Lauri 38v ei kelpaa naisille
Kommentit (968)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.
Jaa, itse hoikkana, pitkänä ja urheilullisena miehenä olen saanut pakkeja pyöreiltä tavisnaisilta.
Niin, kukaanhan ei ole sulle velkaa sellaista, että kiinnostuis automaattisesti susta takaisin. Ei, vaikka kuinka olisit hoikka, pitkä ja urheilullinen.
Niin? Väittikö tuo kommentoija niin? Vastasi vain asiallisesti naisten yleistäviä oletuksia sisältävään viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta puhuen pitäisi olla " Tinder" rumille ihmisille. Sinne vaan seuraa etsimään kaikki jotka tuntevat itsensä rumiksi. " Tasot" heti säädettynä kohdillee ja hups keikkaa kaikilla oma ruma kultanen kainalossa ja elämä taas hymyilee.
Oletuksena siis, että ns. ruma ihminen voisi haluta ja saada vain toisen yhtä ruman ihmisen? Hassua. Olen melkoisen ruma nainen, mutta olen ollut kohta 20 vuotta onnellisesti avioliitossa komean miehen kanssa.
Noinpäin tuo on ihan yleistä. Johtuu siitä, että jos otetaan kadulta satunnaiset sata miestä ja sata naista ja kysytään miehiltä, kenen naisen kanssa haluaisi tutustua. Sata naista saisi "valinnan". Jos taas naisilta kysyttäisiin samaa, niin 3-5 miestä keräisi kaikki äänet.
Naisista 3-5 keräisi k
En usko. Omassa kaveriporukassakin naismaut poikkeavat toisistaan reippaasti. Itse tykkään pullukoista akateemisista nörttinaisista, toinen kaveri tuska-festarien hevarinaisista, kolmas kaveri siitä jostain suomalaisesta pikajuoksijasta ja neljäs kaveri sellasista luonnonlapsihippinaisista.
eri
Hieman tai tarkemmin sanottuna kymmenisen vuotta ikäistään vanhemmalta tämä mies minusta näyttää koska olisin kuvan perusteella olettanut "omanikäiseksi" ja olen 47v. Muuten on ihan normaalin / taviksen näköinen ja ainoa asia mikä pistää silmään on tuo mahakkuus, koska kuvan perusteella hän on normaalipainoinen kaikkialta muualta.
Ulkoisesti olisi varsin bueno kun laihduttaisi tuon mahakummun veks, mutta ei se pelkkä ulkoinen puoli riitä parisuhteeseen vaan se on kokonaisuus ja sitten kun ne sisäiset ominaisuudet natsaa niin ulkoiset muuttuu yhdentekeviksi. Sen sijaan ne sisäiset jutut ei muutu ikinä yhdentekeviksi vaikka ulkoisesti mies olisi kuinka täydellinen.
Silmäilin huvikseni kirjan läpi, kun se oli saatavilla käyttämässäni e-kirjapalvelussa.
Muutama pointti:
Hän kirjoittaa ihan hyvin ja aika hauskasti, eikä kirjassa ole mitenkään erityisen naisvihamielistä sävyä. Hän pystyy aika hyvään itsereflektioon ja itsekritiikkiin.
Itsekin hän toteaa suurimmaksi ongelmaksi sen, että yleensä kemiaa ei synny kumpaankaan suuntaan ja lisäksi on ollut vaikea löytää ihmistä, jonka kanssa arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet sopivat yhteen (hän on vasemmistolainen absolutisti, aika nörtti, videopelit ovat tärkeitä ja jalkapallon katselu).
Kaksi kertaa on löytynyt nainen, jonka kanssa kolahti molemminpuolisesti ja kunnolla ja syntyi useamman kuukauden suhde, mutta toista naista ahdisti fyysinen läheisyys (taustalla taisi olla jotain traumoja) ja toisella oli paha sitoutumiskammo. Lauri kertoi muun muassa koulukiusaamistaustastaan ja omista ongelmistaan, joten ehkäpä kemiat siksi kohtaavat sellaisten naisten kanssa, joilla on itselläänkin ongelmia. Hän itse on käynyt käsittelemässä asioitaan ammattilaisen kanssa, siitä pisteet hänelle.
Tässä iässä isoksi ongelmaksi hänelle on tullut myös se, ettei hän halua lapsia ja yllättävän moni hänen tapaamistaan naisista haluaisi (ja alkaa olla siinä iässä, ettei ole aikaa odotella). Se rajaa mahdollisuuksia aika paljon.
Tunnistan hänessä aika paljon samaa kuin itsessäni ja miehessäni. Meidän nörttien outolintujen on tosi vaikea löytää ihmisiä, joiden kanssa syntyisi hyvä yhteys. Jos käy tuuri ja sellainen ihminen löytyy, lopputulos on aivan huikea, väitän että parhaimmillaan ihan eri luokkaa kuin niillä helpommin pariutuvilla. Mutta jos ei käy hyvä tuuri, niin elämä voi olla tosi yksinäistä. Itse sanoisin, että kun hän itsekin toteaa ongelmaksi yhteensopimattomuuden, ratkaisuna ei ole yrittää epätoivoisesti muokata itseään joksikin, mitä hän ei oikeasti ole, vaan olla rohkeasti oma itsensä ja pohtia, mistä löytyisi se hänelle sopiva nörttinainen.
Vierailija kirjoitti:
En pääse lukemaan, mutta luultavasti niin, että swaippaillut 10 vuotta nuorempia ja treffatessa tulee vastaan iskämaha.
Liian pieni pankkitilin saldo, muut seikat nykyään naisia kiinnosta....
Kyllä järkevälle ihmiselle sisin ratkaisee. Molemmille osapuolille. Kaikkea hyvää hänelle ja kaikille muillekin! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vatsakas ja tavallisen näköinen nainen antanut pakit kun ei ole "tarpeeksi hyvännäköinen" 😂 jotkin naiset luulevat liikoja itsestään.
Näin saattaa olla, että vatsakas ja tavallisen näköinen nainen on antanut pakit. Mutta tuo nainen on saattanut olla kauniisti ja huolitellusti pukeutunut ja muutenkin asiansa ovat kunnossa. Pakit ovat johtuneet siitä että Lauri ei näytä mieheltä, joka huolehtii itsestään tai toisesta. Siinä se syy
Tämä oli aikoinaan sinkkuna deittaillessa todella usein kynnyskysymys itselle: miehet oli valitettavan usein huolimattoman näköisiä. Oli pitkiä likaisia kynsiä, huonosti istuvia ryppyisiä vaatteita, ylikasvanutta tukkaa, pskaisia sukkia ym.
Itse aina miettinyt asut viimeisen päälle, yllä ja alla puhdasta, vaatteet silitety, kynn
Niin nooh... Itse olen deittaillut sekä miehiä että naisia (olen mies) ja en ole huomannut siisteysasiassa mitään eroa. Paitsi asuntojen suhteen, ne on miehillä poikkeuksetta siistimpiä.
Jokseenkin huvittavaa, että nimenomaan ne epäsiistit miehet muka pääsisi treffeille kun palstan naisilla sellaisista kokemuksia. Ja sitten siistit, itsestään huolehtivat ei. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarina ei taida kertoa Laurin ulkonäkökriteereistä naisille. Lauri varmasti kelpaa samantyyppisille kuin itse on: tavallisille ehkä hieman pyöreille naisille, mutta ei välttämättä malleille tms.
Tuskinpa hän sadoille treffeille on päässyt mallien kanssa. Miksi te heti oletatte Laurin vaativan liikaa? Eiköhän ole tavannut pääasiassa taviksia.
No joku vika hänessä on. Naisvihamielinen tai ylimielinen tai epätoivoinen olemus.
Ei tarvitse olla välttämättä mitään vikaa. Ei vain aiheuta kipinää. Varmasti noilla kokemuksilla voisi olla jo epätoivoinen olemus, mutta ei sitäkään voi varmaksi sanoa.
"Nainen voi ajatella tuollaisen miehen oleva hyvä kumppani pienellä koulutuksella. Jos miehen kynnenaluset ovat likaiset, mutta mies on muuten hyvä, nainen voi päätellä miehen olevan tautivapaa, koska kukaan muukaan nainen ei aiemmin ole ollut kiinnostunut tästä miehestä likasien kynnenalusten takia."
Naisen pitäisi kouluttaa mies puhdistamaan kynnenalusensa? Ei helvetti, miettisi vain, mitä muuta se ei osaa itse puhdistaa... Ja mitä tauteja siinä törkyisyyden seurauksena jyllää.
Mut ei, kun pitäähän sitä saada olla ja tulla rakastetuksi "omana itsenään" likoineen päivineen...
Vierailija kirjoitti:
Laurin kannattaisi mennä salille, panostaa pukeutumiseen ja kehittää joku erottuva persoonallinen juttu ja tyyli (ei kuitenkaan friikkeyteen asti). Itse olen samaa ikäluokkaa oleva mies enkä ulkonäöltäni ainakaan komeampi, mutta kun aloin tarkkailla ruokavaliotani ja harrastaa liikuntaa sekä käyttää muutakin kuin Laurin tapaisesti sinisiä farkkuja ja ruudullista kauluspaitaa, huomasin jopa kääntäväni naisten päitä. Ihan vaan vaikka se, että laittaakin violetin collegen tai villakangastakin. Kuka tahansa voi luoda persoonallisen tyylin, joka kertoo itsevarmuudesta ja rohkeudesta. Ei se välttämättä nyt mitään taikoja toisaalta tee, mutta kyllä sillä vaikutusta on.
Salilla käymällä ei kyllä naisia saa. Itse rupesin treenaamaan parikymppisenä ja ainoa vaikutus sosiaalisessa elämässä oli, että aloin saamaan enemmän huomiota homomiehiltä. Eli joo flaksi olisi käynyt, mutta ei ihan sitä mitä ajattelin. Naisten kohdalla vaikutus oli jopa negatiivinen, kun monella ensivaikutelma oli, että olen typerä lihapää. Persoonallisesta jutusta ja tyylistä olen samaa mieltä kunhan siitä ei tule autistiviboja.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan deiteillä ja nainen sanoi, että olen kuvissa aika komean näköinen. Kerroin, että kuva on muutaman päivä vanha, mutta poseeraan siinä naama hieman sivusuunnassa ja valaistuksesta johtuen hiukseni vaikuttavat normaalia tummemmilta. Eli osaan kyllä ottaa edustavia kuvia itsestäni. Lisäksi kehoitin häntä mieluummin vetämään johtopäätöksen deittiapin kokovartalokuvastani. En siis halunnut hänen saavan väärää vaikutelmaa. Edelleen nainen sanoin, että höpisen aivan omiani, koska olen komea kuvissa.
Sitten tapasimme ja nainen oli omia kuviaan varmaan 15 kg painavampi, joka ei minua haitannut. Ehkä hieman yllätti, mutta olin pitkästä aikaa treffeillä, niin halusin tutustua ihmiseen. Noh kyseinen nainen katsoi minua ensi kertaa ja totesi "olet ihan erinäköinen kuin kuvissa". Jatkoimme kahvittelua ehkä tunnin ja sitten neito ilmoitti, että "ei tässä ole kyllä nyt kipinää ja mahdollisuuksia jatkolle" Totesin, että selvä ja heipp
Naisilla nimenomaan on aika paljon deittiapeissa jopa muokattuja kuvia, ei pelkästään niitä 10v ja 20kg sitten -otoksia. Filttereitä on käytetty surutta muun muassa. Miehillä huomattavasti realistisemmat, muokkaamattomat kuvat ja varmaan osittain siksi eivät herätä huomiota samalla tavalla.
Sitä tarina ei kertonut monelleko treffikumppanille tämä Lauri on antanut pakit? Tai olisi antanut jos vain nainen ei olisi ehtinyt eka. Tuskin ne kaikki kymmenet ehdokkaat on olleet Laurillekaan sopivia ja jos on, niin sitten se pakkien saaminen ei ihmetytä enää yhtään. Melko harvassa on ne naiset joita kiinnostaa sopia seuraavat treffit, koska miehelle kelpaa kuka vaan kunhan on joku vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa hän sadoille treffeille on päässyt mallien kanssa. Miksi te heti oletatte Laurin vaativan liikaa? Eiköhän ole tavannut pääasiassa taviksia.
No joku vika hänessä on. Naisvihamielinen tai ylimielinen tai epätoivoinen olemus.
Ei tarvitse olla välttämättä mitään vikaa. Ei vain aiheuta kipinää. Varmasti noilla kokemuksilla voisi olla jo epätoivoinen olemus, mutta ei sitäkään voi varmaksi sanoa.
No IL:n otsikko kuitenkin kertoo muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat erityisen raskaalta ihmiseltä , mikäli sinulle on tärkeää, että miehesi ja lapsesi ovat pitkiä.
Tosiasioille ei voi mitään mieheni ja poikani ovat pitkiä ja komeita.Pituus sinänsä ei ole minulle kriteeri, mutta tiedän pitkien, tummien ja komeiden miesten ärsyttävän erityisellä tavalla pikkukakkosta ja Laurin kaltaisia pieniä epämiehekkäinä pidettäviä miehiä. Odottakaa vaan niin kohta selitetään suu vaahdossa markkina-arvoteoriaa 80/20 ja jonkin amerikkalaisen deittipalvelun perusteella tehtyjä "tutkimuksia". En ole nimittäin ensimmäistä kertaa pappia kyydissä vai onko kyseiseen juttujen suosio mennyt 20 vuodessa jo ohi inseleiltäkin?
Voi jessus sentään. :D
Miksi ihmeessä pitkät miehet ärsyttäisi ketään? Nyt kyllä "pikkuisen" turhan suuret luulot siellä. :D
Faktaa myös se, että suomalaisen m
Et ilmeisesti tunne pikkukakkosta ja Lauria? Kadehditaan sitä mitä ei itse olla. Eikä päästä asiasta yli eikä ympäri ja kompensoida omia puutteita millään muulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pääse lukemaan, mutta luultavasti niin, että swaippaillut 10 vuotta nuorempia ja treffatessa tulee vastaan iskämaha.
Liian pieni pankkitilin saldo, muut seikat nykyään naisia kiinnosta....
Jospa katselisi vaikka jotain vanhempaa, vakavaraista naista, joka hakee vain mukavaa, rentoa seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Silmäilin huvikseni kirjan läpi, kun se oli saatavilla käyttämässäni e-kirjapalvelussa.
Muutama pointti:
Hän kirjoittaa ihan hyvin ja aika hauskasti, eikä kirjassa ole mitenkään erityisen naisvihamielistä sävyä. Hän pystyy aika hyvään itsereflektioon ja itsekritiikkiin.
Itsekin hän toteaa suurimmaksi ongelmaksi sen, että yleensä kemiaa ei synny kumpaankaan suuntaan ja lisäksi on ollut vaikea löytää ihmistä, jonka kanssa arvomaailma ja kiinnostuksen kohteet sopivat yhteen (hän on vasemmistolainen absolutisti, aika nörtti, videopelit ovat tärkeitä ja jalkapallon katselu).
Kaksi kertaa on löytynyt nainen, jonka kanssa kolahti molemminpuolisesti ja kunnolla ja syntyi useamman kuukauden suhde, mutta toista naista ahdisti fyysinen läheisyys (taustalla taisi olla jotain traumoja) ja toisella oli paha sitoutumiskammo. Lauri kertoi muun muassa koulukiusaamistaustastaan ja omista ongelmistaan, joten ehkäpä kemiat si
kiitos. Keskustelun antoisin kommentti. Samaistun hyvin tuohon outolintuna olemiseen. Kyllästyttää nämä jankutukset ulkonäöstä ja tasoista kun kyse on persoonallisuudesta. Jos on vähän erikoinen persoona niin itselle sopivien ihmisten löytäminen voi olla todella vaikeaa. Tästä olisi kiva keskustella enemmän mutta menee ulkonäkö ja taso jankkaamiseksi aina.
Kiva saada vähän erilaista näkökulmaa asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, itse hoikkana, pitkänä ja urheilullisena miehenä olen saanut pakkeja pyöreiltä tavisnaisilta.
Niin, kukaanhan ei ole sulle velkaa sellaista, että kiinnostuis automaattisesti susta takaisin. Ei, vaikka kuinka olisit hoikka, pitkä ja urheilullinen.
No siksi juuri viestin kirjoitinkin älykääpiö🤦🤦 Aikaisemman kirjoittajan kommentti oli typerä, että jokainen muka saisi omantasoisiltaan, kun ei se elämä ole niin suoraviivaista.
Mistä kukaan voi tietää, miksi
Vaikutat todella vittumaiselta naiselta.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa kiinnitin huomiota vatsaan. Kyseessä kuitenkin suht nuori mies 😐 Muuten näyttää kivalta
Siis joo ystävällisen näköinen ihminen, mutta habitus on viiskymppisen.
Toki ei ihminen sille mitään voi jos on sattunut syntymään "vanhan" näköiseksi, mutta voihan tilannetta yrittää kuitenkin parantaa esim. sillä, ettei hanki pallomahaa alle nelikymppisenä. Deittimaailma on kuitenkin tosi ulkonäköpainoitteinen, ja jos ei ulkonäköä ollenkaan ole, niin parempi tutustua muita reittejä ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sitä tarina ei kertonut monelleko treffikumppanille tämä Lauri on antanut pakit? Tai olisi antanut jos vain nainen ei olisi ehtinyt eka. Tuskin ne kaikki kymmenet ehdokkaat on olleet Laurillekaan sopivia ja jos on, niin sitten se pakkien saaminen ei ihmetytä enää yhtään...
Eli teki hän niin tai näin niin Laurin vika. Joko hän on liian kranttu tai sitten ihan syystäkin saanut kaikilta pakit? Tosi rakentavaa keskustelua.
Olin aikoinaan deiteillä ja nainen sanoi, että olen kuvissa aika komean näköinen. Kerroin, että kuva on muutaman päivä vanha, mutta poseeraan siinä naama hieman sivusuunnassa ja valaistuksesta johtuen hiukseni vaikuttavat normaalia tummemmilta. Eli osaan kyllä ottaa edustavia kuvia itsestäni. Lisäksi kehoitin häntä mieluummin vetämään johtopäätöksen deittiapin kokovartalokuvastani. En siis halunnut hänen saavan väärää vaikutelmaa. Edelleen nainen sanoin, että höpisen aivan omiani, koska olen komea kuvissa.
Sitten tapasimme ja nainen oli omia kuviaan varmaan 15 kg painavampi, joka ei minua haitannut. Ehkä hieman yllätti, mutta olin pitkästä aikaa treffeillä, niin halusin tutustua ihmiseen. Noh kyseinen nainen katsoi minua ensi kertaa ja totesi "olet ihan erinäköinen kuin kuvissa". Jatkoimme kahvittelua ehkä tunnin ja sitten neito ilmoitti, että "ei tässä ole kyllä nyt kipinää ja mahdollisuuksia jatkolle" Totesin, että selvä ja heippa :D
Jäi sellainen fiilis, että nainen halusi pidemmän, tummahiuksisen miehen jne. Täytyy todeta, että olisin voinut treffata useamminkin vaikka kyseinen nainen ulkonäöllisesti edusti tapailuhistoriani sitä tavallisempaa osastoa näin kauniisti sanottuna.
Mitä tästä opin? Täytyy ottaa huonompia kuvia, etten näytä niissä liian hyvältä. Kiva oli käydä kahveilla, juttua riitti itseasiassa aika paljonkin, mutta lähinnä työelämästä, kun olimme samalla alalla. Tämä on toinen sudenkuoppa. Tämä oli toinen kerta kun samalla alalla olevan kanssa deitit eivät jatkuneet. Uskon sen johtuvan siitä, että keskustelu menee liian kliiniseksi ja huomaamatta molemmat uppoutuu työjuttuihin ja sellainen toisiimme tutustuminen jää taka-alalle. Pitkä teksti, mutta tämä meni tällaisen itsepohdiskelun puolelle.