihan kiva, tää riittää mulle". 

myös Unelmahäät -sarjassa on pariskuntia, joista minä olen ajatellut: "mitä tuo naine/mies näkee puolisossaan? Miksi se tykkää siitä?" Mutta ilmeisesti he ovat ihan onnellisia yhdessä.

Vierailija
21064/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa oli Jannen tokaisut koko kauden ajan "meillä on Katrin kanssa hyvä keskusteluyhteys".

AHA.

Vierailija
21065/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ihmettelee, miksi keskustelu ei ole lukossa vielä verrattuna aiempiin vuosiin. Se on tutkinnassa, varsinkin Arttu hullun väitteet uhkaavista ja vaarallisista jutuista on pelkkää paskapuhetta ja kunnianloukkuksia. Kannattaa alkaa keksiä selityksiä perheelle, kun kutsu kuulusteluun ja käräjille tulee. Mitä vaan ei saa väittää ihmisistä, se on laitonta! 

Vierailija
21066/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen sitä mieltä. että Jannesta ja Katrista olisi voinut tulla ihan hyvä pari kun olisivat vaan yrittäneet. Joku Kerava-Tampere välimatka ei ole yhtään mitään, junat kulkee ja se on halpaakin kun liput ostaa ajoissa.

Olen samaa mieltä. Nythän Janne tekee etätöitä kotoa käsin, eli periaatteesa voisi enemmän viettää aikaa myös Katrin luona. Katrikin tekee hätäkeskuskessa 12h työvuoroja eli n. 3 työpäivää viikossa ja neljä vapaapäivää. Mä ymmärtäisin, jos kumpikin tekisi vaikka kolmevuorotyötä, niin silloin etäsuhde on hankala toteuttaa, kun ei ole yhteistä aikaa, mutta tässä tapauksessa se olisi ollut toimiva.

Ovat eronneet kuukausia sitten, turhaan vatvot heidän yhteistä aikaansa.

Vierailija
21067/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vi un hienoa kun ukko köpöttelee 84-vuotiaana rollaattorilla ja Päivi on 58-vuotias. Vielä isompi ikäero on Saulilla ja Jennillä . 28 vuotta. Kun Jenni on 60v, on Sauli 88 (jos elää).

Päivi ja Paavohan ovat vuosia olleet yhdessä vain ns. paperilla. Päivi elää omaa menevää elämäänsä, Paavo on jo sairauden väsyttämä. Tämä on tullut jossain Päivin haastattelussa esiin.

onko Päivillä uusi (ikäisensä) mies?

Vierailija
21068/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä keulisi puhelinpäivystäjän ammatilla. Nopeasti koulutettu, eikä joudu itse mihinkään vaaraan. Listan mukaan kyselee ja ohjaa. Jos on hereillä ja osaa puhua ja kuunnella,  pärjää siinä ammatissa. Ei todellakaan mikään vaativa työ.

Kannattaa muistaa nuo ajatukset sillä hetkellä, jos olet itse vaikka puristuksissa autossa sisäisen verenvuodon kourissa ja savu nousee konepellin alta. Siellä nopeasti koulutettu vähän jutskailee jonkun soittajan kanssa ja odottelette sitä lanssia, minkä hän nippanappa mielestäsi osaa hälyttää. Vai mitä luulet ja toivot, osaisiko hän vähän enemmän?

Vierailija
21069/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti alkoi pitämään omaa Youtube kanavaansa viimeisen jakson jälkeen heti seuraavana päivänä. Aika mautonta tuokin. 

Vierailija
21070/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ovat ihmetelleet, miten Julia halusi ja uskalsi saapua lopputapaamiseen. Vastaus tähän on se, että paikalla samassa tilassa oli monta muutakin ihmistä kuin Arttu, eikä Julia suinkaan ollut siellä Artun kanssa kahdestaan. Toisaalta ihmetytti silti, että asiantuntijat antoivat Artun jatkaa vielä tuossakin tilanteessa samaa Juliaa todella ahdistavaa groomauspuhettaan, jonka Arttu teki ilmeisesti vain ärsyttääkseen ja ahdistaakseen lisää Juliaa. 

Ei ole ihmetellyt kukaan. Sinä mielisairas mustamaalaaja vaan keksit juttuja päästäsi. Lopeta jo Artun vainoaminen. Jatkoivat elämäänsä jatka vihdoin sinäkin

Vierailija
21071/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku kertoa kuka hyväksikäytti Elisaa ohjelmassa tämän lehtijutun mukaan https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/697e2c32-9fe9-4032-a3be-543d9e… ?

En ole lukenut, mutta veikkaan että Elisan mielestä tuotanto.

Onhan tuo tuotannon valinta. Toinen lähestyy ihmistä fyysisesti ja toinen henkisesti. Vielä kun sukupuoliroolit menivät perinteisesti ristiin niin tuotannolla oli hauskaa. Tiesi että ei voi toimia mutta tulee hyvää viihdettä. Tai no, hyvää ja hyvää. Kiusallista varmaan kaikkien mielestä. Niin osallistujien kuin katsojien.

No mutta tuskin tuotanto tiesi, että läheisyyttä kaipaava mankuu sitä läheisyyttä joka kohdassa?

Vierailija
21072/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matti alkoi pitämään omaa Youtube kanavaansa viimeisen jakson jälkeen heti seuraavana päivänä. Aika mautonta tuokin. 

