Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko olla ihmisen kanssa, jos

Vierailija
23.08.2025 |

Teillä olisi ollut suhde tai juttua, ero, sitten hän olisi ollut muiden kanssa ja yrittäisi sinua uudestaan? Sinulla olisi siis tunteita häntä kohtaan ja hän olisi sanonut samaa. Silti olisi mennyt tekemään muiden kanssa jotain.

Kommentit (179)

Vierailija
61/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei kuitenkaan tarvitse elääkseen yksiäkään treffejä, suutelua yms. Minä en yksinkertaisesti ymmärrä mitä lisäarvoa se tuo elämään, jos on rakastavinaan toista. Miksi ei halua pysyä koskemattomana siltä varalta, että asiat muuttuvat rakkauden kohteen kanssa?

Vierailija
62/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tilanne siis se että hän tiesi KOKO AJAN että sinä haluat palata yhteen ja haluat puhua, selvittää asiat? Tiesi ihan erosta alkaen, täysin varmaksi, ja mistä/miten hän sen tiesi?

Vierailija
64/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei kuitenkaan tarvitse elääkseen yksiäkään treffejä, suutelua yms. Minä en yksinkertaisesti ymmärrä mitä lisäarvoa se tuo elämään, jos on rakastavinaan toista. Miksi ei halua pysyä koskemattomana siltä varalta, että asiat muuttuvat rakkauden kohteen kanssa?

Ihminen ei mene pilalle jos hän suutelee tai käy treffeillä, joten miksipä ei tekisi noita asioita sinkkuna ollessa?  

Jos hän on tapaillut eron jälkeen muita, ja päätynyt siihen että haluaa silti palata yhteen, eikö se kerro lähinnä kovasta ikävästä ja siitä että muut eivät voi korvata sinua? Yleensähän uuden ihmisen kanssa tulee jonkinlainen alkuhuuma joka viimeistään saa unohtamaan exät. Jos näin ei käy, voi olla melko varma, että yhteen palaaminen on ihan hyvä vaihtoehto jos molemmat sitä haluaa.

Jos olet mustasukkainen ja koet tarvetta syyllistää toista jostain sinkkuajan tapailusta, ei tokikaan kannata alkaa enää suhteeseen.

Vierailija
65/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tilanne siis se että hän tiesi KOKO AJAN että sinä haluat palata yhteen ja haluat puhua, selvittää asiat? Tiesi ihan erosta alkaen, täysin varmaksi, ja mistä/miten hän sen tiesi?

Ei ole tiennyt, mutta vastuu on sillä, joka häipyy toisen elämästä. Minä en alennu ketään vonkumaan takaisin.

Vierailija
66/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei mene pilalle jos hän suutelee tai käy treffeillä, joten miksipä ei tekisi noita asioita sinkkuna ollessa?  

Jos hän on tapaillut eron jälkeen muita, ja päätynyt siihen että haluaa silti palata yhteen, eikö se kerro lähinnä kovasta ikävästä ja siitä että muut eivät voi korvata sinua? Yleensähän uuden ihmisen kanssa tulee jonkinlainen alkuhuuma joka viimeistään saa unohtamaan exät. Jos näin ei käy, voi olla melko varma, että yhteen palaaminen on ihan hyvä vaihtoehto jos molemmat sitä haluaa.

Jos olet mustasukkainen ja koet tarvetta syyllistää toista jos

Pointti on se, että tiedän olevani korvaamaton. Miksi toinen ei tiedä? Olen ylipäätään katkera siitä, että hän häipyi. Se oli aivan ylimitoitettu reaktio, ja olen niin vihainen siitä, että jouduin käymään läpi sen kaiken.

Vierailija
67/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata palata yhteen. Ei edes keskustella aiheesta. Ketjun perusteella täysin selvää.

Vierailija
68/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tilanteessa.

Vierailija
69/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata palata yhteen. Ei edes keskustella aiheesta. Ketjun perusteella täysin selvää.

Miksi?

Vierailija
70/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tilanteessa.

Miksi ei?

Vierailija
71/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hän oli eron jälkeen ollut joidenkin muiden kanssa? Vai suhteen aikana. Jos suhteen aikana, niin en ottaisi takaisin.

Vierailija
72/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hän oli eron jälkeen ollut joidenkin muiden kanssa? Vai suhteen aikana. Jos suhteen aikana, niin en ottaisi takaisin.

No edelleen eron. Mutta minä en käsitä miksi täytyy tehdä jotain. Itse sanoi tienneensä, tunteneensa, että asiat jäivät kesken. Silti ei viitsinyt tehdä asialle mitään. Minusta tuo on epäkunnioittavaa. Minä en ole tehnyt kenenkään kanssa mitään. En ole jaksanut, ei ole kiinnostanut tarpeeksi. En jakele itseäni kenelle tahansa.

Vierailija
73/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla todella nuoria. Nuorena ei vielä osaa ja ymmärrä, sitä saattaa rakastaa paljon. Anna palautetta ja yritä vielä.

Vierailija
74/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidatte olla todella nuoria. Nuorena ei vielä osaa ja ymmärrä, sitä saattaa rakastaa paljon. Anna palautetta ja yritä vielä.

Todella kulunut lausahdus. Tuolla "taidatte olla todella nuoria"-heitolla yritetään aina mitätöidä toisen tunteet ja kokemukset. Ei, emme ole. Emme kyllä vanhojakaan.

Vierailija
75/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella kulunut lausahdus. Tuolla "taidatte olla todella nuoria"-heitolla yritetään aina mitätöidä toisen tunteet ja kokemukset. Ei, emme ole. Emme kyllä vanhojakaan.

En yritä mitätöidä tunteitasi. Mutta ei ole hirveän tyypillistä suhtautua aiheeseen noin tuomitsevasti vanhemmiten.Miehet hakevat lohtua suruun sieltä mistä sitä saavat, naisilta. Toiset miehet harvemmin haluavat ja lohduttavat.

Hän lähti suhteestanne, kokeili vapautta ja vapaus sai päättämään, ettei halua sitä vaan sinut. Myös ne intiimit hetket kanssasi päihittää muut. 

Ota tieto ja tee sillä mitä haluat. Sinusta kiinni otatko positiivisen vai negatiivisen.

Vierailija
76/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ol ruskeaa esinahassa.

Vierailija
77/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yritä mitätöidä tunteitasi. Mutta ei ole hirveän tyypillistä suhtautua aiheeseen noin tuomitsevasti vanhemmiten.Miehet hakevat lohtua suruun sieltä mistä sitä saavat, naisilta. Toiset miehet harvemmin haluavat ja lohduttavat.

Hän lähti suhteestanne, kokeili vapautta ja vapaus sai päättämään, ettei halua sitä vaan sinut. Myös ne intiimit hetket kanssasi päihittää muut. 

Ota tieto ja tee sillä mitä haluat. Sinusta kiinni otatko positiivisen vai negatiivisen.

En ymmärrä miksi minun pitäisi olla iloinen, otettu tai jotain siitä, että jonkun pitää "kokeilla vapautta" ymmärtääkseen minun arvoni? Jos tämä "vapauden kokeileminen" on ylipäätään pointtina ollut. Meille tuli riitaa yhdestä asiasta aikoinaan ja siksi hän häipyi.

Vierailija
78/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No edelleen eron. Mutta minä en käsitä miksi täytyy tehdä jotain. Itse sanoi tienneensä, tunteneensa, että asiat jäivät kesken. Silti ei viitsinyt tehdä asialle mitään. Minusta tuo on epäkunnioittavaa. Minä en ole tehnyt kenenkään kanssa mitään. En ole jaksanut, ei ole kiinnostanut tarpeeksi. En jakele itseäni kenelle tahansa.

Tässä on vastaus siihen, miksi ei kannata palata yhteen. Olet liian katkera. Tuossa ei ole rakkautta yhtään, sinun kirjoituksissasi.

Tavallaan käy sinua sääliksi. Olet selvästi kovin, kovin nuori. Usko pois, elämä järjestyy vielä hyvin <3

Vierailija
79/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota tieto ja tee sillä mitä haluat. Sinusta kiinni otatko posit

En ymmärrä miksi minun pitäisi olla iloinen, otettu tai jotain siitä, että jonkun pitää "kokeilla vapautta" ymmärtääkseen minun arvoni? Jos tämä "vapauden kokeileminen" on ylipäätään pointtina ollut. Meille tuli riitaa yhdestä asiasta aikoinaan ja siksi hän häipyi.

Ei sun tarvitse olla siitä iloinen. Mutta sun pitää hyväksyä että ette olleet silloin enää yhdessä. Hän oli vapaa tekemään ihan mitä halusi. Niin se vaan on. Me ihmiset emme ole täydellisiä, et sinäkään ole. Hän ratkoi asian omalla tavallaan, sinä omallasi. Sinäkin olisit voinut olla toisen kanssa. Se ettet halunnut, ei ole hänen syytään. 

Jos nyt molemmat haluatte palata yhteen, menkää terapiaan käsittelemään asioita ja katsokaa sitten.

Yhtä kaikki sun täytyy hyväksyä se ettet pysty kontrolloimaan toista kaikessa, aina, erottuasikin. Se ei ole normaalia.

Vierailija
80/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Kaveri voisin toki olla.