Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (966)

Vierailija
681/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne merkitsee eniten. 

Larismaa esiin ja huumoria, toisen seurassa pitää olla kuin kotonaan

Vierailija
682/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pääse lukemaan, mutta luultavasti niin, että swaippaillut 10 vuotta nuorempia ja treffatessa tulee vastaan iskämaha. 

Liian pieni pankkitilin saldo, muut seikat nykyään naisia kiinnosta....

Jospa katselisi vaikka jotain vanhempaa, vakavaraista naista, joka hakee vain mukavaa, rentoa seuraa?

Vasemmistolainen futisfani jonkin asteisella peliaddiktiolla ei oikein istu noihin(kaan) hakukriteereihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinoutuneesta ajattelusta on kyse, jos katkeroituu asiasta, joka ei koskaan itselle kuulunutkaan. Näillä miehillä on mielestään oikeus naiseen/parisuhteeseen, vaikka siihen vaaditaan sen toisenkin osapuolen suostumus. Ja se, että miehille kelpaa paremman puutteessa reikä kuin reikä, ei ole naisille mikään voitto eikä tällaisen "viennin" kuvittelisi olevan kateuden aihe kenellekään, mutta tätä eivät näköjään osa miehistä tule koskaan ymmärtämään.

Ei ole vinoutunutta haluta parisuhdetta tai huomiota vastakkaselta tai kuka miltäkin sukupuolelta. Helppo on huudella sellaisten toiselle joille nämä asiat tapahtuu luonnostaan. Aika monella heilläkin olisi eri ääni kellossa jos kokisivat saman kohtalon. Ei ole mitään viitteitä siitä että Lauri olisi ketään yrittänyt väkisin ottaa.

Vierailija
684/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa saanut kuulla vastaavia kommentteja naisilta, joko on kommentoitu ulkonäköäni negatiivisesti suoraan tai sitten epäsuorasti. Yks jopa käski mennä salille, ja ottamaan yhteyttä vuoden kuluttua. Olin vuosia sitten liikenneonnettomuudessa, pääsin helpolla kun ainoastaan jalka murtui + mustelmia. Kerroin tästä yhdelle deittikumppanille, ja se tokas että ihrakerros varmaan pelasti. Olen siis 190/100, eli sitä "ihraa" on jonkin verran.

Vaikka sinä et ole tökero, ja ystäväsi ovat mukavia, hienotunteisia ihmisiä, se ei tarkoita että jokaikinen nainen olisi tahdikas, varsinkaan deittailussa tai suhteissa. Deittimaailmassa moni nainen on tökerö ja ylimielinen. Itse yli 40v ja viimeisin matchi rupesi muutaman päivän viestittelyn jälkeen kritisoimaan minua ja elämääni, valittamaan kaikesta mahdollisesta. 

Siinä vaiheessa kun se rupesi pilkkaamaan mun persoonaa, ajattelumaailmaa, asuntoa ym. Sanoin melko suoraan ettei tuollainen ole ok. Keskellä yötä se oli laittanut minulle pari ääniviestiä, jossa se hyvin pilkkaavaan sävyyn sanoi "awwww, menikö tunteisiin, no anteeksi ihan kauheasti, olen toooosi kauhea ihminen". Estoon meni.

Kuulostaapa todella ikävältä ja tuntuu vaikealta uskoa, mutta uskon silti koska enhän tosiaan tunne kaikkia maailman (tai edes Suomen) naisia.

Ilmeisesti ainakin osa näistä kommenteista on tullut jossain sovelluksessa, ei siis kasvotusten treffeillä? Se käy ainakin vähän enemmän järkeen, koska osalla ihmisistä lähtee filtteri helpommin pois päältä kun toinen ei ole fyysisesti läsnä. Häntä ei siis koeta samalla tavoin oikeaksi ihmiseksi (saman näkee myös näillä netin keskustelupalstoilla). Ei se tietenkään ko. käytöstä mitenkään perustele tai oikeuta.

Itse olen oppinut nettideittaillessa väistämään törkeästi käyttäytyvät miehet lähes täydellisesti. Tykkään vain profiileista joissa profiilitekstiin on nähty vaivaa ja joista puuttuu tietyt kypsymättömän persoonan merkit (esim. vaatimuslistat, negailu, yli-itsevarmuus). Kuvia en katso ollenkaan ellei teksti ole riittävän kiinnostava. Parin synnyttyä juttelen miehen kanssa rauhassa muutaman kierroksen. Selvitän onko sellaisia kynnyskysymyksiä, jotka estäisivät joka tapauksessa parisuhteen (esim. erilaiset lapsitoiveet). Lisäksi tunnustelen onko keskustelukemiaa. En koskaan lähde treffeille miehen kanssa joka ei yhtään jaksa/halua tutustua ensin.

