Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla ihmisen kanssa, jos

Vierailija
23.08.2025 |

Teillä olisi ollut suhde tai juttua, ero, sitten hän olisi ollut muiden kanssa ja yrittäisi sinua uudestaan? Sinulla olisi siis tunteita häntä kohtaan ja hän olisi sanonut samaa. Silti olisi mennyt tekemään muiden kanssa jotain.

Kommentit (179)

Vierailija
161/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin jättänyt, toisella olisi jotain yritelmää ollut välissä ja sitten eronnut, jonka jälkeen haluaisin itse takaisin yhteen, niin ei haittaisi, että yrittänyt jatkaa elämäänsä. Tosin en ikinä eroaisi ennenkuin homma varmasti ohi, mutta teoreettisesti. Ihmettelisin jos otettaisiin takaisin. 

Jos toinen olisi jättänyt, virittelisi muiden kanssa juttuja, ne päättyisivät ja haluaisikin takaisin niin ei, en ottaisi. Samasta syystä: kyllä sen verran pitää olla säädyllisyyttä tietää mitä haluaa, ettei huvikseen pompottele. Enkä haluaisi olla lohdutuspalkinto. 

Vierailija
162/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, and not just no, f*ck no". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen ei kuitenkaan tarvitse elääkseen yksiäkään treffejä, suutelua yms. Minä en yksinkertaisesti ymmärrä mitä lisäarvoa se tuo elämään, jos on rakastavinaan toista. Miksi ei halua pysyä koskemattomana siltä varalta, että asiat muuttuvat rakkauden kohteen kanssa?

Ihminen ei mene pilalle jos hän suutelee tai käy treffeillä, joten miksipä ei tekisi noita asioita sinkkuna ollessa?  

Jos hän on tapaillut eron jälkeen muita, ja päätynyt siihen että haluaa silti palata yhteen, eikö se kerro lähinnä kovasta ikävästä ja siitä että muut eivät voi korvata sinua? Yleensähän uuden ihmisen kanssa tulee jonkinlainen alkuhuuma joka viimeistään saa unohtamaan exät. Jos näin ei käy, voi olla melko varma, että yhteen palaaminen on ihan hyvä vaihtoehto jos molemmat sitä haluaa.

Jos olet mus

Miksi hän häipyi? 

Vierailija
164/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ateisti enkä kuulu kirkkoon, mutta arvojani voisi kuvailla aika kristillisiksi. Vanhanaikaisiksi tavallaan. Minulle rakkaus on iso ja vakava asia, ei jokin, joka heitetään ilmoille, sen jälkeen poistutaan toisen elämästä ja tehdään muiden kanssa jotain. Ap

Jos olisi Jumala, ei maailma olisi näin paha. Uskonnot nyt muutenkin on tehty kontrolloimaan ihmisiä, aivan alusta saakka ihminen haluaa uskoa ja toivoa että jossain on vielä kuoleman jälkeen lepo, rauha ja onnellisuus. Tai mistä sitä tietää, epäilen suuresti. Arvot taas on hyvä olla, lähtee elämä muutoin lapasesta. Konservatiivinen saa olla, mutta muistaa että meitä on moneksi. Ja hyvä niin. Rakkaus on monelle iso asia, mutta ei kai rakastaan halua satuttaa ja loukata. En itse ainakaan. 

Minä jotenkin pidin eksää sellaisena

Panitteko kun tapasitte viimeksi?

Vierailija
165/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä onko teillä lapsia?

Vierailija
166/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta tämä aihe enää. Tapaan huomenna potentiaalisen miehen. Saatte edelleen toki antaa vastauksia, kyllä normaalit vastaukset auttavat edelleen, vaikka eksä saakin painua v#ttuun minun elämästäni lopullisesti. Kaikki mitä olen saanut tietää, on saanut minut vakuuttuneeksi siitä, etten halua olla missään tekemisissä enää.

