Ultra bra alkoi ylen areenassa.
Kuuntelen läppäriltä koska kaiuttimet on paremmat kuin telkkarissa.
Kommentit (450)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus mitä epämusiikkia.
Niin on. Oikea orkesteri ja ei ees autotunea. Ei taustanauhaa. Ei yhtään englannin sanaa välissä. Ihan paskaa siis.
Toi toinen muija ja varsinkin se basisti vois kyl ottaa Autotunen käyttöön.
Menikö sulta sen basistin biisin juttu ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katselen tota konserttia ainoastaan sen takia, jotta jospa näkisin omat aikuiset lapseni puolisoineen kavereineen vilaukselta katsomossa. Ja sen vuoksi, että mieheni katselee isosta telkusta Suomi & Ruotsi - maaottelukisoja. Kameroivat konserttiväestä vain etukatsomon seisovia samoja naamoja. Eikö ne kamerat ole kääntyviä, että voisi muitakin kuvailla???
Etkö näe aikuisia lapsiasi muuten?
On kiva nähdä tutut telkussa. Mä katselin hiljattain Masters of rock-festaritallenteita Tsekistä, kun mun lapseni crowdsurffasi siellä.
Joitakuita kiinnostaa kurkata lapsiaan näinkin, vaikka sun vanhempia sä et kiinnosta.
Vau vähän sun lapset on siistejä ja
En helvetissä ole persu, ennemminkin päinvastoin. Ja joo olen eri kuin tuo jolle alunperin vastasit
Vierailija kirjoitti:
Onko telkkarista tuleva keikka eilinen vai tänpäiväinen?
Tänpäiväinen
Onnex kohta loppuu, eikä tulisi painajaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Upea konsertti - hittejä hittien perään! 💛💛💛
Biisit vain paranee koko ajan!!!! Loistava konsertti, kiitos YLE
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia julkisella rahalla markkinoidaan näin surkean bändin cum-back keikkaa? Ihan käsittämätöntä rahojen tuhlausta. Ylen johto vaihtoon.
Yle nyt on täysin tämän kommaribändin lumoissa, ihan ylintä johtoa myöten...
Oli hieno keikka, vaikka en paikan päälle päässytkään, vaan katsoin tv:stä. Aika moni oli päässyt, sillä kaksi stadionkeikkaa peräkkäin on huikea määrä ihmisiä. Muutenkin rakastan stemmalaulua. Ja tietty noita ultra bran biisejä.
UB:n eka levy oli hyvä ja kantaaottava. Sen jälkeen silkkaa alamäkeä. Ei vasemmistotyylinen musiikki itse itseään kannattele, vaan tarvitsee jotakin muuta juttua kuin että siili menee kupille syömään.
Maku meni jo vuosituhannen vaihteessa, eikä näköjään ole mitään uutta auringon alla edelleenkään.
Onko täällä eilen paikan päällä olleita? Kuulostiko laulajien äänet epävireiseltä kuten telkkarin kautta vaikutti?
Vierailija kirjoitti:
Voisivat nuo jo jättää keikkailut.
Rikkaat tarvitsevat lisää rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi bändi sanoo lopettavansa ja sitten palaavat 8 v päästä.
Haluavat lisää rahaa.
Täällä oli tietoa Terhi Kokkosen lauantain keikkka-asusta, mutta mistähän on peräisin hänen perjantaina käyttämänsä mekko?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä eilen paikan päällä olleita? Kuulostiko laulajien äänet epävireiseltä kuten telkkarin kautta vaikutti?
Ihan paska!
Hoilotukseksi menee, kun bändiltä ei ole tullut uutta levyä lähes 25 vuoteen ja eteenpäin ei ole menty. Se terävyys ja energia vaan katoaa. Vähän niinkuin Oasiksellakin. Tosi kiva, että palasivat, mutta kun ollaan jo iäkkäämpiä ja juttu nojaa nostalgiaan, niin se homma pehmenee.
Sellasta se on, pitää nauttia silloin kun se momentum on. Ei se mikrotettu pitsa ole niin hyvää kuin uunituore.
Upeita biisejä, mutta en oikein tiedä mitä on tapahtunut, kun laulavat noin falskisti. Järkytyin kun näin uutisissa pätkän harjoituksista ja eilinen ei kyllä ollut tuonut muutosta.
Fillarikommunistien pyhä hetki.