Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ultra bra alkoi ylen areenassa.

Vierailija
23.08.2025 |

Kuuntelen läppäriltä koska kaiuttimet on paremmat kuin telkkarissa.

Kommentit (448)

Vierailija
281/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisit on vaan aivan liian samanlaisia, ja yleisö täynnä akateemisesti koulutettuja, js saakohan näin sanoa: olipas Vuokko vanhentunut..

Vierailija
282/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhillä EI  pää kestänyt Vain Elämää kuvauksissa, sitä ei vaan pysty unohtaa...naurattaa edelleen.   Ja aivan kuraa iso osa kappaleista on.Joo nostalgiaa on, mutta 52 v Vuokko  oli.jotenkin vanhentunut vielä biisejäkin enemmän   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä eilen paikan päällä olleita? Kuulostiko laulajien äänet epävireiseltä kuten telkkarin kautta vaikutti?

Oli oikea live eikä playback kuten Katri Helenan konsertti. Toki siinä eroa löytyy mut ei haitannu.

Vierailija
284/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terhillä EI  pää kestänyt Vain Elämää kuvauksissa, sitä ei vaan pysty unohtaa...naurattaa edelleen.   Ja aivan kuraa iso osa kappaleista on.Joo nostalgiaa on, mutta 52 v Vuokko  oli.jotenkin vanhentunut vielä biisejäkin enemmän   

Mitä siinä Vain Elämää tapahtui? Ei muista.

Vierailija
285/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Sinnemäki hehkuttaa stadionkonserttia. Onko se suurikin vihreä eko-teko?

Vierailija
286/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, kun luen tämän ketjun kommentteja, miksi väki on niin negatiivista? Mitä mielihyvää saatte kirjoittamalla kaikkea huonoa? Iloa elämään? Voi teitä!

Olen huomannut nykyään monessa yhteydessä, että on ilmeisesti muotia puhua kaikesta ainoastaan huonoa. On kiva haukkua kaikkea. On kiva aina päästä sanomaan asiasta kuin asiasta joku ilkeä juttu, koska MINULLA on OIKEUS. 

Vierailija
287/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin Kerkko, niin antaisin laulajille potkut. Uusiksi hyviä laulajia, esim. Jonne Aaron, Tero Vaara, Katri Helena ja Tarja Halonen.

Vierailija
288/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä eilen paikan päällä olleita? Kuulostiko laulajien äänet epävireiseltä kuten telkkarin kautta vaikutti?

Oli oikea live eikä playback kuten Katri Helenan konsertti. Toki siinä eroa löytyy mut ei haitannu.

Täh, eikä muka Katri Helena laulanut livenä?

Vierailija
289/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ultra Bra on ehkä yliarvostetuin bändi koskaan. Hirveetä kuraa. 

Samaa sarjaa PMMP kanssa.

Samaa huutolaulamisen aligenreä, jotkut tykkää, minä en.

Paula Vesala osaa kyllä laulaa, vaikka en persoonasta tykkääkään. Huutolaulaja on Elli Haloo. Vaihdan kanavaa tuon kohdalla. 

Vierailija
290/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa upea keikka ! Tunnelma ,yhtye, orkesteri,kuoro, yleisö ja koko toteutus oli aivan mahtavaa! Kiitos Yle!! 

Vierailija
291/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina kuulosti yleisesti tosi hyvältä, mutta parissa kohtaa oikein hätkähdin että oho, nyt meni aika pahasti nuotin vierestä. Sitten kotona kuuntelin pari videopätkää, jotka kuvasin, ja kuulostavat aika kamalilta! Olin tosi yllättynyt. Sama ilmiö oli UMK:ssa. Ihailin, että kylläpä kaikki laulavat upeasti. Telkkarista kun katsoin niin kauhistuin, että tämä ei voi olla se sama laulaja jota itse kuuntelin siellä paikan päällä :D

Vierailija
292/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin raskasta kuunneltavaa, että piti vaihtaa kanavaa. Olen aina pitänyt Terhiä kauniina, mutta persoonattomana ja takakireänä. Vaikutelma vaan korostui. Suurin osa biiseistä ihan tuntemattomia ja ihmettelen tätä hypetystä.

Vierailija
293/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh, eikä muka Katri Helena laulanut livenä?