Jos juttu alkaa mennä loukkaavan puolelle, huomautan asiasta heti, selkeää kieltä käyttäen. Jos reaktio tähän on mikään muu kuin vastuun ottaminen omasta käytöksestä, pahoittelu ja sen jälkeen ko. käytöksen muuttuminen niin se keskustelu loppuu siihen.

Näillä eväillä olen päätynyt monta kertaa mukavan ihmisen kanssa treffeille ja jutustelutkin ovat pääosin hoituneet hyvässä hengessä.

Vierailija
685/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinoutuneesta ajattelusta on kyse, jos katkeroituu asiasta, joka ei koskaan itselle kuulunutkaan. Näillä miehillä on mielestään oikeus naiseen/parisuhteeseen, vaikka siihen vaaditaan sen toisenkin osapuolen suostumus. Ja se, että miehille kelpaa paremman puutteessa reikä kuin reikä, ei ole naisille mikään voitto eikä tällaisen "viennin" kuvittelisi olevan kateuden aihe kenellekään, mutta tätä eivät näköjään osa miehistä tule koskaan ymmärtämään.

Ei ole vinoutunutta haluta parisuhdetta tai huomiota vastakkaselta tai kuka miltäkin sukupuolelta. Helppo on huudella sellaisten toiselle joille nämä asiat tapahtuu luonnostaan. Aika monella heilläkin olisi eri ääni kellossa jos kokisivat saman kohtalon. Ei ole mitään viitteitä siitä että Lauri olisi ketään yrittänyt väkisin ottaa.

Aina on miehiä ja naisia jotka jäävät yksin ilman parisuhdetta. Ole yksi niistä. Silloin kannattaa keskittyä johonkin muuhun asiaan. Ei kannata jäädä vellomaan itsesäälissä.

Vierailija
686/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Laurin tarina oli satua, niin samoin myös tämän ketjun jutuista moni. 

Vierailija
687/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele miksi monessa kulttuurissa naisten ei anneta päättää juuri mistään itse ja naisen asema on paljon miehen alapuolella. Ei tässä nykytilanteessa ole monellekkaan meistä miehistä mitään voitettavaa, joten miksi me kannattaisimme sukupuolten välistä tasa-arvoa ja naisen oikeuksia? Miksi tekisimme mitään tällaisen maailman eteen joka ei anna meille mitään?

Ei maailma anna kenellekään automaattisesti mitään. Juuri siksi normaali ihminen kantaa kortensa kekoon että saisi sitten jotain takaisinkin. Osalla tämä tuntuu kääntyneen niin päin että ensin pitäisi saada kaikenlaista ilmaiseksi ja sitten ehkä jaksetaan miettiä omaa panostamista, tai sitten ei.

Kyllä naisille annetaan vaikkei mitään ansaitsisikaan. Tuo loppu on naisille ihan arkipäivää että odotetaan kaikenlaista ja mitä

Kerro ihan omin sanoin, mitä ne "naiset" on sulta odottaneet ihan joka arkipäivä? Onko sulta yksikään nainen odottanut yhtään mitään? Ja mikä vika naisessa on ollut, ettei se "ansaitse yhtään mitään"?

Miksi naiset odottavat esim sinulta jotakin?  Voin lohduttaa, että meidän naiskööristä ei ainakaan kukaan odota sulta yhtään mitään. Voit hengähtää ihan rauhassa. 

Ja mitähän sen naisen pitäisi panostaa ja mihin, kun täältäkin on joka toisesta viestista saanut lukea, miten 200 kiloisilla tihrusilmillä/valailla (näyttää olevan lempihaukkuma naisille) on vara valita.  Että jospa selitat mihin sitä pitäisi panostaa, kun miehille kerran kelpaa kaikki.  Ei kai se naisten vika voi olla?. Oisko tässä nyt miehet haukumassa ihan syytöntä osapuolta.  Eikös se ole miehen asia panostaa, että kelpaa naiselle.? Miksi naisenkin pitäisi "panostaa" joka kuitenkin kelpaa ilman panostustakin. 

Mieti sitä. 

Vierailija
688/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin hemmettiin näillä idioottijutuilla oikein pyritään? Ihan yhtälailla voitaisi tehdä satoja juttuja siitä, kuinka myöskään mirkku, pike ja jenna-lotta, ei kelpaa kenellekään. 

Näissä jutuissa pitäisi avata selkeästi myös se fakta, että löytyy lukemattoman pitkä lista myös heistä, jotka ei näille Lateille kelpaa. Jos rima on liian korkealla, niin on päivänselvää, ettei mätsejä tule.

Vierailija
689/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmään hän oli miellyttävän näköinen, mutta liian iso maha. En päässyt lukemaan juttua. En tiedä hänen elintavoistaan. Miellyttäisikö ne minua. 

