Voisitko olla ihmisen kanssa, jos
Teillä olisi ollut suhde tai juttua, ero, sitten hän olisi ollut muiden kanssa ja yrittäisi sinua uudestaan? Sinulla olisi siis tunteita häntä kohtaan ja hän olisi sanonut samaa. Silti olisi mennyt tekemään muiden kanssa jotain.
Kommentit (179)
Eksä on ensimmäistä kertaa ikinä nyt sanonut suoraan, että hänellä on ikävä ja olisi halunnut yrittää uudestaan, mutta (sitten kääntää asian minuun ja yhteen asiaan, jota en tänne avaa.) Tuon syvemmälle hänen tuntemuksiinsa en pääse.
Eksä ei tunnu ymmärtävän, että osat ovat vaihtuneet. Minä elän elämääni aivan ongelmitta enkä yritä tehdä häneen vaikutusta, en yritä näyttää hänelle mitään enkä toivo mitään. Kunhan vain olen ja elän ja katson mitä tapahtuu. Minä peruin jo tapaamisenkin, kun sain tietää asioita. Ei tunnu missään (se peruminen.)
Eksä yrittää epätoivoisesti kertoa minulle jotain esimerkiksi videoilla, joissa on puhetta ja tekstiä, ja ei siinä mitään, mielestäni se on hyvä keino myös. Se ei ole hyvä, että edes kysyessäni tarkennusta hän ei saa sanaa suustaan.
Vierailija kirjoitti:
En. I'm not that fool.
N33
Miksi et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. I'm not that fool.
N33
Miksi et?
Ei mun tee mieli tehdä muiden kanssa "juttuja" jos sydän lyö jollekin toiselle. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. I'm not that fool.
N33
Miksi et?
Ei mun tee mieli tehdä muiden kanssa "juttuja" jos sydän lyö jollekin toiselle. N33
Sama. Siksi en käsitä eksän käytöstä. Yritän saada itseni irti hänestä, vaikeaa se on.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän nyt (jos hän puhuu totta), että ei ole pannut ketään. Suuteleminen on ihan yhtä paha, se on tunteellinen asia.
Ap
Eikö löytynyt tauteja?
Vierailija kirjoitti:
Eksä yrittää epätoivoisesti kertoa minulle jotain esimerkiksi videoilla, joissa on puhetta ja tekstiä, ja ei siinä mitään, mielestäni se on hyvä keino myös. Se ei ole hyvä, että edes kysyessäni tarkennusta hän ei saa sanaa suustaan.
Jotkut meistä ovat luonteeltaan visuaalisia ja runollisia. Ajatukset ja tunteet tulevat esiin esimerkiksi videoiden, tekstien tai muiden luovien keinojen kautta. Toiset taas ilmaisevat itseään enemmän tekojen kautta. Jotkut yhdistävät nämä molemmat riippuen tilanteesta. Jos hän ei halua avata asioita enemmän, ehkä hän on jo luovuttamassa kun kokee ettei toinen ymmärtäisi kuitenkaan vaikka kuinka yrittäisi oman mielenmaisemassa avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän nyt (jos hän puhuu totta), että ei ole pannut ketään. Suuteleminen on ihan yhtä paha, se on tunteellinen asia.
Ap
Eikö löytynyt tauteja?
Oispa käynyt näin hyvä tuuri itteni kanssa. :D Mutta löytyikin ja sehän vituttaa. Noh, tämmöistä on elämä ja takaisin ei onneksi tarvitse palata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut meistä ovat luonteeltaan visuaalisia ja runollisia. Ajatukset ja tunteet tulevat esiin esimerkiksi videoiden, tekstien tai muiden luovien keinojen kautta. Toiset taas ilmaisevat itseään enemmän tekojen kautta. Jotkut yhdistävät nämä molemmat riippuen tilanteesta. Jos hän ei halua avata asioita enemmän, ehkä hän on jo luovuttamassa kun kokee ettei toinen ymmärtäisi kuitenkaan vaikka kuinka yrittäisi oman mielenmaisemassa avata.
Lisään myös sen että tunteet eivät ole loogisia, ne tulevat ja vaikuttavat omillaan. Loogisesti voi ehkä yrittää selittää asioita, mutta se ei muuta sitä miltä jokin tuntuu. Kai siksi joskus täytyy yrittää käyttää järkeä ja ymmärrystä vaikka tuntuisi vaikealta ja erityisesti silloin kun joku on satuttanut. Riippuen teidän ongelmista, varmasti olisi jokin tapa joka toimisi molemmille yhdessä. Ihmissuhteet tarvitsevat empatiaan ja ymmärrystä. Halua oppia toisesta ja toisen kanssa. Sitä on kumppanuus. Jos siihen ei löydy kultaista keskitietä, on peli melkolailla menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittajan tivaaminen, katkeruus ja viha varmasti vähentävät tuota keskusteluhalukkuutta. Kun mikään ei riitä eikä kelpaa. Ap määrää eronkin aikana.
Niin, en tiedä onko tuo enemmän nuoruuden suoraviivaisuutta, vai vain luonteenpiirre. Itte kolmekymppisenä olen jo ehtinyt nähdä ja kokea, nauraa ja itkeä monenlaista. Ja ehkäpä toista oppii todella ymmärtämään vasta silloin, kun on itse kulkenut läpi erilaisten kokemuksia tai kun hyväksyy sen, ettei kaikkea voi hallita. Ihmisiin harvoin voi oikeasti vaikuttaa, ellei ole aivan täysin voimaton omassa elämässään. Sellainen lapanen.
Vierailija kirjoitti:
Niin, en tiedä onko tuo enemmän nuoruuden suoraviivaisuutta, vai vain luonteenpiirre. Itte kolmekymppisenä olen jo ehtinyt nähdä ja kokea, nauraa ja itkeä monenlaista. Ja ehkäpä toista oppii todella ymmärtämään vasta silloin, kun on itse kulkenut läpi erilaisten kokemuksia tai kun hyväksyy sen, ettei kaikkea voi hallita. Ihmisiin harvoin voi oikeasti vaikuttaa, ellei ole aivan täysin voimaton omassa elämässään. Sellainen lapanen.
Tämä vastaus ylemmälle kommentoijalle. Unohtui lainaus.
Aina silloin tällöin törmää ihmisiin, jotka ovat joskus nuorina olleet keskenään suhteessa, mutta syystä tai toisesta joutuneet erilleen ja esimerkiksi naimisiin kukin tahoillaan. Sitten vanhoina tapaavat uudestaan ja rakkaus leimahtaa kovaa.
Elämässä voi tapahtua vaikka mitä.
Tosin yritti väittää, ettei tunteita ollut. Sen enempää ei asiasta puhu. Olemme päässeet millin verran syvemmälle asioissa, eksä on avautunut ihan millin verran, mutta yhä edelleen 99 % asioista on epätietoisuuden peitossa. Hän ei millään ymmärrä, että minä haluan vastauksia. Ainoastaan siten voin päättää mitä haluan. Jos eksä sanoisi esimerkiksi, että suutelin, koska yritin epätoivoisesti päästä yli sinusta, se vaikuttaisi minuun jo aivan eri tavalla.