Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22314)
Jotenkin tuntuu, että Matti on joutunut kokemaan elämässään jotain aivan hirveitä asioita, että hänestä on muotoutunut noin anteeksiantava, toisia hyvin kohteleva ja ymmärtäväinen. Ihan kuin olisi lapsena rajusti, jatkuvasti pahoinpidelty tai pienenä henkisesti kaltoinkohdeltu,
Ihan vinkkinä että vangeista ja narkkareista sun muista suurimmalla osalla on ollut paska lapsuus. Ei se mitenkään jalosta ihmistä, vaan päinvastoin.
Elisa leikkasi mattoveitsellä itsensä ohjelmakonseptista. Naps.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Janne on ollut fiksu kun ei ole kommentoinut parinsa kokoa. Se on Herrasmiehen merkki.
Ei kukaan nainen tykkää siitä jos mies arvostelee tai kritisoi hänen kilojaan.
Annetaanko nyt jo vihdoinkin jokaisen olla oman kokouksensa ilman kritiikkiä, diagnooseja tai laihdutusohjeita.
Minusta paino on kuitenkin hyvin henkilökohtainen asia. Todella fiksut ihmiset eivät kommentoi kenenkään painoa!
No onhan se vähän niinkin, että jannella ei olisi ollut siihen varaakaan, kun ei itsekään mikään hoikkapoika ole.
Ja kyllähän Katrikin oli tuossa suhteessa ihan yhtä fiksu. Ei kommentoinut Jannen painoa, eikä ulkonäköä muutenkaan. Hääjaksossa jopa kehui Jannen ulkonäköä.
Todella fiksut eivät katso tätä ohjelmaa. Fiksuuttako täällä on tarkoitus osoittaa. No sitten ei puhuta lainkaan Jannesta, Katrista ja Iinasta: he eivät lihavuutensa takia ole oikein relevantteja osallistujia. Syy valitsijoitten, ei heidän, saavat toki olal lihavia ja lihoa yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko olis voinut jättää sanomatta -eikä ne ollu edes kalliita- (kukista).
Mitä sanoi? Hirveän huono äänitys.
Sanoi: Eikä ne ollu edes kalliita!
mun mielestä sanoi (yleisesti), että eikä ne oo edes kalliita - kun puhuttiin, että kukkia voi ostella, helppo tapa ilahduttaa.
Katri ei korostanut mitään ostoksia eikä hintaa vaikka antoi kalliin miesten tuoksun Jannelle. Nainen itse tuskin sai mitään.
Mikko: pelottavan julmia katseita. Ei mitää keskinäistä hellyyttä tai sidettä näkyvissä, pelkkää puhetta koko suhde. Psyykkisiä ongelmia. Huono kuva Iinasta ("vaikea ihminen"). Ei auta, että sanoo sen jälkeen olevansa itsekin vaikea. Varma ero, toivottavasti ei Iinalle ylipääsemätön petos.
Joo, ei ole hyvä Iinalle tämä mies. Iina vaikuttaa läheisriippuvaiselta ja Mikko kylmältä.
Aika kamala kommentti Mikolta, että Iina on vaikea ihminen. Tuonpa sitä nainen haluaa kuulla. :(
Vierailija kirjoitti:
Aika kamala kommentti Mikolta, että Iina on vaikea ihminen. Tuonpa sitä nainen haluaa kuulla. :(
No siinä saattaa rakastua räpsähtää kun noin äityy kehumaan!
Iinan ja Mikon suhteessa heikompi tulee alistumaan vahvemman tahtoon. heikommasta tulee miellyttäjä ja mukautuja. Sen vaaran näen tuossa.
Mitä siinä IL elisan lehtijutusaa oli???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Katri tosiaan joi ruoalla aina jotakin muuta kuin vettä. Limsaa ja energiajuomat päivittäisessä käytössä tuo helposti lisää vyötärölle"
EI NE LIMUT LIHOTA, JOS KÄYTTÄÄ light verisoita.
No, sitä en tiedä. Ainakin maistuvat tylsemmiltä. Mutta light versiot aiheuttavat Alzheimeia. Olisiko kiva olla Alzheimerilainen, mutta hoikka se on taasen sitten eri juttu. Mahtaisiko enää edes ymmärtää, että on slimfit ?
Ei pääse edes alzheimerikään, kun on juonut niin paljon sokerilimsoja, että on reiluna kolmikymppisenä noissa mitoissa.
Ehkä niitä painostettiin kehumaan asiantuntijoita ja ohjelmaa, miten paljon oppivat suhteista ja itsestään ja miten lähtisivät uudestaankin mukaan. Sen miehen terapiaa oikein erikseen mainostettiin. Terapioillahan nuo asiantuntijat elantonsa hankkii. Ja nuo paikallaolleet osallistujat vaikutta sellaisilta, että sanoo, mitä pyydetään, ettei heistä jää huono kuva. Elisa varmaan ei oo siihen suostunu, niin sanottu, että parempi, kun jäät pois.
Vierailija kirjoitti:
Katri ei korostanut mitään ostoksia eikä hintaa vaikka antoi kalliin miesten tuoksun Jannelle. Nainen itse tuskin sai mitään.
Janne toi tullessaan kukkakimpun ja koiranleluja, kun tuli ekaa kertaa Katrin luokse kylään.
Vierailija kirjoitti:
niin no, suurin osa naisista on enemmän tai vähemmän hankalia. Jos se kumppanin luonne häiritse liikaa, niin sittenpitää jatkaa paremman kumppanin etsimistä.
Vierailija kirjoitti:
kun monet täällä ovat kovin kriittisiä siitä, että Mikon Ja iinan suhde ei voi onnistua, koska he eivät ole hullaantuneita toisiinsa eivätkä ehkä tunne syviä romanttisia tunteita toisiaan kohtaan. Olen eri mieltä. Parisuhteeseen voi olla täysin tyytyväinen, vaikka ei olisikaan romanttisia tunteita vaan kumppani tuntuu lähinnä kaverilta. Ihmisethän tekevät parinvalintaa eri tavoin. Jotkut etsivät kumppania niin kauan, kunnes löytävät riittävän hyvän ja ajattelevat, "tää on ihan kiva, tää riittää mulle". Ainakin minulla on sukulaisia, joilla on ihan outo kumppani ja minä olen ihmetellyt, että miksi se on tuon kanssa, että eikö oikeasti löytänyt ketään parempaa? Ja samoin on vaikka julkisuudessa valtavan ison ikäeron pareja, kuten Paavo ja Päivi Lipponen, Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen sekä Hjallis HArkimo ja JAsmine Pajari. En usko, että nämä naiset ovat tulisesti rakastuneet mieheensä. He ovat vaan ajatel
Oon kokenut tuommoisen pitkän suhteen jossa ei oikeasti ollut kovin kummoista romanttisia tunteita. Elettiin kuin kämppikset. Aikamoista oli. Ei se paljoa elämään kyllä antanut. Ihan rehellisesti, mutta joo, niinkin voi elää yli 20 vuotta, se on totta. Mutta mun mielestä kyllä jokainen elävä ihminen kaipaa sitä tunnetta edes kerran, että se ihminen tuntuu vatsassa perhosina ja että molemmat saa tuntea ensihuuman ja vetovoiman. Pidemmän päälle voi muuten tulla se mitäänsaamattomuuden tunne ja kyseenalaistaminen ja sitä kautta pidemmän päälle toisen vähättely ja itsestäänselvänä pitäminen.
Vierailija kirjoitti:
kun monet täällä ovat kovin kriittisiä siitä, että Mikon Ja iinan suhde ei voi onnistua, koska he eivät ole hullaantuneita toisiinsa eivätkä ehkä tunne syviä romanttisia tunteita toisiaan kohtaan. Olen eri mieltä. Parisuhteeseen voi olla täysin tyytyväinen, vaikka ei olisikaan romanttisia tunteita vaan kumppani tuntuu lähinnä kaverilta. Ihmisethän tekevät parinvalintaa eri tavoin. Jotkut etsivät kumppania niin kauan, kunnes löytävät riittävän hyvän ja ajattelevat, "tää on ihan kiva, tää riittää mulle". Ainakin minulla on sukulaisia, joilla on ihan outo kumppani ja minä olen ihmetellyt, että miksi se on tuon kanssa, että eikö oikeasti löytänyt ketään parempaa? Ja samoin on vaikka julkisuudessa valtavan ison ikäeron pareja, kuten Paavo ja Päivi Lipponen, Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen sekä Hjallis HArkimo ja JAsmine Pajari. En usko, että nämä naiset ovat tulisesti rakastuneet mieheensä. He ovat vaan ajatel
Taas yksi täällä kertoo tutuista ja sukulaisista, MITÄ KAIKKEA VOI OLLA... Kerronko minä nyt omistani? Tunnen satoja parisuhteita, olen sen ikäinen. En kerro niistä. Säästän teitä.
Nämä keskustelut ovat kiinnostavia vain siinä tapauksessa, että pitäydytään puhumaan siitä, mitä meidän mielestämme näissä television tämänkertaisissa EA-parisuhteissa ON. Täällä on paikoin varsin kiinnostavia kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että Matti on joutunut kokemaan elämässään jotain aivan hirveitä asioita, että hänestä on muotoutunut noin anteeksiantava, toisia hyvin kohteleva ja ymmärtäväinen. Ihan kuin olisi lapsena rajusti, jatkuvasti pahoinpidelty tai pienenä henkisesti kaltoinkohdeltu,
Ihan vinkkinä että vangeista ja narkkareista sun muista suurimmalla osalla on ollut paska lapsuus. Ei se mitenkään jalosta ihmistä, vaan päinvastoin.
En usko tuohon. Matti on aikuinen, hänellä on lapset, hän on isä. Kyllä se kouluttaa ihmistä aivan toisenlaiseksi kuin lapseton ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne toi tullessaan kukkakimpun ja koiranleluja, kun tuli ekaa kertaa Katrin luokse kylään.
Koiranleluja!?! Eihän nainen mikään koira ole!
Täällä kovasti selitellään Matin ja Elisan käytöksiä haavoilla, että sitä on joko anteeksiantava tai suorastaan ilkeä haavojen takia. Kyllä käytös on myös itsestä lähtöisin oleva luonne- ja asennekysymys. Joku voi olla luonnostaan mukavempi ja huomaavaisempi tai joku voi päättää olla taustastaan huolimatta hyvä ihminen muille, ja toisaalta ilkeys ja veemäisyys voi olla tietoinen päätös ja asenne, jolle ei aina ole järkevää tai selittävää syytä taustalla. Loppukädessä vastuu on itse ihmisellä, millainen on muille ihmisille. Haavat on surkea oikeutus huonolle käytökselle.
Olen edelleen sitä mieltä. että Jannesta ja Katrista olisi voinut tulla ihan hyvä pari kun olisivat vaan yrittäneet. Joku Kerava-Tampere välimatka ei ole yhtään mitään, junat kulkee ja se on halpaakin kun liput ostaa ajoissa. Katrin koirat ehkä oli yksi jarruttava tekijä. Koirat sitoo kiinni kotiin tosi paljon. Nyt Jannekin oli perustanut yrityksen ja helpompi aikatauluttaa kaikkea. Jos vaan on tahtoa niin on mahdollista muuttaa asioita. Mutta joillakin ei ole rohkeutta ja siihen jää jumiin.
Elisa: kyseessä joku psyykkinen häiriö (narsismi tms.), siksi tylsä, eikä kannata analysoida, ellei ole psykiatri.
Matti: näyttää kauniilta, puhuu kauniisti, mutta veikkaan, että puolisona, jolta odotetaan tasaveroista panosta joka suhteessa fyysiseen asti, tekee toisen pikkuhiljaa hulluksi. Huom! Kommentti ei puolusta Elisan käytöstä. Olisi ollut kiva nähdä, mitä kaikkea hyvää joku tomera, normaali nainen olisi "saanut Matissa aikaan". Nyt Matin on hyvä remontoida yksin.
Iina: selvästi haluaa jatkaa, mutta taitaa olla ihan liian hyväuskoinen.
Mikko: pelottavan julmia katseita. Ei mitää keskinäistä hellyyttä tai sidettä näkyvissä, pelkkää puhetta koko suhde. Psyykkisiä ongelmia. Huono kuva Iinasta ("vaikea ihminen"). Ei auta, että sanoo sen jälkeen olevansa itsekin vaikea. Varma ero, toivottavasti ei Iinalle ylipääsemätön petos.
Katri: lihonut entisestään. Inserteissä yhä makkarankuorivaatteita, telkkarissa 3 numeroa liian pieniä. Väärällä ja hyvin oudolla tavalla itsevarma. Jotenkin olettaa, että kukaan ei huomaa hänen valtavaa lihavuuttaan. Luulee olevansa erinomainen catch! Aikoo myös vetää tarkemmin rajojaan. Kunpa tekisi myös painon suhteen.
Janne: hohhoijaa. Jotenkin 60-vuotiaan oloinen (ei kaikkien 60-vuotiaitten). Tylsä....... Ei auta mikään itsevarmuuden, punttisalien ja siilitukan esittely. Vrt. Matti: tekee puolison hulluksi vetelyydellään. MITEN VETELÄ JOKU VOI OLLA?
Kaksi muuta: mies tyhmä kuin saapas. Naiset, varokaa häntä!!! Nainen iloitsee, että keksinyt vetää rajansa. Sitä sitten tekee loppuelämänsä. Jää yksin.