Ultra bra alkoi ylen areenassa.
Kuuntelen läppäriltä koska kaiuttimet on paremmat kuin telkkarissa.
Kommentit (448)
Olen täysin samaa mieltä. Kaikki ei tykkää kaikesta, mutta se että tieten tahtoen, provosoimistarkoituksessa ja muiden yläpuolelle asettuen haukutaan yhtyeen musiikin, sen tekijät ja sen kuuntelijat, kertoo kaiken olennaisen kommentoijista. Eilinen konsertti oli paikan päällä upea. Ollaan fanit ylpeitä siitä, mitä ollaan koettu, eikä anneta negatiivisten kommenttien pilata sitä. Meitä on kuitenkin hemmetin paljon.
Joskus ysärillä nuo selittivät haastattelussa, että jos yleisö ei vaikuta tarpeeksi innostuneelta keikalla, niin ajattelevat että menevät sitten vain pankin kautta kotiin. Eli jos ette ole tarpeeksi innostuneita meistä niin haistakaa v*ttu. Rahat kelpaa silti.
Milloin paluukeikka Palestiinaan? Kun on jo lippukin valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt UB:n ylimielistä asennetta. Että on tehty musaa, joka vähintäänkin leikittelee poliittisen lauluperinteen kanssa ja on ollut näitä "poliittisia" ulostuloja, osallistumista johonkin vasemmistonuorten toimintaan muinoin ja nytkin se Palentiinan lippu lavalla.
Ja sitten ollaan oltu kärttyisiä, kun heitä tulkitaan omien representaatioidensa kautta, samalla kuitenkin ollaan avuttomia kuvaamaan sitä omaa näkemystä.
Onko se sitä, kun taitavat olla pääsääntöisesti taustaltaan etuoikeutettuja ylemmän keskiluokan porukkaa, joilla ei sitten oikeasti ole mitään sanottavaa niinkuin ylemmillä luokilla tahtoo asia olla.
Sama lisää, että ulkonäkö ei liity minulla yleensäkään musiikkiin, mutta silmiini osui muutamia ulkonäkökommentteja ennen kuin kirjoitin omani - siksi ylipäätään viittasin siihen.
Lisäys2: Terhi lauloi Vesireitte
Nyt tuli lisäyni väärän kommenttiin, anteeksi!!! Laitanpas läppärin kiinni, mukavaa sunnuntaita kaikille! :D
Hyvä pändi. Vielä parempi se on, kun persua itkupotkuraivostuttaa :)
Miksi me veronmaksajat joudutaan maksaan tätä taistolais-soopaa?
Ei siitä kannata loukkaantua, jos joku ei tykkää sun lempibändistä. Minusta päinvastoin, yleensä ahdistaa jos kaikenlaiset juntit tykkäisi samasta musiikista kuin itse.
Itse kuulun näihin UB:n ei-tykkääjiin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mitään hyvää sanottavaa? Mistään?
Mene töihin?
Vierailija kirjoitti:
Millaisesta musiikista olisit valmis maksamaan?
Vierailija kirjoitti:
Olipa upea keikka ! Tunnelma ,yhtye, orkesteri,kuoro, yleisö ja koko toteutus oli aivan mahtavaa! Kiitos Yle!!
Orkesterin teatraalinen heiluminen ja nykiminen oli vähän kiusallista katsottavaa. Kyllä sitä viulua voi soittaa vähemmälläkin koreografialla ja vibraton tekemiseen ei tarvita järkyttävää käden vispaamista.
Ei tarvitse olla "persu" nähdäkseen vassariprobagandan lävitse.
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä kannata loukkaantua, jos joku ei tykkää sun lempibändistä. Minusta päinvastoin, yleensä ahdistaa jos kaikenlaiset juntit tykkäisi samasta musiikista kuin itse.
Tietenkin on ok olla tykkäämättä. Fanien mollaaminen, esiintyjien haukkuminen esimerkiksi sen sijaan ovat asioita, jotka ovat useimmiten tarpeettoman loukkaavalla tavalla ilmaistu, kuten tämäkin ketju todistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Kaikki ei tykkää kaikesta, mutta se että tieten tahtoen, provosoimistarkoituksessa ja muiden yläpuolelle asettuen haukutaan yhtyeen musiikin, sen tekijät ja sen kuuntelijat, kertoo kaiken olennaisen kommentoijista. Eilinen konsertti oli paikan päällä upea. Ollaan fanit ylpeitä siitä, mitä ollaan koettu, eikä anneta negatiivisten kommenttien pilata sitä. Meitä on kuitenkin hemmetin paljon.
Saathan sinä fanittaa ihan ketä haluat. Miksi se on sinulle ongelma, että läheskään kaikki eivät jaa musiikkimakuasi?
Ei taida aatteenpalo elättää, kun pitää rahastaa vielä "vanhoilla meriiteillä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on ok olla tykkäämättä. Fanien mollaaminen, esiintyjien haukkuminen esimerkiksi sen sijaan ovat asioita, jotka ovat useimmiten tarpeettoman loukkaavalla tavalla ilmaistu, kuten tämäkin ketju todistaa.
Onhan täällä haukuttu myös bändistä tykkäämättömiä junteiksi persuiksi jne. Mitään negatiivista ei saisi bändistä sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on vauva-palsta elikkä valloillaan ovat ne tuntemukset, joita ei muutoin sanota ääneen, ollaan täällä huonoin versio itsestämme.
Itselläni on monia ystäviä, jotka UB-faneja, koskaan en heille sano, että heillä on juntti musiikkimaku, vaikka näin mielessäni ajattelen. Ystäviäni en musiikkimaun perusteella valitse.
Samalla on vapauttavaa saada sanoa edes jossain, että UB on kyllä täynnä lahjakkaita tekijöitä, mutta on massamusaa ja höpönlöpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä eilen paikan päällä olleita? Kuulostiko laulajien äänet epävireiseltä kuten telkkarin kautta vaikutti?
Oli oikea live eikä playback kuten Katri Helenan konsertti. Toki siinä eroa löytyy mut ei haitannu.
Täh, eikä muka Katri Helena laulanut livenä?
Lauloi, mutta selvitä mitä tarkoittaa kun esitys on playback. Se on erittäin yleistä noilla isoilla keikoilla. Se voimakkain saundi tulee sieltä. Ei olisi Katrin kaulasuonet kestäneet muutoin. Ja happeakin piti ottaa ennen ja ehkä tauollakin.
Playback on taustanauha, josta kuuluu sama mitä artisti ja bändi esittää.
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi me veronmaksajat joudutaan maksamaan siitä, että lapset saa katsoa YLEltä lastenohjelmia? Miksi me veronmaksajat joudutaan maksamaan siitä, että teinit saa nähtäväksi ohjelmia, jotka heitä kiinnostaa? Miksi me veronmaksajat joudutaan maksamaan siitä, että jonnin joutavaa urheilua tulee telkkarista? Miksi me veronmaksajat joudutaan maksamaan siitä, että telkkarista tulee vanhoja Suomi-filmejä, joita vanhukset voi katsoa ilokseen?
YLE tarjoaa ohjelmia eri ikäluokille, eri asioista kiinnostuneille. Voi pyhä yksinkertaisuus.
Terhi keskeytti Vain Elämää leirin, kun pää ei kestänyt
Hanki kotiteatteri.
Ja mitä tohon kommaribändiin tulee, niin :Hyi helvetti!