Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (966)
Vierailija kirjoitti:
Miksi monia naisia tuntuu ärsyttävän tällaiset uutiset? Huono omatunto omasta nirsoilusta ja etuoikeutetusta asemasta parisuhdemarkkinoilla?
Edelleen, jokainen heterosuhde sisältää sekä miehen että naisen. Mikä tässä on sulle vaikea ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi monia naisia tuntuu ärsyttävän tällaiset uutiset? Huono omatunto omasta nirsoilusta ja etuoikeutetusta asemasta parisuhdemarkkinoilla?
Edelleen, jokainen heterosuhde sisältää sekä miehen että naisen. Mikä tässä on sulle vaikea ymmärtää?
Älä oleta ihmisten sukupuolia, heterosuhteissa voi olla myös ei-binäärisiä/hän/me/te/he
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun silmään hän oli miellyttävän näköinen, mutta liian iso maha. En päässyt lukemaan juttua. En tiedä hänen elintavoistaan. Miellyttäisikö ne minua.
Jos kaveri on päässyt treffeille naisten kanssa, jotka ihan suoraan laukoo, ettet ole tarpeeksi hyvännäköinen minulle, niin on melkolailla selvää, ettei hän hyväksy treffeille oman tasoistaan seuraa. En usko, että Late on ollut treffeillä yhdenkään isomahaisen naisen kanssa.
Ihanko oikeasti ajattelet että hän on ollut satojen hoikkien naisten kanssa treffeillä.
No jos treffikumppani näyttää samalta kuin Lauri itse niin en oikein usko että palaute olis tyyliin "et ole tarpeeksi hyvännäköinen mulle". Hylsy voisi siitä tulla kyllä mutta syyt olisi todennäköisesti jotain muuta. Eli selvästi on etsitty itseä paljon kauniimpia kumppaneita.
Lauri on tavis. Jos Lauri siistisi habitustaan ja etsisi muutakin kuin nuoria ja hoikkia naisia niin saattaisi tavata jonkun joka kiinnostuu. Tosin nyt kun meni lehteen itkemään niin naisten kiinnostus takuulla on laskenut. Onkohan Lauri ikinä ollut rakastunut johonkin tiettyyn naiseen vai kelpaako kuka tahansa sievä neito?
Naiset on ennen treffeille lähtöä jo nähneet kuvat, joten ulkonäkö ei ole se este. Vaan mitä sitten tapahtuu treffeillä, mikä saa naiset perääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla hajuakaan siitä, kuinka nirsoileva tämä Lauri on?
Tällaisilla jutuilla olisi edes hieman uskottavuutta, kun tiedettäisiin mitkä ovat tämän Laurin ja kaltaistensa valittajien todelliset kriteerit.
On päivänselvää, etteivät nämä valittajat kelpuuta ketä tahansa edes treffiseuraksi, saatika pitkään tai edes vähän lyhyempään parisuhteeseen.
Miltähän tuo ukkeli haisee? Onko hampaat kondiksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinoutuneesta ajattelusta on kyse, jos katkeroituu asiasta, joka ei koskaan itselle kuulunutkaan. Näillä miehillä on mielestään oikeus naiseen/parisuhteeseen, vaikka siihen vaaditaan sen toisenkin osapuolen suostumus. Ja se, että miehille kelpaa paremman puutteessa reikä kuin reikä, ei ole naisille mikään voitto eikä tällaisen "viennin" kuvittelisi olevan kateuden aihe kenellekään, mutta tätä eivät näköjään osa miehistä tule koskaan ymmärtämään.
Ei ole vinoutunutta haluta parisuhdetta tai huomiota vastakkaselta tai kuka miltäkin sukupuolelta. Helppo on huudella sellaisten toiselle joille nämä asiat tapahtuu luonnostaan. Aika monella heilläkin olisi eri ääni kellossa jos kokisivat saman kohtalon. Ei ole mitään viitteitä siitä että Lauri olisi ketään yrittänyt väkisi
"Onko jotain todisteita, että Lauri on alkanut vihaamaan toista sukupuolta ja että hän haaveilisi toisten orjuuttamisesta"
Eihän tässä keskustella Laurin sanomisista, vaan tähän ketjuun kommentovien kommenteista. Täällä on useampikin mies kirjoittanut, että haluaisi naisilta ihmisoikedet pois, eikä voi kannattaa tasa-arvoa, koska ei saa naista.
haaveillaan jostain Afganistanin kaltaisesta maasta, jossa puolella kansalla ei ole mitään oikeuksia, mutta syntyvyys hyvä ja se on miesten mielestä oikein mallivaltio. Vain miehillä olisi kaikki valta ja nainen alistettu miehen mielitekojen orjaksi ja synnytyskoneeksi, ilman mitään oikeuksia edes omaan kroppaansa.
Laurilla nyt varmaan on järkeä enemmän päässä, kuin täällä kommentoivilla miehillä. Mikä sinutkin sai luulemaan, että Lauri olisi tuollaisia puhunut??? Ei varmasti kukaan ole noita Laurin sanomisiksi väittänyt. Joku kommentoijahan tuolla aikaisemmin tuollaisia haaveili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vinoutuneesta ajattelusta on kyse, jos katkeroituu asiasta, joka ei koskaan itselle kuulunutkaan. Näillä miehillä on mielestään oikeus naiseen/parisuhteeseen, vaikka siihen vaaditaan sen toisenkin osapuolen suostumus. Ja se, että miehille kelpaa paremman puutteessa reikä kuin reikä, ei ole naisille mikään voitto eikä tällaisen "viennin" kuvittelisi olevan kateuden aihe kenellekään, mutta tätä eivät näköjään osa miehistä tule koskaan ymmärtämään.
Ei ole vinoutunutta haluta parisuhdetta tai huomiota vastakkaselta tai kuka miltäkin sukupuolelta. Helppo on huudella sellaisten toiselle joille nämä asiat tapahtuu luonnostaan. Aika monella heilläkin olisi eri ääni kellossa jos kokisivat saman kohtalon. Ei ole mitään viitteitä siitä että Lauri olisi ketään yrittänyt väkisi
Voin lähteä treffeille kyllä kanssasi, jos olet kainon kiltti ja ujohko silmälasipäinen neito!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.
Mulla on kaverina amiksen käynyt selvästi pyöreä nainen ja se käy tuollaista laurien kanssa jatkuvasti treffeillä ja antaa aina kaikille pakit. Kaikissa on joku vika, yleensä juuri ulkonäössä, vaikka mielestäni miehet ovat vähintään taviksia, osa jopa komeita. Nämä pariutumiskuviot ovat aivan rikki.
Ihminen, joka etsii syitä antaa pakkeja, on selkeästi sitoutumiskammoinen.
Itseään täynä oleva läski peikko se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hemmettiin näillä idioottijutuilla oikein pyritään? Ihan yhtälailla voitaisi tehdä satoja juttuja siitä, kuinka myöskään mirkku, pike ja jenna-lotta, ei kelpaa kenellekään.
Näissä jutuissa pitäisi avata selkeästi myös se fakta, että löytyy lukemattoman pitkä lista myös heistä, jotka ei näille Lateille kelpaa. Jos rima on liian korkealla, niin on päivänselvää, ettei mätsejä tule.
Mirkku, Pike ja Jenna-Lotta jäävät yskin lähinnä omaa nirsouttaan.
No niinhän Latekin jää. Ihanko tosissasi uskot, että Late on yrittänyt saada montakin kaltaistaan pallomahaa treffiseuraksi?
Lauri on ollut treffeillä 95 naisen kanssa 2011-2025. Eli vaikka nyt maha on mitä on, niin se selittää vain tämän ja ehkä viime vuoden menoa.
Naisista melko iso osa lähti toisillekin treffeille, taisi jutussa lukea 35 tai ainakin joku kolmosella alkava.
Laurin statistiikka on siis melko kunnossa.
Ei mullakaan 24-38-vuotiaana paljon enempää ollut treffattuja naisia, ehkä noin 150. Vaikka olin hoikka/urheilullinen.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tämä ärsyttää ketään naista. En ymmärrä miksi ärsyttäisi. Vielä hullumpaa on kuvitella, että joku kokisi huonoa omaatuntoa siitä, että on aikanaan rakastunut ja saanut vastarakkautta ja mennyt yhteen rakastamansa ihmisen kanssa :D Ihan hullu ajatus, että siitä pitäisi tuntea huonoa omaatuntoa. Ei sinne päinkään. En minä ainakaan olisi säälistä ketään ottanut, vaikka en olisi saanutkaan sitä, kenet halusin.
Naisilla ei ole mitään etuoikeuksia parisuhdemarkkinoilla ja jos onkin, niin miksi miehet niitä etuoikeuksia naisille antaa???? Eikö kukaan mies saisi naista, ellei antaisi naisille etuoikeuksia, vai mitä tarkoitat? Mitä nuo naisten saamat etuoikeudet ovat? Itse en ole niihin koskaan törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten naiset kirjoittavat, ettei ulkonäöllä ole väliä. Paljon tärkeämpää on luonne, älykkyys, käytös, puhetaidot jne.
Heh, heh - kuten kommenteistakin näkee. Oikea maailma on paljon raadollisempi. Ulkonäöllä on ihan yhtä suuri merkitys niin naisille kuin miehillekin. Kriteerit voivat olla erilaiset mutta liittyvät silti yhtä kaikki ulkoiseen olemukseen.
Meille miehille se, mistä naiset tykkää, on aina lopulta mysteeri. Mies, joka näyttää "Laurilta", tuntuu aina saavan naisseuraa. Ja joku toinen, fiksuna ja komeanakin pidetty, jää aina yksin. Toisaalta ihan lohdullistakin, ettei kaikki mene aina jonkun tietyn sapluunan mukaan.
Asiat menevät tietyn sapluunan mukaan. Ero on vain siinä, että miehet kertovat rehellisesti mikä se sapluuna on - naiset eivät. Siksi miehet joutuvat selvittämään sitä.
Tuossa oli ristiriita.
Sanot, että jotkut saavat ja toiset eivät.
Sitten väität sen riippuvan siitä ketä sattuu kohtaamaan.
On häviävän pieni todennäköisyys, että johtuu sattumasta kun toinen jatkuvasti saa ja toinen ei ollenkaan.
Tilastojen puolesta sanoisin, että Lauri on suomalaisnaisten mielestä kiinnostavampi kuin 80-85 % suomalaismiehistä. Koska aika harva suomalaismies treffaa vähintään 6,5 uutta naista vuodessa ja pääsee noin joka kolmannen kanssa toisille treffeille.
Mitä lähipiiristä tiedän miehiä niin ei lihaksikkaat ja hyväryhtiser palomiehetkään tapaa deittisovellusten kautta kuin 5-10 naista vuodessa. Ja muuta kautta eivät yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun silmään hän oli miellyttävän näköinen, mutta liian iso maha. En päässyt lukemaan juttua. En tiedä hänen elintavoistaan. Miellyttäisikö ne minua.
Jos kaveri on päässyt treffeille naisten kanssa, jotka ihan suoraan laukoo, ettet ole tarpeeksi hyvännäköinen minulle, niin on melkolailla selvää, ettei hän hyväksy treffeille oman tasoistaan seuraa. En usko, että Late on ollut treffeillä yhdenkään isomahaisen naisen kanssa.
Ihanko oikeasti ajattelet että hän on ollut satojen hoikkien naisten kanssa treffeillä.
No jos treffikumppani näyttää samalta kuin Lauri itse niin en oikein usko että palaute olis tyyliin "et ole tarpeeksi hyvännäköinen mulle". Hylsy voisi siitä tulla kyllä mutta syyt olisi tod
Yhäkin: millä Lauri saisi Tinderistä nuoria, kauniita ja hoikkia naisia treffeille?
Kun Tinderissä miehen on haastavaa saada edes omantasoisia naisia treffeille, koska aina on kymmenen komeampaa "tarjolla" (lainausmerkeissä, koska eivät he tietenkään ole oikeasti tarjolla parisuhteeseen).
Onko kukaan ehtinyt lukemaan tuota Laurin kirjaa?
Joko tämä Late ei käy ihan täysillä, tai sitten tämäkin juttu on perssuomalaisten trollitehtaan tuotoksia.
Ei kai nyt kukaan täysjärkinen tule Iltalehteen oman kuvansa ja nimensä kera valittamaan, että mikä minussa on vikana, samalla korosten sitä suurinta ulkonäkövikaa laittamalla kuvaan kireä paidan päälle, eikä edes yritä vetää mahaansa sisään, vaan jopa tietoisesti korostaa pallomahansa pömpötystä.
Vierailija kirjoitti:
Lauri on ollut treffeillä 95 naisen kanssa 2011-2025. Eli vaikka nyt maha on mitä on, niin se selittää vain tämän ja ehkä viime vuoden menoa.
Naisista melko iso osa lähti toisillekin treffeille, taisi jutussa lukea 35 tai ainakin joku kolmosella alkava.
Laurin statistiikka on siis melko kunnossa.
Ei mullakaan 24-38-vuotiaana paljon enempää ollut treffattuja naisia, ehkä noin 150. Vaikka olin hoikka/urheilullinen.
Eipä sitä tajuakkaan miten onnekas sitä on ollut, kun jo ensimmäinen kundi jonka iskin, oli se oikea. Miehellä oli ehtinyt olla yksi suhde aikaisemmin, mutta olikin minua 6 vuotta vanhempi, kun tavattiin. Nyt jo vuosikymmeniä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Joko tämä Late ei käy ihan täysillä, tai sitten tämäkin juttu on perssuomalaisten trollitehtaan tuotoksia.
Ei kai nyt kukaan täysjärkinen tule Iltalehteen oman kuvansa ja nimensä kera valittamaan, että mikä minussa on vikana, samalla korosten sitä suurinta ulkonäkövikaa laittamalla kuvaan kireä paidan päälle, eikä edes yritä vetää mahaansa sisään, vaan jopa tietoisesti korostaa pallomahansa pömpötystä.
Eipä siitä ole kauaakaan kun 30+ ylipainoinen nainen oli Iltalehdessä valittelemassa ettei löydy miestä. Mutta te naiset kehuitte hänen rohkeuttaan, ja sitä kuinka upea nainen oli kyseessä eivätkä miehet tiedä mitä missaavat.
Jotenkin hassu kontrasti tässä.
Siinä taas on sukupuoliero, että miehet pyrkivät näyttämään millaisia he oikeasti ovat. Naiset vetävät vatsan sisään, valkkaavat kuvakulman ja filtteriä päälle näyttääkseen paremmilta kuin mitä he oikeasti ovat.
"Onko jotain todisteita siitä että Lauri olisi alkanut vihaamaan toista sukupuolta kun ei heru ja että hän haaveilisi toisten orjuuttamisesta?"
Alkuperäinen vastaus ei koskenut Lauria, vaan oli suunnattu näille palstan vinoutuneille, jotka tänne tulivat taas päätään aukomaan.