Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22314)
Sirkus-showtahan tämä kaikki on vain.
Ihan lapsellista Elisan jatkaa tilitystään iltalehdessä. Haukkuu kaikkia muita, mutta mitään vikaa ei itsessään näe. Ehkä ohjelmaa on leikattu rajusti, mutta jos olisi käyttäytynyt asiallisesti ja mukavasti, ei olisi mitään ikävää näytettävää.
Elisan haastattelun jälkeen: Nyt puhuu asiantuntijat, nyt puhuu se ja se, nyt puhuu kameramies, nyt puhuu paljun vuokraaja, sitten mummo (kenen tahansa). Puhukaa nyt kerralla kaikki suunne puhtaaksi, että päästään joulun viettoon.
Vierailija kirjoitti:
Siinä Elisa on varmasti oikeassa, että parit on muodostettu viihde edellä eikä tarkoituksena ole ollut saada aikaan oikeasti toimivia liittoja. Onkohan joka kaudella ollut niin, että osallistujat eivät ole saaneet pitää yhteyttä keskenään kuvausten aikana?
Mutta: kyseessä on viihdeohjelma. Ja paperilla Matti ja Elisa tosiaan näyttävät hyvältä parilta, uskon että kaikki ovat sitä mieltä. Heidän kemiansa ei vain toimi yhtään tosielämässä.
Minusta Matti olisi ollut Elisalle hyvä pari, jos Elisa vain olisi malttanut tutustua Mattiin. Jos Elisalla miesvalinnat ovat aiemmin menneet mönkään, niin nyt oli paritettu lempeä ja rauhallinen mies, jolla on selvästi hyvät arvot. Seuraa olisi järjestynyt vaelluksille, muille reissuille ja konsertteihin. Olisi ollut mahdollisuus oppia itsestäkin jotain, mutta halua siihen ei ollut. Turha ulista, että on jätetty yksin, kun tuki ei selvästi ole kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä. että Jannesta ja Katrista olisi voinut tulla ihan hyvä pari kun olisivat vaan yrittäneet. Joku Kerava-Tampere välimatka ei ole yhtään mitään, junat kulkee ja se on halpaakin kun liput ostaa ajoissa.
Olen samaa mieltä. Nythän Janne tekee etätöitä kotoa käsin, eli periaatteesa voisi enemmän viettää aikaa myös Katrin luona. Katrikin tekee hätäkeskuskessa 12h työvuoroja eli n. 3 työpäivää viikossa ja neljä vapaapäivää. Mä ymmärtäisin, jos kumpikin tekisi vaikka kolmevuorotyötä, niin silloin etäsuhde on hankala toteuttaa, kun ei ole yhteistä aikaa, mutta tässä tapauksessa se olisi ollut toimiva.
Ei kukaan jaksa 12h työvuoron jälkeen katsella sohvalla istuvaa juujuumiestä, jota on pakko vetää perässä ihan kaikkeen
"Katri ei enää taida keretä lapsentekoon jonkun toisen kanssa"
Luultetko, että Janne haluaa enää yhtään lasta? Taitaa olla tekemistä kahdessa jo olemassa olevan kanssa. Janne ei oikein vaikuta ihmiseltä joka jaksaisi puuhata suurperheen kanssa. Taitaa sohva vetää enemmän puoleensa.
Katrilla voi olla mahdollisuus lapsiin (jos niitä haluaa) niin varmaan jonkun toisen kanssa , mutta ei Jannen.
Sitä paitsi Katri ei huolisi Jannen, enkä sitä ihmettele, sen verran kylmää kyytiä tältä sai.
Vierailija kirjoitti:
Elisan haastattelun jälkeen: Nyt puhuu asiantuntijat, nyt puhuu se ja se, nyt puhuu kameramies, nyt puhuu paljun vuokraaja, sitten mummo (kenen tahansa). Puhukaa nyt kerralla kaikki suunne puhtaaksi, että päästään joulun viettoon.
Unohdit vielä pari. Nyt puhuu Matin parturi ja häälahjapitsauunin valmistaja :D noh, josko ne jo siihen tyssäisi ja nauruntyrskähdys päälle. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä Elisa on varmasti oikeassa, että parit on muodostettu viihde edellä eikä tarkoituksena ole ollut saada aikaan oikeasti toimivia liittoja. Onkohan joka kaudella ollut niin, että osallistujat eivät ole saaneet pitää yhteyttä keskenään kuvausten aikana?
Mutta: kyseessä on viihdeohjelma. Ja paperilla Matti ja Elisa tosiaan näyttävät hyvältä parilta, uskon että kaikki ovat sitä mieltä. Heidän kemiansa ei vain toimi yhtään tosielämässä.
Heidät varmaan nähtiin yhtä boheemeina taiteilijasieluina. Värikkäinä, uskaliaina. Oman tiensä kulkijoina. Hylkikisreaktiota vain ei nähty.
Toivottavasti Janne tästä oppi sen, ettei itse ole sporttinen eikä tekevä ihminen, joten ei enää etsi sellaista rinnalleen. Toinen sohvaperuna on ihan sopiva jannelle.