Lauloi, mutta selvitä mitä tarkoittaa kun esitys on playback. Se on erittäin yleistä noilla isoilla keikoilla. Se voimakkain saundi tulee sieltä. Ei olisi Katrin kaulasuonet kestäneet muutoin. Ja happeakin piti ottaa ennen ja ehkä tauollakin.

Vierailija
294/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitti jengi"

Noloa.

Vierailija
295/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mitään hyvää sanottavaa? Mistään?

Vierailija
296/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköasioihin puuttumatta: Vuokon äänessä on sellaista sävykkyyttä, voimaa ja lämpöä, josta itse nautin, miehet lauloivat hyvin. Terhin laulu kuulosti kireältä ja pakoteltulta, esiintyminen oli jotenkin levotonta verrattuna aikaisempaan, ehkä jännitti tai jotain? Television kautta katsottuna kokonaisuudesta jäi kaipaamaan lämpöä ja tunnetta, ehkä ne oli nuo puitteet ja esim. lavan koko? Esiintymisen ilo välittyi eniten Antti Lehtisestä, Ilmari Pohjolasta ja Linda Fredrikssonista.

Ja tämä siis ihmiseltä, joka on kuunnellut UB:ta aikoinaan kyllästymiseen saakka ja pitänyt siitä, nähnyt heidät keikoillakin ysärin lopulla.

Vierailija
297/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt UB:n ylimielistä asennetta. Että on tehty musaa, joka vähintäänkin leikittelee poliittisen lauluperinteen kanssa ja on ollut näitä "poliittisia" ulostuloja, osallistumista johonkin vasemmistonuorten toimintaan muinoin ja nytkin se Palentiinan lippu lavalla. 

Ja sitten ollaan oltu kärttyisiä, kun heitä tulkitaan omien representaatioidensa kautta, samalla kuitenkin ollaan avuttomia kuvaamaan sitä omaa näkemystä.

Onko se sitä, kun taitavat olla pääsääntöisesti taustaltaan etuoikeutettuja ylemmän keskiluokan porukkaa, joilla ei sitten oikeasti ole mitään sanottavaa niinkuin ylemmillä luokilla tahtoo asia olla.

Vierailija
298/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, kun luen tämän ketjun kommentteja, miksi väki on niin negatiivista? Mitä mielihyvää saatte kirjoittamalla kaikkea huonoa? Iloa elämään? Voi teitä!

Olen huomannut nykyään monessa yhteydessä, että on ilmeisesti muotia puhua kaikesta ainoastaan huonoa. On kiva haukkua kaikkea. On kiva aina päästä sanomaan asiasta kuin asiasta joku ilkeä juttu, koska MINULLA on OIKEUS. 

Sano sama sille persujankkaajalle. Haukkuu jatkuvasti toisia ja väittää heitä persuiksi, olivat nämä tai eivät. Mitään kritiikkiä ei saa sanoa tästä bändistä. Jos ei tykkää biiseistään, on junttipersu.

Vierailija
299/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisit on vaan aivan liian samanlaisia, ja yleisö täynnä akateemisesti koulutettuja, js saakohan näin sanoa: olipas Vuokko vanhentunut..

Mistä sinä tiedät toisten koulutuksen?

Vierailija
300/448 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt UB:n ylimielistä asennetta. Että on tehty musaa, joka vähintäänkin leikittelee poliittisen lauluperinteen kanssa ja on ollut näitä "poliittisia" ulostuloja, osallistumista johonkin vasemmistonuorten toimintaan muinoin ja nytkin se Palentiinan lippu lavalla. 

Ja sitten ollaan oltu kärttyisiä, kun heitä tulkitaan omien representaatioidensa kautta, samalla kuitenkin ollaan avuttomia kuvaamaan sitä omaa näkemystä.

Onko se sitä, kun taitavat olla pääsääntöisesti taustaltaan etuoikeutettuja ylemmän keskiluokan porukkaa, joilla ei sitten oikeasti ole mitään sanottavaa niinkuin ylemmillä luokilla tahtoo asia olla.

Sama lisää, että ulkonäkö ei liity minulla yleensäkään musiikkiin, mutta silmiini osui muutamia ulkonäkökommentteja ennen kuin kirjoitin omani - siksi ylipäätään viittasin siihen.

Lisäys2: Terhi lauloi Vesireittejä-kappaleen lopussa todella tunteikkaasti, vaikka itse lauluääni oli siinäkin aika kireän puskevaa. Voihan se olla illan viileyskin vaikuttaa tuollaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä