Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (966)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että miehet katkeroituu ja alkaa vihata naisia moisen nirsoilun jälkeen. Alkavat kannattaa konservatiivisiä arvoja ja eristäytyvät synkkään nettimaailmaan yllyttämään toisiaan naisvihaan. Jopa vanhoilliset uskonnot nähdään houkuttelevina jos vain niillä voi heikentää naisten asemaa ja heidän vapaata tahtoaan.
Luuserit, jotka kuvittelevat, että naiset ovat heille pillun velkaa, ja jotka eivät muuten naista saa kuin pakottamalla. Oksettavaa porukkaa.
Kyllä naisetkin ymmärtäisi sen katkeruuden jos edes teoriassa heillä olisi mahdollisuus kokea samaa totaalikelpaamattomuuta kuin mikä miehille on ihan arkipäivää. Naisitakin löytyy luusereita ja onnettomia reppanoita, jotka ei ansaitsis
Monet naiset pyörii samojen miesten kanssa tai jäävät elämään yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas tänään kauppakeskuksessa näki miten helppoa naisilla on tässä maailmassa. Hirveitä tympeäilmeisiä valaita puuskuttamassa ostoskärryjen kanssa ja vieressä normaalivataloinen tai jopa hoikka mies. Toisinpäin olevia pareja en nähnyt ensimmäistäkään.
Suurimmalle osalle ihmisistä ulkonäkö on toisijainen seikka parisuhteessa. Ei se riitä et olet hyvännäköinen nainen/ mies ja pää on tyhjää täynnä.
Tinderaikana se on ensimmäinen ja tärkein seikka jonka jälkeen naiset vasta lähtee selvittämään luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kuulosta uskottavalta että kukaan nainen puhuisi miehelle treffeillä noin kuin tuossa artikkelin alussa (loppuosaa en pääse lukemaan): "Oot tosi hauska, mielettömän hyvää seuraa! Mutta et ole minulle riittävän hyvännäköinen"
Miestä joka on "mielettömän hyvää seuraa" tapailisin kyllä vaikka olisi paljon tuota Lauria vaatimattomampikin. Jos taas olen treffeillä miehen kanssa jonka ulkonäkö ei sytytä eikä luonnekaan sitä kompensoi (eli jota en halua tapailla), en todellakaan sano sitä noin rumasti päin naamaa. Eikä varmasti sano suurin osa muistakaan naisista koska osa miehistä on väkivaltaisia ja osa stalkkereita, ja jos mies sattuu olemaan jompi kumpi niin tuollaisista sanomisista voi seurata pahoja ikävyyksiä sanojalle.
Taas näitä bimbomiehiä joilla ei ole vähäistäkään kykyä asettua naisen asemaan ja ymmärtää minkälaista naisena oleminen oikeasti on. Eivät ymmärrä ettei tuollaiset huijaukset mene läpi joi
Olen kanssa saanut kuulla vastaavia kommentteja naisilta, joko on kommentoitu ulkonäköäni negatiivisesti suoraan tai sitten epäsuorasti. Yks jopa käski mennä salille, ja ottamaan yhteyttä vuoden kuluttua. Olin vuosia sitten liikenneonnettomuudessa, pääsin helpolla kun ainoastaan jalka murtui + mustelmia. Kerroin tästä yhdelle deittikumppanille, ja se tokas että ihrakerros varmaan pelasti. Olen siis 190/100, eli sitä "ihraa" on jonkin verran.
Vaikka sinä et ole tökero, ja ystäväsi ovat mukavia, hienotunteisia ihmisiä, se ei tarkoita että jokaikinen nainen olisi tahdikas, varsinkaan deittailussa tai suhteissa. Deittimaailmassa moni nainen on tökerö ja ylimielinen. Itse yli 40v ja viimeisin matchi rupesi muutaman päivän viestittelyn jälkeen kritisoimaan minua ja elämääni, valittamaan kaikesta mahdollisesta.
Siinä vaiheessa kun se rupesi pilkkaamaan mun persoonaa, ajattelumaailmaa, asuntoa ym. Sanoin melko suoraan ettei tuollainen ole ok. Keskellä yötä se oli laittanut minulle pari ääniviestiä, jossa se hyvin pilkkaavaan sävyyn sanoi "awwww, menikö tunteisiin, no anteeksi ihan kauheasti, olen toooosi kauhea ihminen". Estoon meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas tänään kauppakeskuksessa näki miten helppoa naisilla on tässä maailmassa. Hirveitä tympeäilmeisiä valaita puuskuttamassa ostoskärryjen kanssa ja vieressä normaalivataloinen tai jopa hoikka mies. Toisinpäin olevia pareja en nähnyt ensimmäistäkään.
Suurimmalle osalle ihmisistä ulkonäkö on toisijainen seikka parisuhteessa. Ei se riitä et olet hyvännäköinen nainen/ mies ja pää on tyhjää täynnä.
Tinderaikana se on ensimmäinen ja tärkein seikka jonka jälkeen naiset vasta lähtee selvittämään luonnetta.
Ei tinderistä kannata etsiä sitä elämänkumppania.
"Olen kanssa saanut kuulla vastaavia kommentteja naisilta, joko on kommentoitu ulkonäköäni negatiivisesti suoraan tai sitten epäsuorasti. Yks jopa käski mennä salille, ja ottamaan yhteyttä vuoden kuluttua. Olin vuosia sitten liikenneonnettomuudessa, pääsin helpolla kun ainoastaan jalka murtui + mustelmia. Kerroin tästä yhdelle deittikumppanille, ja se tokas että ihrakerros varmaan pelasti. Olen siis 190/100, eli sitä "ihraa" on jonkin verran.
Vaikka sinä et ole tökero, ja ystäväsi ovat mukavia, hienotunteisia ihmisiä, se ei tarkoita että jokaikinen nainen olisi tahdikas, varsinkaan deittailussa tai suhteissa. Deittimaailmassa moni nainen on tökerö ja ylimielinen. Itse yli 40v ja viimeisin matchi rupesi muutaman päivän viestittelyn jälkeen kritisoimaan minua ja elämääni, valittamaan kaikesta mahdollisesta.
Siinä vaiheessa kun se rupesi pilkkaamaan mun persoonaa, ajattelumaailmaa, asuntoa ym. Sanoin melko suoraan ettei tuollainen ole ok. Keskellä yötä se oli laittanut minulle pari ääniviestiä, jossa se hyvin pilkkaavaan sävyyn sanoi "awwww, menikö tunteisiin, no anteeksi ihan kauheasti, olen toooosi kauhea ihminen". Estoon meni."
Ei siis mitään sen kummempaa kuin naisetkaan joutuvat kokemaan miesten taholta "deittimarkkinoilla". Kannattaa vetäytyä takavasemmalle, jos ei pelin henkeä kestä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että tuollainen mies ei kelpaa, mutta sitten joku Anders Breivik saa jätesäkeittäin rakkauskirjeitä naisilta?
Ymmärrätkö ollenkaan kuinka vinksahtaneita nuo naiset ovat? Monella paha mt ongelma ja lopuilla mt ongelma ja uskonnollinen tausta, kuvittelevat voivansa pelastaa pahan tekijän. Mutta kiva, jos tällainen on naistyyppisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä kuulosta uskottavalta että kukaan nainen puhuisi miehelle treffeillä noin kuin tuossa artikkelin alussa (loppuosaa en pääse lukemaan): "Oot tosi hauska, mielettömän hyvää seuraa! Mutta et ole minulle riittävän hyvännäköinen"
Miestä joka on "mielettömän hyvää seuraa" tapailisin kyllä vaikka olisi paljon tuota Lauria vaatimattomampikin. Jos taas olen treffeillä miehen kanssa jonka ulkonäkö ei sytytä eikä luonnekaan sitä kompensoi (eli jota en halua tapailla), en todellakaan sano sitä noin rumasti päin naamaa. Eikä varmasti sano suurin osa muistakaan naisista koska osa miehistä on väkivaltaisia ja osa stalkkereita, ja jos mies sattuu olemaan jompi kumpi niin tuollaisista sanomisista voi seurata pahoja ikävyyksiä sanojalle.
Taas näitä bimbomiehiä joilla ei ole vähäistäkään kykyä asettua naisen asemaan ja ymmärtää minkälaista naisena oleminen oikeasti on. Eivät
No jos noi on totta, niin hyvähän se on, että sekopäisyys tuli jo tuossa vaiheessa esiin. Mutta ei noista viesteistä voi katkeroitua, koska suurin osa naisista ei ole tuollaisia. Mutta vissiin moni mies sitten katkeroituu, eikä näin ollen tule kelpaamaan enää kenellekään.
Sitten ihmetellään miksi miehet ajautuu katkeriski inceleiksi ja alkavat vihata naisia. Alkavat myös seurata naisiin vihamielisesti suhtautuvia sosiaalisen median vaikuttajia ja yllyttämään toisiaan keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset täällä vaan vastailee ulkonäköasioita tai että tavoittelisi naisia jotka ovat ulkona hänen omasta liigasta.
Vastaus/syy on jossain energiassa/käytöksessä mitä tämä mies naisten kanssa esittää. Hankala sanoa tarkasti että mikä. En ole juttua lukenut.
Näet kumminkin varmasti jutun alun, jossa mies nimenomaan torjuttiin ulkonäön takia.
Oman väittämänsä mukaan. Sitä kun voi väittää mitä tahansa, vaikka kuuta juustoksi
Hei Lauri! Olen vtn ruma 200 kg nainen, no miksi en kelpaa sinulle, oletko nirso, häh?
Vierailija kirjoitti:
Sitten ihmetellään miksi miehet ajautuu katkeriski inceleiksi ja alkavat vihata naisia. Alkavat myös seurata naisiin vihamielisesti suhtautuvia sosiaalisen median vaikuttajia ja yllyttämään toisiaan keskustelupalstoilla.
Naiset tai miehetkään eivät ole velvollisia kenenkään kanssa parisuhteeseen eikä se ole mikään palkinto normaaleista elämään kuuluvista asioista kuten työstä jne.