Vierailija
690/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on miehiä ja naisia jotka jäävät yksin ilman parisuhdetta. Ole yksi niistä. Silloin kannattaa keskittyä johonkin muuhun asiaan. Ei kannata jäädä vellomaan itsesäälissä.

Juuri näin. Minulla on vain yksi asia sanottavana vastentahtoisesti ikisinkuiksi jääneille: olkaa hiljaa! Ketään ei kiinnosta. 

Vierailija
691/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on miehiä ja

Yksinjäävät naiset ovat valineet sen itse.

Vierailija
692/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin hemmettiin näillä idioottijutuilla oikein pyritään? Ihan yhtälailla voitaisi tehdä satoja juttuja siitä, kuinka myöskään mirkku, pike ja jenna-lotta, ei kelpaa kenellekään. 

Näissä jutuissa pitäisi avata selkeästi myös se fakta, että löytyy lukemattoman pitkä lista myös heistä, jotka ei näille Lateille kelpaa. Jos rima on liian korkealla, niin on päivänselvää, ettei mätsejä tule.

Onhan niitäkin artikkeleitä ollut, jossa naiset valittavat ettei löydy kumppania? Yllättäen syytetään miehiäkin siitä, kuten tässäkin syytetään Lauria.

Vierailija
693/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirkku, Pike ja Jenna-Lotta jäävät yskin lähinnä omaa nirsouttaan.

Vierailija
694/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun silmään hän oli miellyttävän näköinen, mutta liian iso maha. En päässyt lukemaan juttua. En tiedä hänen elintavoistaan. Miellyttäisikö ne minua. 

Jos kaveri on päässyt treffeille naisten kanssa, jotka ihan suoraan laukoo, ettet ole tarpeeksi hyvännäköinen minulle, niin on melkolailla selvää, ettei hän hyväksy treffeille oman tasoistaan seuraa. En usko, että Late on ollut treffeillä yhdenkään isomahaisen naisen kanssa.

Vierailija
695/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonne merkitsee eniten. 

Larismaa esiin ja huumoria, toisen seurassa pitää olla kuin kotonaan

Jep, sellainen rennon mutkaton yhdessäolo on ihan ehdoton edellytys jotta parisuhdetta voi edes ajatella. Toisen seurassa pitää viihtyä! Lisäksi riittävän samankaltaiset ajatus- ja arvomaailmat ja samanlainen elämänasenne ja -tyyli jolloin se ihan tavallinen arki on sujuvaa ja mukavaa sekä tietenkin samankaltaisia tulevaisuuden suunnitelmia ja haaveita etenkin jos vielä on perheenperustamisiässä. Toki myöhemminkin ainakin siinä mielessä, että halutaanko vapaa-ajalta / lomilta samanlaisia asioita tai ylipäätään edes sitä, että vapaa-aikaa / lomia (ja sitä tulevaa eläkeikääkin) viettää yhdessä vaiko erikseen. Tuokin on iso asia eikä siinä oikein ole molempia miellyttävää kompromissia edes mahdollista tehdä jos näkemys on kovinkin erilainen. Ja tietenkin on paljon muitakin asioita joista jokainen on parisuhteen kannalta merkityksellisempi kuin kumppanin ulkonäkö.

Ja sitten pitää vielä olla sitä kemiaa jota ei voi pakottaa vaan sitä joko on tai sitten ei ole. Eikä sitä voi selittää vaan joskus vain jonkun seurassa on käsittämättömän hyvä olla.

Silti todella moni (mies) kuvittelee, että ulkonäkö ja lompakon paksuus on ainoat merkitykselliset asiat. Todellisuudessa ne on esim itselleni melko täysin yhdentekeviä ja ainoastaan sellainen jotain aatemaailmaa julistava ulkomuoto on turn-off ja sekin lähinnä siksi, että tuskin meillä osuisi ajatukset ja elämäntavatkaan yksiin riittävällä tavalla koska en itse koe vastaavaa paloa mitään aatetta kohtaan. Elättäjääkään en hae eikä toisen lompakko kiinnosta vaan se riittää, että mies kykenee elättämään itsensä oli se tapa sitten mikä vaan poisluettuna rikollisuus.

Vierailija
696/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele että miehet katkeroituu ja alkaa vihata naisia moisen nirsoilun jälkeen. Alkavat kannattaa konservatiivisiä arvoja ja eristäytyvät synkkään nettimaailmaan yllyttämään toisiaan naisvihaan. Jopa vanhoilliset uskonnot nähdään houkuttelevina jos vain niillä voi heikentää naisten asemaa ja heidän vapaata tahtoaan.

Ja mitähän ne miehet sitten saavuttaa sillä, että naisen asema on huono?