Ei kestänyt edes Katrin kyydissä, eikä Katri ole ollenkaan niin tekevä ja säkäkkä, kuin moni muu joka ei edes katso olevansa tekevä/säkäkkä/sporttinen.
Janne ei kyllä tunnistanut tarpeitaan, kun sporttista ja tekeväistä naista haki.
Naisen piti vielä olla älykäs ja uudesta kiinnostunut. Miksi? Eihän Janne itse ollut kiinnostunut, kuin jääkiekosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidät varmaan nähtiin yhtä boheemeina taiteilijasieluina. Värikkäinä, uskaliaina. Oman tiensä kulkijoina. Hylkikisreaktiota vain ei nähty.
hylkimisreaktiota*
Vierailija kirjoitti:
Miksi Elisa jatkaa tuota samaa. Hyväksi käytetty olo ? Nyt ei vaan tullut suhdetta ja piste.
Näimme juuri miten ihminen pilasi itse kaikki mahdollisuutensa ja syyttää kaikesta muita. Molemmat kuuluvat samaan parantumattomaan taudinkuvaan.
Tuotanto valitsee parit, draamanhaku näkyy enemmän kuin sarjan alkaessa. "Asiantuntijat" ovat lähinnä juontajia/esiintyjiä. Apua saa ohjelman psykologilta. Osallistujat eivät saa pitää toisiinsa yhteyttä.
Ei tässä enää mitään pareja haeta vaan viihdettä telkkariin.
Suomessa vallitsee yhä hyvin sitkeästi kulttuuri, jossa aina on syytettävä jotakuta. Katsokaa Ismo leikolan passiiviset suomalaiset juttu; asioita vaan tapahtuu, mutta minä itse en ole osallisena niihin mitenkään, koko elämä vain tapahtuu, mutta tekijä en missään taatusti ole minä, en ole osallisena en mitenkään en. sepä se vasta onkin.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloisen ylipainoisella on melkein aina suuria vaikeuksia tulla raskaaksi.
Sekä sokerilimut että makeutusaineet ovat haitaksi lihaville (eikä muillekaan hyödyksi). Molemmat ylläpitävät ns. sokerihimoa. Jos jotain makeaa haluaa jatkuvasti, vähiten haitallisia ovat vähäsokeriset hedelmät ja vihannekset.
Paitsi silloin tällöin voi syödä MITÄ VAIN, mutta tähän SILLOIN TÄLLÖIN -asiaan hyvin harvoilla on riittävä itsekuri.
Lihavilla tätä itsekuria ei ole, siksi ovat lihavia.
Hoikka voi herkutella ilman haitallisia terveysvaikutuksia paljon enemmän kuin lihava. Ei koske hoikkaa, joka on laihduttanut joskus suuria määriä. On kuin alkoholisti: pitää pidättäytyä aina riippuvuutta aiheuttavista aineista.
Painu sinä nyt hel*ettiin täältä tuon mielisairaan pakkomielteisen jankkauksesi kanssa! Ketään ei kiinnosta vihasi ja spämmi ihan eri aiheesta. Tämä on enskarit ketju! Taidat olla aika läskipää, kun et osaa omaa keskustelua tehdä
Näin hoikan näkökulmasta ihmettelen tuon Katrin energiaa. On pitkiä työvuoroja, ratsastusohjausta, padelia ja koirien ulkoiluttamista, alamäkipyöräilyä ja ETA-ohjelmaa. Itseltä tuollainen tahti veisi mehut. Kaipaan latautumista ja sitä, että voi vaan oĺla välillä. Mutta hyvä.juttu. Go, Katri, go!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Janne tästä oppi sen, ettei itse ole sporttinen eikä tekevä ihminen, joten ei enää etsi sellaista rinnalleen. Toinen sohvaperuna on ihan sopiva jannelle.
Ei kestänyt edes Katrin kyydissä, eikä Katri ole ollenkaan niin tekevä ja säkäkkä, kuin moni muu joka ei edes katso olevansa tekevä/säkäkkä/sporttinen.
Janne ei kyllä tunnistanut tarpeitaan, kun sporttista ja tekeväistä naista haki.
Naisen piti vielä olla älykäs ja uudesta kiinnostunut. Miksi? Eihän Janne itse ollut kiinnostunut, kuin jääkiekosta.
Nämä kommentit olivat jo yli tuhat sivua sitten.
Tää oli ehkä huonoin kausi mitä ikinä. Juu, mikään muu aiempi ei mee ohi. Viime kausi oli jo alamäkeä muttei sekään niin paha kuin tämä. Nimittäin pappa Muurinen pelasti sen.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli ehkä huonoin kausi mitä ikinä. Juu, mikään muu aiempi ei mee ohi. Viime kausi oli jo alamäkeä muttei sekään niin paha kuin tämä. Nimittäin pappa Muurinen pelasti sen.
Mä pidin jennistä ja hänen isästään myös :)
Miksi Elisa jatkaa tuota samaa. Hyväksi käytetty olo ? Nyt ei vaan tullut suhdetta ja piste.