Silloin on taottava kun rauta on kuumaa.

Vierailija
21073/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkki?

Vierailija
21074/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä nimellä Matin kanava löytyy. Sitä olis mukava seurata!

Vierailija
21075/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko ja Iina puhuvat pitkillä lauseilla. Puhe polveilee ja pohjustaa asiaa.

Näköjään kaikki eivät ymmärrä tai jaksa kuunnella loppuun.

Esimerkiksi Mikko sanoi, että Iina on hankala ja niin on hänkin. Ja jatkoi, että ollaan yhdessä hankalia. Siinä oli erittäin hyväksyvä vire. Jotkut kuulivat ekan lauseen ja päivästä toiseen kriiseilee, että Mikko sanoi Iinaa hankalaksi. 

Samoin Iina toi esiin sitä, ettei tarvitse olla täydellinen.

Fiksu pariskunta.

Kuvitelkaapa hetki, jos Arttu olisi sanonut saman lauseen Julialle.

Niinpä.

Vierailija
21076/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purskahdin nauruun  kun täällä haukuttiin  että Janne vastaisi laiskasti hätäkeskuksessa. Tuo mieshän elättää perheensäkin puhetyöllä puhelimessa. Siinä ei todellakaan olla laiskasti. Hätäkeskuksessa voivat leikkiä "ylijumalaa" päättäessään laittaako mummolle nyt sen lanssin tulemaan, vai odottaako vain jotsin kiertävää kotipalvelua tms

Sanoo ihminen, jolla ei ole mitään ymmärrystä häken toiminnasta?

Mietipä hetkeä, jolloin hysteerinen ihminen on puhelimessa ja vaikka lapsi tekee kuolemaa siinä hysteerisen vieressä. Se on taitolaji saada selvyys tilanteesta, rauhoitella, ohjata oikein ja laittaa paikalle oikeanlainen määrä ja laatu apua. Siellä häkessä eletään hetkessä ja se hetki toimintaan voi olla todella lyhyt. Se työ ei ole vauvapalstalla kirjoittelua.

Ymmärrät aaian luultavasti silloin, jos olet itse tilanteessa, jossa tarvits

Olen tuo kirjoittaja, jolla ei ole muka mitään ymmärrystä. Tuota ihmisten rauhoittelushan siinä reilun vuoden koulutuksessa juuri harjoitellaan. Ja niiden tarvittavien tilanne tietojen saamista. Vai mitä luulit heille koulutettavan. Taatusti koulutuksessa tehdään paljon tilanne harjoittelua toisen oppilaan esittäessä soittajaa. Tuo kommenttini, että hätäkeskuksessa leikitään "ylijumalaa" vanhusten soittojen kohdalla oli lehdissä lukemiani kriittisiä tapahtumia, kun eivät ole saaneet lanssia tulemaan tarkistamaan tilannetta. 

Vierailija
21077/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elisan luonteesta kertoo hyvin tuo esittely jossa todetaan 23 muuttoa ja USEITA ammatteja. JOS ja KUN valmistuu arkkitehdiksi ja töitä ei löydy niin suosittelen sitä merille menoa. 

Arkkitehdin työ on tosi suhdanneherkkää ala, eli jos asuntorakentaminen on alamaissa, on puolet arkkitehdeistä ns. liipasimella. Toki voi erikoistua esim. teollisuus- ja toimitilapuolelle, mutta näissä on harvoin arkkitehdeille tarpeeksi "glamouria". Arkkitehdin roolissa ollaan myös usein pääsuunnittelijana, eli vuorovaikutus introvertimpien insinöörien ym. ns. rivisuunnitteljoiden kanssa on syytä toimia tai projekti ei vaan etene ja tilaaja vaihtaa pääsuunnittelijaa.

Sikäli arkkitehdin homma voisi sopia itsevarmalle Elisalle, mutta tällöin on syytä olla ilmaisukyky, pätevyys ja vuorovaikutustaidot mintissä. Rikkonainen ja kirjava CV ei muutenkaan ole oikein pidemmän päälle hyvä juttu työnhaussa.

Vierailija
21078/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä aleta taas ilkeillä. Jos jatketaan keskustelua, pysytään asiallisia. Säännöt saa myös kerrata. Kiitos.

Vierailija
21079/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan jaksa 12h työvuoron jälkeen katsella sohvalla istuvaa juujuumiestä, jota on pakko vetää perässä ihan kaikkeen.

Vierailija
21080/22314 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan vi un hienoa kun ukko köpöttelee 84-vuotiaana rollaattorilla ja Päivi on 58-vuotias. Vielä isompi ikäero on Saulilla ja Jennillä . 28 vuotta. Kun Jenni on 60v, on Sauli 88 (jos elää).

Päivi ja Paavohan ovat vuosia olleet yhdessä vain ns. paperilla. Päivi elää omaa menevää elämäänsä, Paavo on jo sairauden väsyttämä. Tämä on tullut jossain Päivin haastattelussa esiin.

onko Päivillä uusi (ikäisensä) mies?

Niinhän se Päivi siihen suuntaan kehaisi jo muutama vuosi sitten. Tv:stä tuli heistä ohjelma. Päivi sen mukaan asui vakituiseen heidän upealla merenrantahuvilallaan ja Paavo Töölössä. Kovin oli jo silloin Paavondementoitunut. Näytettiin vain pikaisesti rapussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan