Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla ihmisen kanssa, jos

Vierailija
23.08.2025 |

Teillä olisi ollut suhde tai juttua, ero, sitten hän olisi ollut muiden kanssa ja yrittäisi sinua uudestaan? Sinulla olisi siis tunteita häntä kohtaan ja hän olisi sanonut samaa. Silti olisi mennyt tekemään muiden kanssa jotain.

Kommentit (179)

Vierailija
81/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeaika on vasta alkanut. Minulla ei ole mitään kiirettä päättää mitään, ja saatanpa eksyä treffeillekin jos siltä tuntuu. 

Ap

Vierailija
82/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna hänellä on ollut täysi oikeus tapailla muita. Ei me voida tietää, miksi hän on halunnut tapailla muita sen sijaan, että olisi pyrkinyt korjaamaan teidän välit. Ihminen on erehtyväinen ja joskus voi käydä niin, että ahtaa vasta jälkikäteen, ettei tullut tehtyä kovin fiksuja päätöksiä.

Sinun ei kannata ottaa kyseistä ihmistä takaisin koska olet niin loukattu, katkera ja vihainen. Jos haluaisit vielä yrittää hänen kanssaan, sinun pitäisi pystyä hyväksymään tapahtuneet asiat, lopettaa niiden vatvominen ja keskittyä tähän hetkeen ja tulevaisuuteen.

Jos ihminen mielestäsi jakelee itseään kun hän käy treffeillä, on varmaan parempi pysyä tällaisesta jakelijasta erossa ja ottaa joku parempi ja siveämpi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna hänellä on ollut täysi oikeus tapailla muita. Ei me voida tietää, miksi hän on halunnut tapailla muita sen sijaan, että olisi pyrkinyt korjaamaan teidän välit. Ihminen on erehtyväinen ja joskus voi käydä niin, että ahtaa vasta jälkikäteen, ettei tullut tehtyä kovin fiksuja päätöksiä.

Sinun ei kannata ottaa kyseistä ihmistä takaisin koska olet niin loukattu, katkera ja vihainen. Jos haluaisit vielä yrittää hänen kanssaan, sinun pitäisi pystyä hyväksymään tapahtuneet asiat, lopettaa niiden vatvominen ja keskittyä tähän hetkeen ja tulevaisuuteen.

Jos ihminen mielestäsi jakelee itseään kun hän käy treffeillä, on varmaan parempi pysyä tällaisesta jakelijasta erossa ja ottaa joku parempi ja siveämpi. 

Vähän on vaikeaa saada asioihin mitään tolkkua, kun hän ei avaudu mistään. Teen päätökseni itse enkä kiirehdi mitään. Olen tälläkin hetkellä vapaa tekemään mitä haluan, ja sen myös teen. 

Vierailija
84/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kosto onkin tosi hyvä keino parantaa asioita.

Vierailija
85/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Kosto onkin tosi hyvä keino parantaa asioita.

Ai luuletko minun olevan tilivelvollinen hänelle?

Vierailija
86/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeaika on vasta alkanut. Minulla ei ole mitään kiirettä päättää mitään, ja saatanpa eksyä treffeillekin jos siltä tuntuu. 

Ap

Toivottavasti löydät sellaisen treffikaverin, jota ei haittaa, että olet jakanut aiemmille kumppaneillesi :-)

Vierailija
87/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinirakkaudet 🙄

Vierailija
88/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Toivottavasti löydät sellaisen treffikaverin, jota ei haittaa, että olet jakanut aiemmille kumppaneillesi :-)

Etkö ymmärrä mitä tarkoittaa, että eron aikana on ollut jotain ja sitten mennään takaisin eksän luo? Aivan täysin eri asia kuin se, että eksä on menneisyydessä ja sitten mennään uuteen tyyppiin.

Vierailija
89/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinirakkaudet 🙄

Liittyvät kahden aikuisen juttuihin millä tavalla?

Ap

Vierailija
90/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun katkeruudellani ei ole mitään väliä, koska minä en kiirehdi mitään. Eksä tietää jo tehneensä virheen, nyt hän saa kohdata seuraamukset. Minä elän elämääni juuri kuten se nyt sattuu menemään. Ei minulla enää ole mikään kiire.

Vierailija
91/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ymmärrä miksi minua yritetään nyt kritisoida "kostosta." Olen vapaa tekemään mitä haluan, ja eksä on sen aiheuttanut. Ei hän voi ostaa minulta uskollisuutta yhteydenotolla. Tämä on juuri se seuraamus, jonka hän saa ottaa vastaan kun itse sen halusikin.

Vierailija
92/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koen tällä hetkellä oikeastaan suurta rauhaa. Olen käynyt läpi pahimmat tunnekuohut. Olen oppinut, ettei ikinä pidä olettaa yhtään mitään. Nyt vain elelen rauhassa ja katson mitä tapahtuu. Olin silloin aikoinani oikein intohimoinen korjaamaan kaiken. Nyt voin ehkä mahdollisesti antaa mahiksen, mutta mitään en voi enää luvata. Mielessä pyörii kaikenlaista. 

Vierailija
93/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, että minulla on langat käsissä ja asiat hallinnassa. Minuun ei tehoa enää mikään uhkailu, minua ei voi ohjailla tai määräillä. Eksä on saanut myös hyvät näpäytykset, kun hän on niin tietävänä kertoillut minulle "faktoja" itsestäni, mutta kaikki on mennyt aivan mönkään. Ei hän näköjään tiedä minusta mitään.

Vierailija
94/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän esimerkiksi niin tietävästi kertoi, että minun kanssani ei voisi koskaan tehdä asiaa x. No, se asia x sattuu olemaan lähellä sydäntäni, että enpä tiedä miksei sellaista voisi tehdä. Juuri tuollaiset kaikki typerät möläytykset häneltä johtavat siihen, että hän tajuaa entistä enemmän, että on vain olettanut kaikenlaista minusta ja oikeasti kanssani voisi tehdä aika moniakin asioita.

Vierailija
95/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus tuollaisen virheen tehnyt, ei siitä mitään hyvää tietenkään seurannut ja kyllähän tuollaiset kannattaisi unohtaa.. Mutta ei silloin tunteille voinut mitään.

Vierailija
96/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus tuollaisen virheen tehnyt, ei siitä mitään hyvää tietenkään seurannut ja kyllähän tuollaiset kannattaisi unohtaa.. Mutta ei silloin tunteille voinut mitään.

Samaa hieman ajattelen... Minulta menee kunnioitus toista kohtaan, jos rakkaus tarkoittaa sitä, että häivytään toisen elämästä ja tehdään ties mitä, sen sijaan, että oltaisiin yksin ja mietittäisiin asioita. Muutenkin eksällä on raivostuttavan epäkypsä tapa suhtautua tunneasioihin. Toistuvaa numeron estämistä, sitten otetaan esto pois ja kohta tulee taas jokin syy estää. Sama whatsapissa. Lyö myös luuria korvaan. 

Vierailija
97/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hän tartu mihinkään aiheeseen ja puhu syvällisesti. Kaikki vain jää.

Vierailija
98/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin pystyisin vaikka olisikin tunteita vielä jäljellä. En pystyisi unohtamaan. Tuskin asiasta mainitsisin paljoakaan, mutta kyllä se jäisi vaivaamaan. Arvomme olisivat liian erilaisia ja jos mua loukataan, niin kyllä se sattuu ja tunne pysyy mielessä pitkään. Tuon tunnen saatan vielä tunteakin kuukausien jälkeen. 

Vierailija
99/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkö ymmärrä mitä tarkoittaa, että eron aikana on ollut jotain ja sitten mennään takaisin eksän luo? Aivan täysin eri asia kuin se, että eksä on menneisyydessä ja sitten mennään uuteen tyyppiin.

On se eksä ollut menneisyyttä nytkin, kun kerran erositte.

Vierailija
100/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän nyt (jos hän puhuu totta), että ei ole pannut ketään. Suuteleminen on ihan yhtä paha, se on tunteellinen asia.

Ap