Mä en huolisi tuota koska se syyttelee naisia.
Kenenkään ei ole pakko levittää jalkojaan treffi-reiskalle.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele että miehet katkeroituu ja alkaa vihata naisia moisen nirsoilun jälkeen. Alkavat kannattaa konservatiivisiä arvoja ja eristäytyvät synkkään nettimaailmaan yllyttämään toisiaan naisvihaan. Jopa vanhoilliset uskonnot nähdään houkuttelevina jos vain niillä voi heikentää naisten asemaa ja heidän vapaata tahtoaan.
Ja mitähän ne miehet sitten saavuttaa sillä, että naisen asema on huono?
Senkö, että voivat ottaa naisen, vaikka tämä ei halua, koska naisella ei ole mitään asemaa tai arvoa ihmisenä?
ja miehestä on sitten niin pirun miehekäs olo, kun saa rais*kata tätä alistettua/vastahaloista naista, joka päivä. Ja luulee saavansa "rakkautta" vaikka nainen vihaa jokaista sekunttia tuon miehen kanssa??????
Mä olen niin pettynyt miehiin. He ovat valmiita viemään naisilta, omilta äideiltään, sisariltaan ja tyttäriltään ihmisoikeudet vain sen takia, että saisivat pil*lua.
Vaikka mä en ikinä saisi miestä, niin en silti ikinä haluaisi, että minun isältä, veljeltä, omalta pojalta tai miespuolisilta ystäviltäni ja ylipäätään miehiltä poistettaisiin kaikki ihmisoikeudet ja että niistä tulisi vapaata riistaa kenelle tahansa ja vain sen takia, että ovat syntyneet miehiksi.
Mikä tuollaisia miehiä vaivaa? Ovat valmiita Afganistanin malliin saadakseen pil'lua. Eikö vaan vois vetää käteen.
Mä sanon teille miehet, jotka täälläkin vingutte, että olette valmiit poistamaan naisilta tasa-arvon ja ihmisyyden saadaksenne omaksi naisen, joka ei teitä halua, että sellainen elämä ei ole normaalin ihmisen elämää. Vain psykopaatti voi pitää toisen ihmisen väkisin ja oikeuttaa sen sillä, että hänellä on munat. Sairasta. Hävetkää.
Sanat eivät riitä kertomaan, miten sairas tuollainen ajattelu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että tuollainen mies ei kelpaa, mutta sitten joku Anders Breivik saa jätesäkeittäin rakkauskirjeitä naisilta?
Ymmärrätkö ollenkaan kuinka vinksahtaneita nuo naiset ovat? Monella paha mt ongelma ja lopuilla mt ongelma ja uskonnollinen tausta, kuvittelevat voivansa pelastaa pahan tekijän. Mutta kiva, jos tällainen on naistyyppisi.
Jos mieskään ei käy täysillä niin eipä se varmaan haittaa jos ei nainenkaan ole ihan terveen kirjoissa? Vientiä se on silti. Moni ihan tavallinen mies olisi iloinen jos saisi huomiota edes josltain mielisairaalasta karanneelta.
Taannoin oli uutinen jossa kolmoismurhaaja Valjakkalan kerrottiin olleen 8 kertaa naimisissa. Haastateltiinkin yhtä hänen naisistaan ja siitä jäi varsin täyspäinen vaikutelma. Moniko muu melko ruma alkoholisti voi sanoa samaa?
No tuo pallomaha on hirveä. Ei siitä mihinkään pääse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja edelleen niissä miehissä on enemmän ylipainoisia ja jo pojat ja teinit on paljon enemmän ylipainoisia, kuin tytöt.
On se outoa, että tuo kommentoija (luultavasti miespuolinen) ei onnistunut näkemään yhtään paria, jossa mies olisi ollut lihava ja nainen ei :D Taisi olla valikoiva näkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja miehillä sama.
Vierailija kirjoitti:
Ihan on miesten omalla vastuulla, miten elämänsä ongelmat käsittelevät. Poikien osalta toki vastuuta vielä vanhemmillakin, opettakaa nyt hemmetti sille jälkikasvullenne, ettei kukaan ole heille huomiota tai seuraa velkaa ja että elämässä on muutakin. Ohjatkaa ensin rakentamaan elämänsä muilta osin, ja jos siihen sitten löytyy joku kiva ihminen sitä elämää jakamaan, siitä sopii olla kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on miesten omalla vastuulla, miten elämänsä ongelmat käsittelevät. Poikien osalta toki vastuuta vielä vanhemmillakin, opettakaa nyt hemmetti sille jälkikasvullenne, ettei kukaan ole heille huomiota tai seuraa velkaa ja että elämässä on muutakin. Ohjatkaa ensin rakentamaan elämänsä muilta osin, ja jos siihen sitten löytyy joku kiva ihminen sitä elämää jakamaan, siitä sopii olla kiitollinen.
Tämäpä juuri. Ei kukaan ole velvollinen pitämään seuraa toiselle tai antamaan seksiä.