Ultra bra alkoi ylen areenassa.
Kuuntelen läppäriltä koska kaiuttimet on paremmat kuin telkkarissa.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Ylen äänentoisto oli surkea. Olin perjantain keikalla ja ilman autotunea vetivät todella todella puhtaasti. Terhin ääni ei aina riittänyt mutta Vuokko ja miehet lauloivat aivan kuin 25 v sitten. Ei tarvitse autotunea kun osaa laulaa.
Hieno keikka ja tunnelma. Oma vihervasemmisto -minäni (jos sitä koskaan olikaan) on kuollut ajat sitten mutta musiikki elää ja nautin.
Tepa on muutenkin heikoin laulaja. Nätein, mutta taidottomin. Siltikin ihan okei.
Aivan mahtava keikka ja kiitos Yle! Kohta 300000 on fiilistellyt mukana!11
Kiitos Yle! Yli 300000 katsojaa , menee ohi jopa Linnan juhlien!
Mahtava ja ikimuistoinen keikka! Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Biisit on vaan aivan liian samanlaisia, ja yleisö täynnä akateemisesti koulutettuja, js saakohan näin sanoa: olipas Vuokko vanhentunut..
Niin , onhan se outoa ,että jotkut vanhentuvat.....ihan luonnon vastaista.😲
"Kun katselin keikkaa yleltä, rupesin pohtimaan, onko Hepan sanoitukset hevosesta vai heroiinista."
UB:n sanoitukset on yleensä joko kuvauksia ihmissuhteista, nuoruudesta tai elämästä yleensä (esim. Sinä lähdit pois, Villiviini tai Älä soita tänne enää koskaan), yhteiskunnallisia ja hieman poliittisia (esim. Suosi ulkoamaista tai Kahdeksanvuotiaana) tai sitten naiivin korneja höpöhöpölyriikoita (esim. Siili, Heppa tai Hauki). Sen sijaan monimerkityksellistä symboliikkaa heidän biiseissään ei ole juuri lainkaan, vaan teksti on hyvin suoraa.
Vierailija kirjoitti:
Onpa Terhi Kokkonen anorektisoitunut jotenkin...
Niin on.
Sinne-tännemäen tyhmiä sanoituksia🤮🤮🤮
Mä luulen, etteivät UB:n kaiffarit ole kokeilleet pollea, mutta kokkelia aika varmasti on joskus mennyt.