Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22314)
Vierailija kirjoitti:
Arttu käyttäytyi ja puhui fiksusti.
Tuota Julia en vaan kestä katsoa, niin feikki ja keskenkasvuinen.
Täällä joku hyvin kommentoikin, että osa osallistujista oli enemmän tullut etsimään itseäni,se oli kiusallista katsottavaa. Osa tarvi selvästi terapiaa esim Julia ja Elisa.
Matti on edelleen niin ihana ja aikuinen.
Siis ihan oikeastiko Arttu puhui jonkun mielestä fiksusti????
Minusta Artulla on pahemmanlaatuinen ongelma tuottaa järkevää ja fiksua puhetta. Ihmeellistä täysin fraaseilla puhumista koko mies.
Ei tuota kyllä jaksaisi päivää pitempään kuunnella.
Mies höpisee ympäripyöreitä latteuksia.
En ymmärrä miksi Arttu oli otettu tähän ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku hyvin kommentoikin, että osa osallistujista oli enemmän tullut etsimään itseäni,se oli kiusallista katsottavaa. Osa tarvi selvästi terapiaa esim Julia ja Elisa.
Minusta Artulla on pahemmanlaatuinen ongelma tuottaa järkevää ja fiksua puhetta. Ihmeellistä täysin fraaseilla puhumista koko mies.
Artusta saa kuvan, että on herttainen, mutta yksinkertainen. Ehkä jos nainen olisi samanlainen niin liitto voisi onnistua.
Julia oli ihan ok koko lopputapaamisen ajan, mutta joku ei vaan pysty sietämään Juliaa ja haukkuu tätä hulluna.
Ymmärrän kyllä, että Juliasta ja Artusta ei olisi voinut paria tulla. Matilla ja Julialla oli selvästi vähän samanlaisia mietteitä siitä, miten ei kelvannut omana itsenään. Vaikka Arttu kovasti yritti paikkailla aikaisempia sanomisiaan niin jotenkin se meni jo ihan överiksi.
Täällä on Mikkoa kovasti haukuttu ja epäilty , että ero tulee, mutta nuohan oli tosi onnellisia. En usko että ainakaan lähiaikoina eroavat, mutta mikä tilanne on 20 vuoden päästä sitä voi arvailla.
Mutta luulen, että nuo kaksi onnistuu ja pysyvät yhdessä.
Mutta tässä näkee miten väärin ihmiset voi toisiaan ymmärtää (katsojat )kun Mikon sanomisia ymmärretään (minun mielestä) ihan päinvastoin, kuin mitä Mikko tarkoittaa/sanoo. Eli minä olen ymmärtänyt nuo Mikon sanomiset positiivisessa mielessä ja moni ihan päinvastoin.
Kun Mikko nyt huomautti, että kukat ei edes ole kalliita (tarkoitti, että niillä voi hyvin kumppania ilahduttaa, kun eivät edes vie ketään konkurssiin) niin täällä arvellaan, että Mikko ei pidä Iinaa minkään arvoisena, kun tuo vain halpoja kukkia ja iina siitä pahoittaa mielensä.
Tai, kun Mikko sanoi, että Iina on vaikea ihminen, mutta Mikkohan lisäsi, että itsekin on ja se ei ole paha asia, jos sen tiedostaa. Harva ihminen nyt varmaan niin kovin "helppo" kumppani on, mutta jos rakkautta ja ymmärrystä riittää, voi pari olla hyvinkin onnellinen.
Jos joka ikiseen tuollaiseen asiaan takertuu ja siitä pahoittaa mielensä ja alkaa harkita eroa niin eihän tuollaisen mimosan kanssa kukaan pysty elämään.
Relatkaa ihmiset ihmissuhteissanne ja parisuhteissanne, niin elämä on paljon helpompaa ja mukavampaa.
Hyvää huomenta. Iltiksessä pitkä juttu Elisasta ja Matista. Voi, harmi, miten ilkonaisesti olisivat olleet oikein unelmapari. Artikkelissa Matti kertoo, että tänään perjantaina youtubessa aukeaa hänen oma kanavansa tms, jossa kertoo Orimattilassa olevan mökin rempasta ja muutenkin yleisistä fiiliksistään elämästä jatkuvasti. Sanoi jotain tyyliin, etta jos joku tykkäsi mun jorinoista, niin siellä niitä kuulee lisää.
Kävin siis heti youtubessa, mutta en ainakaan löytänyt mitään? Mutta enhän olekaan mikään välkky ja plen vielä aivan aloittelija digimaailmassa. Mutta teille fiksummille tämä tiedoksi.
Minusta Janne on ollut fiksu kun ei ole kommentoinut parinsa kokoa. Se on Herrasmiehen merkki.
Ei kukaan nainen tykkää siitä jos mies arvostelee tai kritisoi hänen kilojaan.
Annetaanko nyt jo vihdoinkin jokaisen olla oman kokouksensa ilman kritiikkiä, diagnooseja tai laihdutusohjeita.
Minusta paino on kuitenkin hyvin henkilökohtainen asia. Todella fiksut ihmiset eivät kommentoi kenenkään painoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arttu ei sen kummempia fraasi latteuksia puhu kuin asiantuntijatkaan. Varmaan on katsellut aiempia Ensitreffit alttarilla ohjelmia ja sieltä kopsannut fiksuina pitämiään lauseita. Pitää koko ajan muistaa, että ilmeisesti Artulla ei ole peruskoulua kummempaa koulutusta. Han on fyysisen työn tekijä, tavallinen duunari, heita mitenkään väheksymättä. Sellaiset asiat asettavat rajoitteita. Mutta otaksun, etta on hyväntahtoinen hölmö, joka joutui tilanteeseen, jota ei enää hanskannut ja tulos oli nyt sitten tämä.
Minä en usko, että Mikon ja Iinan juttu toimii. Mikosta on jo kauden aikana huomannut, että on sangen negatiivinen ja on taipumusta ilkeään piikittelyyn. Eihän se nyt esim. mikään kiva kommentti ole, jos tuoretta puolisoa kuvailee vaikeaksi. Vaikka sanoisi itsensäkin olevan vaikea, niin ei tuo ole nätti kommentti. Muutenkin Mikon kommentit ovat mielestäni olleet epävarmoja. Kyllä esimerkiksi itselläni on ollut aviomieheni kanssa ihan alusta asti varma olo ja tiesimme puolin ja toisin nopeasti, että tässä on tuleva aviopuoliso, jonka kanssa perustan perheen.
Iinan kannalta toivon, että Mikko ei hukkaa lapsia toivovan Iinan elämää monta vuotta. Liian monta tarinaa olen kuullut siitä, kuinka mies vitkuttelee ja on epävarma ja lopulta eron tullessa nainen jää yksin ja lapsettomaksi. Iinalle toivon onnea parisuhderintamalle ja miestä, joka näkee hänet positiivisessa valossa vaikeaksi haukkumisen sijaan. :)
Matti on kyllä fiksu ihminen, sinut itsensä kanssa ja hyväksyy itsensä ja muutkin sellaisina kuin ovat. Hyvä itsetunto, kun ei lähtenyt mollaus-linjalle, vaikka aihettakin olisi ollut. Elisaa varmaan hävetti niin paljon, että ei kehdannut tulla paikalle samoista läheisyysjutuista jankkaamaan... Matti pärjää elämässä!
Luin Iltasanomista Matin kuulumisia ja kylläpä tuli miehen puolesta hyvä mieli siitäkin huolimatta että joutui hyvin epäsopivan henkilön kanssa olemaan yhdessä. Selvästi tunneälykäs ja hyväntahtoinen tyyppi, joka ei ole vihainen tai turhautunut mistään elämässään.
Itsekin miehenä haluaisin rakentaa sen henkisen yhteyden vahvemmaksi alussa kuin fyyisen. Tuntuu ikävältä Matin puolesta että sitten onnistuikin just sellaisen naisen kanssa olemaan yhdessä, joka halusikin ihan muuta, vaikka uskoisin että valtaosalle naisista juuri tuo henkinen yhteys on erittäin tärkeää. Miehet harvoin puhuvat näistä asioista, ei kaikki ole seksiseuraa hakevia baareissa rymyäjiä. Herkkiä ja kilttejä tyyppejä kyllä löytyy, mutta aina jotenkin kohtalo onnistuukin saattamaan heidät yhteen äärimmäisen epäsopivan kanssa, kuten nyt nähtiin Matin ja Elisan tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on Mikkoa kovasti haukuttu ja epäilty , että ero tulee, mutta nuohan oli tosi onnellisia. En usko että ainakaan lähiaikoina eroavat, mutta mikä tilanne on 20 vuoden päästä sitä voi arvailla.
Mutta tässä näkee miten väärin ihmiset voi toisiaan ymmärtää (katsojat )kun Mikon sanomisia ymmärretään (minun mielestä) ihan päinvastoin, kuin mitä Mikko tarkoittaa/sanoo. Eli minä olen ymmärtänyt nuo Mikon sanomiset positiivisessa mielessä ja moni ihan päinvastoin.
Kun Mikko nyt huomautti, että kukat ei edes ole kalliita (tarkoitti, että niillä voi hyvin kumppania ilahduttaa, kun eivät edes vie ketään konkurssiin) niin täällä arvellaan, että Mikko ei pidä Iinaa minkään arvoisena, kun tuo vain halpoja kukkia ja iina siitä pahoittaa mielensä.
Tai, kun Mikko sanoi, että Iina on vaikea ihminen, mutta Mikkohan lisäsi, että its
Mikkohan sanoi suoraan, että kukat eivät ole edes kalliita näin vinkkinä miehille. Täällä jopa kukkien halpuudesta puhuminen katsottiin huonoksi.
Kirjoittajat katsovat osallistujia pelkästään omien ihmismieltymysten kautta. Jos eivät itse viehty ihmisestä, niin huonoa tästä kirjoitetaan. Ja päinvastoin ihmistä kehutaan, jos tuon tyyppisestä ihmisestä pidetään. Nyt jopa Iinan ja Mikon suhteen jatkoa katsotaan tämän seikan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janne on käyny parturissa ja parta leikattu tekemään kasvosta slimmin. Ihan yhtä potra poika edelleen.
Kyllä oli salilla käyty ja kropassa näkyi tulokset selvästi!
Heh. Oikeanlaisilla vaatteilla pystyy peittämään hyvin kiloja ja jos vielä istuu ryhdikkäästi.
Eilisessä jaksossa osallistujat sanoivat oppineensa itsestään uusia asioita. Sekin on hyvä,vaikka kumppania ei löytynytkään. Toki poikkeus on Elisa,joka ei edelleenkään ottanut opikseen. Hän ei vieläkään näe itsessään vikoja,vaan varmasti jatkossakin toistaa samat virheet. 41 v ja aivan kujalla.
Samoilla linjoilla. Tänään tuli telkkarista viimeinen jakso. Itse kuvaamissaan klipeissä kertoo kuinka huojentunut on ja hymy on palannut takaisin. Silti hymy vaikutti teennäiseltä ja sohvalla muiden kanssa istuessa oli kaikkea muuta kun kepeä.
Julia lienee kumppanina se vaikein mahdollinen joka kiusaamistaustan (onko sitä ollut?) takia kääntää joka sanan mielessään ja analysoi onko siinä jotain negatiivista sanomaa hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai, kun Mikko sanoi, että Iina
Ei tässä ole kyse siitä, että oman ihmismieltymyksen mukaan kommentoisin Iinaa ja Mikkoa. Ei kyse ole siitä, viehätynkö minä jostain ihmisestä vai en. Enhän minä esimerkiksi pidä Mattia ollenkaan miehenä minun makuun, mutta silti näen hänet jollekin toiselle oikein sopivana kumppanina. Matti on ollut ystävällinen ja kypsä, vaikka Elisa ei sitä ollut. Matti on selvästi hyvää kumppanimateriaalia, vaikka ei minun miesmakuuni istukaan.
En vain millään näe, että Iinan ja Mikon juttu toimisi Mikon negatiivisuuden takia. Minusta millekään parisuhteelle ei ole toimiva pohja, jos jo alussa ollaan negatiivisella asenteella liikenteessä. Ei se negatiivisuus mihinkään häviä suhteen edetessä tai jos tulee haasteita. Päinvastoin tulee sitä, että Mikon kommentit muuttuvat entistäkin negatiivisemmiksi ja piikittelevämmiksi. Verrokkina taas Matti, joka ei nihkeillyt Elisasta edes suhteen loputtua/ohjelman päätyttyä.
Elisan luonteesta kertoo hyvin tuo esittely jossa todetaan 23 muuttoa ja USEITA ammatteja. JOS ja KUN valmistuu arkkitehdiksi ja töitä ei löydy niin suosittelen sitä merille menoa.
Tarkoitin, että siinä asiassa Janne on fiksu, ettei ole kommentoinut puolisonsa kiloja.
En ottanut muiden asioiden suhteen kantaa hänen fiksuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Elisan luonteesta kertoo hyvin tuo esittely jossa todetaan 23 muuttoa ja USEITA ammatteja. JOS ja KUN valmistuu arkkitehdiksi ja töitä ei löydy niin suosittelen sitä merille menoa.
Elisahan kertoi, että on laivakokki. Se on ainakin minusta paljon fiksumpi ammatti, kuin tuherrella arkkitehtina joitain savusaunoja. Seilorit ovat rempseää porukkaa, jotka eivät niin vähastä hatkähdä, joten toivon, että meidän Elisa löytää oman rakkaan kalapuikko merikarhunsa, joka hänet viimein turvallisesti kesyttää 🚢 🐻 💕
Vierailija kirjoitti:
Mintä toivon Elisalle seesteistä tulevaisuutta, rauhan löytymistä, oivalluksia. Jokaisen tulisi voida kokea onnea ja turvaa.
Jotenkin tuntuu, että Matti on joutunut kokemaan elämässään jotain aivan hirveitä asioita, että hänestä on muotoutunut noin anteeksiantava, toisia hyvin kohteleva ja ymmärtäväinen. Ihan kuin olisi lapsena rajusti, jatkuvasti pahoinpidelty tai pienenä henkisesti kaltoinkohdeltu, jotta on muodostunut tuollainen teflonpinta torkeitäkin loukkauksia vastaan.
Se voisi selittää myös fyysisen varovaisuuden ja etaisyyden.
Koska ilman suurta kärsimystä ei tuollaista timanttia ja betonia ihmiseksi kehity.
Kunnioitan ja arvostan Mattia.
Voi että tuo Matti on kyllä ihana! Ei epäilystäkään etteikö hän löytäisi jotakuta ihanaa ja itselleen sopivaa naista tämän ohjelman myötä. Voi mikä helmi mieheksi, joku saa hänestä hyvän kumppanin. Näinköhän saamme pian lukea uutisia nyt kun kausi virallisesti loppui?
Iinan ja Mikon jatko kiinnostaa myös... mikähän mahtaa olla heidän tämänhetkinen tilanne? Tuo mitä kuuluu -yhteistapaaminenhan oli selvästi syksyllä kuvattu, nyt ollaan jo pian talvessa. Ennustin kauden alussa, että he varmaan jatkavat viimeisen jakson kohdalla, mutta tuskin kovin pitkään. Toivoisin olevani väärässä.
Julia ja Arttu olivat viimeiseen asti oikestaan mysteeri kun ei saatu ikinä nähdä ja kuulla mitä siellä kulisseissa oikeasti sanottiin ja tehtiin.
Janne oli vimpassa jaksossa edukseen ja Katrikin kivalla tavalla jämpti mietteidensä kanssa.