Senkö, että voivat ottaa naisen, vaikka tämä ei halua, koska naisella ei ole mitään asemaa tai arvoa ihmisenä?

ja miehestä on sitten niin pirun miehekäs olo, kun saa rais*kata tätä alistettua/vastahaloista naista, joka päivä.  Ja luulee saavansa "rakkautta" vaikka nainen vihaa jokaista sekunttia tuon miehen kanssa??????

Mä olen niin pettynyt miehiin. He ovat valmiita viemään naisilta, omilta äideiltään, sisariltaan ja

"Ja luulee saavansa "rakkautta" vaikka nainen vihaa jokaista sekunttia tuon miehen kanssa?" Jos nainen on kasvanut sellaiseen kultuuriin, niin hän ymmärtää paikkansa ja jopa puolustaa sitä miestään ja itseään alistavaa kulttuuria, kuten vähän väliä saamme lukea iltäpäivälehdistä esim naisten huivikeskustelussa.

Vierailija
697/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauri ei, on sentään sen verran järjissään, mutta palstamiehet on valmiita viemään naisilta ihmisoikeudet ja alistamaan nämä, että saiaivat väkisin sitten ottaa naisen. 

Ei voida kuulema enää olla tasa-arvoisia naisten kanssa, kun pitäisi päästä alistamaan naiset niin, ettei heillä enää olisi oikeutta päättää sitä kenen kanssa hauluavat olla, vaan mies määräisi. 

Vierailija
698/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kaveri on päässyt treffeille naisten kanssa, jotka ihan suoraan laukoo, ettet ole tarpeeksi hyvännäköinen minulle, niin on melkolailla selvää, ettei hän hyväksy treffeille oman tasoistaan seuraa. En usko, että Late on ollut treffeillä yhdenkään isomahaisen naisen kanssa.

Entä jos ei viehäty sellaisista naisista? Ei moni lyhyt ja lihava nainekaan halua samanlaista miestä. Naisilla vaan on varaa olla nirso.

Vierailija
699/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kuulosta uskottavalta että kukaan nainen puhuisi miehelle treffeillä noin kuin tuossa artikkelin alussa (loppuosaa en pääse lukemaan): "Oot tosi hauska, mielettömän hyvää seuraa! Mutta et ole minulle riittävän hyvännäköinen"

Miestä joka on "mielettömän hyvää seuraa" tapailisin kyllä vaikka olisi paljon tuota Lauria vaatimattomampikin. Jos taas olen treffeillä miehen kanssa jonka ulkonäkö ei sytytä eikä luonnekaan sitä kompensoi (eli jota en halua tapailla), en todellakaan sano sitä noin rumasti päin naamaa. Eikä varmasti sano suurin osa muistakaan naisista koska osa miehistä on väkivaltaisia ja osa stalkkereita, ja jos mies sattuu olemaan jompi kumpi niin tuollaisista sanomisista voi seurata pahoja ikävyyksiä sanojalle.

Taas näitä bimbomiehiä joilla ei ole vähäistäkään kykyä asettua naisen asemaan ja ymmärtää minkälaista naisena oleminen oikeasti on. Eivät

Olen kanssa saanut kuulla vastaavia kommentteja naisilta, joko on kommentoitu ulkonäköäni negatiivisesti suoraan tai sitten epäsuorasti. Yks jopa käski mennä salille, ja ottamaan yhteyttä vuoden kuluttua. Olin vuosia sitten liikenneonnettomuudessa, pääsin helpolla kun ainoastaan jalka murtui + mustelmia. Kerroin tästä yhdelle deittikumppanille, ja se tokas että ihrakerros varmaan pelasti. Olen siis 190/100, eli sitä "ihraa" on jonkin verran.

Toihan on vain lievä ylipaino. Enkä siis tarkoita, että erittäin lihavalle olisi yhtään hyväksyttävämpää puhua tuolla lailla. Tuollainen myrkyllisyys on varmasti epäterveellisempää kuin mikään paino.

Vierailija
700/966 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Minulla on vain yksi asia sanottavana vastentahtoisesti ikisinkuiksi jääneille: olkaa hiljaa! Ketään ei kiinnosta. 

Ja sama koskee kaikkia muitakin ongelmia elämässä. Olkaa hiljaa ja kestäkää kuin miehet. Sillä asiat lutviutuu kun ette koskaan puhu ongelmista tai käsittele niitä millään tavalla. T. eri

Palsta on puhunut.

Sellaiset terveiset Laurille vauva-palstalta. Kuulemma ulkonäkö on kuin viisikymppisen ja kaikki hoituu kun mahasta pääsee eroon ja hankkii eri tyyliset vaatteet. Ja sitten samalla Laurille ei parisuhteet kuulu ja sitä on turha valittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi