Ensitreffit alttarilla 2025 OFFICIAL
Onko yhtä paska kuin aiempina kausina eikä mikään pari jatka?
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22314)
Nyt olis kiva nähdä ja saada kaikilta lehtihaastattelu kun ohjelma on virallisesti loppunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri ei korostanut mitään ostoksia eikä hintaa vaikka antoi kalliin miesten tuoksun Jannelle. Nainen itse tuskin sai mitään.
Janne toi tullessaan kukkakimpun ja koiranleluja, kun tuli ekaa kertaa Katrin luokse kylään.
Koiranleluja!?! Eihän nainen mikään koira ole!
Varmaan varasti omalta koiraltaan niitä ja puska oli jotain Alepan nuukahtaneita ja kuihtuneita tarjousrehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kamala kommentti Mikolta, että Iina on vaikea ihminen. Tuonpa sitä nainen haluaa kuulla. :(
Iinan pitää ottaa tuosta opiksi ja ryhdistäytyä ettei Mikolla ole valittamista. Jokainen voi aina skarpata käytöstään. En ole pitänyt pahana, kun minulle on noin sanottu usein. Olen miettinyt itseäni ja hävennyt.
Millä tavalla? Mitä iinan mielestäsi pitäisi konkreettisesti tehdä?
Miksi Elisa puuttui loppuyhteenvedosta kokonaan? Syy?
valtavan ison ikäeron pareja, kuten Paavo ja Päivi Lipponen
Varmaan vi un hienoa kun ukko köpöttelee 84-vuotiaana rollaattorilla ja Päivi on 58-vuotias. Vielä isompi ikäero on Saulilla ja Jennillä . 28 vuotta. Kun Jenni on 60v, on Sauli 88 (jos elää).
Vierailija kirjoitti:
Ehkä niitä painostettiin kehumaan asiantuntijoita ja ohjelmaa, miten paljon oppivat suhteista ja itsestään ja miten lähtisivät uudestaankin mukaan. Sen miehen terapiaa oikein erikseen mainostettiin. Terapioillahan nuo asiantuntijat elantonsa hankkii. Ja nuo paikallaolleet osallistujat vaikutta sellaisilta, että sanoo, mitä pyydetään, ettei heistä jää huono kuva. Elisa varmaan ei oo siihen suostunu, niin sanottu, että parempi, kun jäät pois.
Elisa on sellainen totuudentorvi, että oksat pois. Ai, että mä nautin, kun Elisa näytti kaapin paikan sille Juusollekin. Pojuhan ihan änkytti silmät pyöreinä. Ei ne mitään kaikkitietäviä puolijumalia ole, vaikka itse niin luulevatkin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vi un hienoa kun ukko köpöttelee 84-vuotiaana rollaattorilla ja Päivi on 58-vuotias. Vielä isompi ikäero on Saulilla ja Jennillä . 28 vuotta. Kun Jenni on 60v, on Sauli 88 (jos elää).
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011013916.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katri ei korostanut mitään ostoksia eikä hintaa vaikka antoi kalliin miesten tuoksun Jannelle. Nainen itse tuskin sai mitään.
Janne toi tullessaan kukkakimpun ja koiranleluja, kun tuli ekaa kertaa Katrin luokse kylään.
Koiranleluja!?! Eihän nainen mikään koira ole!
Varmaan varasti omalta koiraltaan niitä ja puska oli jotain Alepan nuukahtaneita ja kuihtuneita tarjousrehuja.
Näytettiin, kun kävi lemmikkiliikkeessä ostamassa leluja nimenomaan staffeille. Hienon kimpun kukkia toi. Mutta kun kaikkea Jannessa pitäisi haukkua
Vierailija kirjoitti:
kun monet täällä ovat kovin kriittisiä siitä, että Mikon Ja iinan suhde ei voi onnistua, koska he eivät ole hullaantuneita toisiinsa eivätkä ehkä tunne syviä romanttisia tunteita toisiaan kohtaan. Olen eri mieltä. Parisuhteeseen voi olla täysin tyytyväinen, vaikka ei olisikaan romanttisia tunteita vaan kumppani tuntuu lähinnä kaverilta. Ihmisethän tekevät parinvalintaa eri tavoin. Jotkut etsivät kumppania niin kauan, kunnes löytävät riittävän hyvän ja ajattelevat, "tää on ihan kiva, tää riittää mulle". Ainakin minulla on sukulaisia, joilla on ihan outo kumppani ja minä olen ihmetellyt, että miksi se on tuon kanssa, että eikö oikeasti löytänyt ketään parempaa? Ja samoin on vaikka julkisuudessa valtavan ison ikäeron pareja, kuten Paavo ja Päivi Lipponen, Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen sekä Hjallis HArkimo ja JAsmine Pajari. En usko, että nämä naiset ovat tulisesti rakastuneet mieheensä. He ovat vaan ajatel
Nuo esimerkkisi naiset ovat golddiggereitä. Paitsi Jenni.
Vierailija kirjoitti:
kun monet täällä ovat kovin kriittisiä siitä, että Mikon Ja iinan suhde ei voi onnistua, koska he eivät ole hullaantuneita toisiinsa eivätkä ehkä tunne syviä romanttisia tunteita toisiaan kohtaan. Olen eri mieltä. Parisuhteeseen voi olla täysin tyytyväinen, vaikka ei olisikaan romanttisia tunteita vaan kumppani tuntuu lähinnä kaverilta. Ihmisethän tekevät parinvalintaa eri tavoin. Jotkut etsivät kumppania niin kauan, kunnes löytävät riittävän hyvän ja ajattelevat, "tää on ihan kiva, tää riittää mulle". Ainakin minulla on sukulaisia, joilla on ihan outo kumppani ja minä olen ihmetellyt, että miksi se on tuon kanssa, että eikö oikeasti löytänyt ketään parempaa? Ja samoin on vaikka julkisuudessa valtavan ison ikäeron pareja, kuten Paavo ja Päivi Lipponen, Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen sekä Hjallis HArkimo ja JAsmine Pajari. En usko, että nämä naiset ovat tulisesti rakastuneet mieheensä. He ovat vaan ajatel
Olen edelleen eri mieltä:
Minusta siinä ei ole mitään pahaa, jos toisilla suhde ei (alussakaan) ole mitään räiskyvää romantiikkaa tai suuria tunteita. Mutta siinä on minusta merkittävä ero, miten kumppanistaan puhuu. Vaikka suhteessa ei olisi romantiikkaa tai suuria tunteita, voisi kumppaniaan kuvailla esimerkiksi rakastavaksi, luotettavaksi, lempeäksi ja sellaiseksi ihmiseksi, jonka kanssa on hyvä olla. Ei tällaisella ihmisellä ole mitään tarvetta etsiä uutta suhdetta, jos nykyisessä suhteessa on hyvä olla. Eivät kaikki kaipaa räiskyviä tunteita, romantiikkaa jne. Toisille parisuhteessa se turn on löytyy toisen tasaisuudesta, luotettavuudesta ja rinnalla kulkemisesta.
Sitten taas on ihan eri lähtökohta, jos jo alussa kuvailee kumppaniaan vaikeaksi tai hankalaksi. Eihän se ole mikään kaunis kommentti! Parisuhde voi olla tasainen ja hyvä ilman suurta tunteiden paloa, mutta näihin tasaisiin, levollisiin suhteisiin ei kuulu toisen mollaaminen hankalaksi. Ja jos ei suhteen alussakaan kykene luonnehtimaan kumppaniaan positiivisin adjektiivein, niin ei tuo asia muutu myöhemminkään. Kenenkään ei kannattaisi jäädä suhteeseen, jossa toinen osapuoli luonnehtii sinua ensisijaisesti negatiivisin sanoin.
Kumman varmasti ja tietävästi täällä analysoidaan Iinaa ja Mikkoa muutaman kommentin perusteella. Ikään kuin ei anneta painoarvoa heidän omalle kokemukselleen, vaan tiedetään telkkarin kautta paremmin. No sama pätee tietysti kaikkiin osallistujiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä. että Jannesta ja Katrista olisi voinut tulla ihan hyvä pari kun olisivat vaan yrittäneet. Joku Kerava-Tampere välimatka ei ole yhtään mitään, junat kulkee ja se on halpaakin kun liput ostaa ajoissa. Katrin koirat ehkä oli yksi jarruttava tekijä. Koirat sitoo kiinni kotiin tosi paljon. Nyt Jannekin oli perustanut yrityksen ja helpompi aikatauluttaa kaikkea. Jos vaan on tahtoa niin on mahdollista muuttaa asioita. Mutta joillakin ei ole rohkeutta ja siihen jää jumiin.
Ei oli tullut paria käytännön syistäkään. Ei edes etäparisuhdetta. Janne on vuoroviikkovanhempi eikä pysty muuttamaan ja Katrin alalla ei mahdollisuus työpaikkaan Tampereella. Kyllä ne koirat kulkee, mutta nyt jopa Katrin toinen koira ei olisi sietänyt Jannen koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Päivi ja Paavohan ovat vuosia olleet yhdessä vain ns. paperilla. Päivi elää omaa menevää elämäänsä, Paavo on jo sairauden väsyttämä. Tämä on tullut jossain Päivin haastattelussa esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kamala kommentti Mikolta, että Iina on vaikea ihminen. Tuonpa sitä nainen haluaa kuulla. :(
Iinan pitää ottaa tuosta opiksi ja ryhdistäytyä ettei Mikolla ole valittamista. Jokainen voi aina skarpata käytöstään. En ole pitänyt pahana, kun minulle on noin sanottu usein. Olen miettinyt itseäni ja hävennyt.
Mikko on tuollainen avoin analysoija, joka sanoi kameralle suoraan ajatuksiaan eikä pyrkinyt muiden osallistujien tavoin siloittelemasn niitä.
Minusta Elisa oli vihamielinen terapeuttejakin kohtaan ja nyt taitaa antaa tulla tuutin täydeltä lehtijutussa? Näkeekö kukaan sitä haastattelua mitä siinä sanottiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun monet täällä ovat kovin kriittisiä siitä, että Mikon Ja iinan suhde ei voi onnistua, koska he eivät ole hullaantuneita toisiinsa eivätkä ehkä tunne syviä romanttisia tunteita toisiaan kohtaan. Olen eri mieltä. Parisuhteeseen voi olla täysin tyytyväinen, vaikka ei olisikaan romanttisia tunteita vaan kumppani tuntuu lähinnä kaverilta. Ihmisethän tekevät parinvalintaa eri tavoin. Jotkut etsivät kumppania niin kauan, kunnes löytävät riittävän hyvän ja ajattelevat, "tää on ihan kiva, tää riittää mulle". Ainakin minulla on sukulaisia, joilla on ihan outo kumppani ja minä olen ihmetellyt, että miksi se on tuon kanssa, että eikö oikeasti löytänyt ketään parempaa? Ja samoin on vaikka julkisuudessa valtavan ison ikäeron pareja, kuten Paavo ja Päivi Lipponen, Anna-Maija Tuokko ja Kari Heiskanen sekä Hjallis HArkimo ja JAsmine Pajari. En usko, että nämä naiset ovat t
Mutta eihän se huuma kestä aina vuosikausia, ja voi silti alkaa pitämään toista itsestäänselvyytenä. Tai jos ei, niin voi tulla muita ongelmia, kuten pettämistä ja vaikka työkaveriin ihastumisia. Salaa vehkeillään selän takana ja sitten vaihdetaan lennosta. Toinen vielä syvästi rakastuneena ja kiintyneenä. Kikkeliskokkelis.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kovasti selitellään Matin ja Elisan käytöksiä haavoilla, että sitä on joko anteeksiantava tai suorastaan ilkeä haavojen takia. Kyllä käytös on myös itsestä lähtöisin oleva luonne- ja asennekysymys. Joku voi olla luonnostaan mukavempi ja huomaavaisempi tai joku voi päättää olla taustastaan huolimatta hyvä ihminen muille, ja toisaalta ilkeys ja veemäisyys voi olla tietoinen päätös ja asenne, jolle ei aina ole järkevää tai selittävää syytä taustalla. Loppukädessä vastuu on itse ihmisellä, millainen on muille ihmisille. Haavat on surkea oikeutus huonolle käytökselle.
No se on juurikin näin. Meillä perheessä sisareni on aina saanut olla se veemäinen, katkera, ilkeä ja päsmäri. Minun kuuluu joustaa, olla hiljaa ja ymmärtää. Lapsena kuului ottaa jopa fyysistä väkivaltaa vastaan. Syy tähän on se, että olemme kuulemma erilaisia luonteeltamme. Varmasti olemmekin, mutta käytöstapojen pitäisi olla samat kaikilla. Sisareni osaa käyttäytyä ihan hyvin riittävän varakkaassa ja "tasokkaassa" seurassa, jos hän hyötyy siitä itse. Itse taas en käyttäydy rumasti missään seurassa, vaikka toisaalta ehkä siitä hyötyisinkin. Silti en toimisi koskaan ilkeästi muita kohtaan.
Päivi ja Paavohan ovat vuosia olleet yhdessä vain ns. paperilla. Päivi elää omaa menevää elämäänsä, Paavo on jo sairauden väsyttämä. Tämä on tullut jossain Päivin haastattelussa esiin.
Tiesin tämän. Luultavasti Jennillä ja Saulillakin on melko paljon "omaa aikaa".
Mitäköhän noiden akkojen päässä liikkuu. Kuka kumma ottaa liki 30 v vanhemman miehen....
Koko idea pilattiin kun ei enään mentykkään naimisiin ja palkkiot pitäisi maksaa vasta ohjelmasarjan päätyttyä tyyliin tonni kuussa viis vuotta jos naimisissa pysyy .