Vierailija
167/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta tämä aihe enää. Tapaan huomenna potentiaalisen miehen. Saatte edelleen toki antaa vastauksia, kyllä normaalit vastaukset auttavat edelleen, vaikka eksä saakin painua v#ttuun minun elämästäni lopullisesti. Kaikki mitä olen saanut tietää, on saanut minut vakuuttuneeksi siitä, etten halua olla missään tekemisissä enää.

Löysin sun teksteistä paljon samankaltaisuuksia omaan edelliseen tilanteeseeni ja ymmärrän melko hyvin mitä käytte läpi. Kaikki kuitenkin järjestyy lopulta ja toiveet toteutuvat toisen kanssa joka ymmärtää edellisiä paremmin. Mutta tuo on hyvä asia. Kannattaa mennä eteenpäin jos toisen käytös vain satuttaa jatkuvasti. Jospa sinäkin löydät mukavan ihmisen, aivan kuten minäkin löysin. Kiirehtimällä kuitenkin harvoin tulee onnellista loppua.

Vierailija
168/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin sun teksteistä paljon samankaltaisuuksia omaan edelliseen tilanteeseeni ja ymmärrän melko hyvin mitä käytte läpi. Kaikki kuitenkin järjestyy lopulta ja toiveet toteutuvat toisen kanssa joka ymmärtää edellisiä paremmin. Mutta tuo on hyvä asia. Kannattaa mennä eteenpäin jos toisen käytös vain satuttaa jatkuvasti. Jospa sinäkin löydät mukavan ihmisen, aivan kuten minäkin löysin. Kiirehtimällä kuitenkin harvoin tulee onnellista loppua.

Minä haluan tavata tuon uuden. En tiedä mitä siitä tulee, mutta nyt haluan. Vaikka olen edelleen väsynyt kaikista elämän asioista, niin nyt en anna sille valtaa. Minä en tiedä enää yhtään että mikä on jotain mustasukkaisuusyritystä ja mikä totta. Ennen olisin olettanut hyvää, ja että toinen ei oikeasti tarkoita kaikkea mitä sanoo. Enää en oleta yhtään mitään. 

Vierailija
169/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä asiaa en ymmärrä sun tilanteessa. Miksi et vain keskustele kunnolla kun kuitenkin näyttää häiritsevän. Saattaisitte molemmat saada vastauksia, tai ette. Liian ylpeä ei kannata olla. Tsemppiä sinne!

Vierailija
170/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se ei ollut mitään yritystä vaan ainostaan toteamus ja haave löytää rakkaus. Että keskittyy nyt uusiin ihmisiin, tulkoon he luokse kun aika on oikea. Ei täydy olla aina joku siinä jaloissa pyörimässä. 

Vierailija
171/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voisin, jos vaikka nelikymppisenä tulisi vastaan joku nuoruuden ihastus. Minusta olisi vain kiva, että olisi vanhoja muistoja.

Vierailija
172/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin sun teksteistä paljon samankaltaisuuksia omaan edelliseen tilanteeseeni ja ymmärrän melko hyvin mitä käytte läpi. Kaikki kuitenkin järjestyy lopulta ja toiveet toteutuvat toisen kanssa joka ymmärtää edellisiä paremmin. Mutta tuo on hyvä asia. Kannattaa mennä eteenpäin jos toisen käytös vain satuttaa jatkuvasti. Jospa sinäkin löydät mukavan ihmisen, aivan kuten minäkin löysin. Kiirehtimällä kuitenkin harvo

Kun edelleenkään tuon kanssa ei voi keskustella yhtään mistään. Kaikki kääntyy minuun ja minun "pettämisiini."

Vierailija
173/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan samantele sen jälkeen mitä olen saanut tietää. Totta tai ei, en luota enää mihinkään. Odotan toisen tapaamista innolla.

Vierailija
174/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantekevää*

Vierailija
175/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on aivan samantele sen jälkeen mitä olen saanut tietää. Totta tai ei, en luota enää mihinkään. Odotan toisen tapaamista innolla.

Silti et saa häntä mielestäsi. Oi voi.

Vierailija
176/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama.

Vierailija
177/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä oot saanut tietää?

Vierailija
178/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama.

Pane sitä jos auttais.

Vierailija
179/179 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä kävi?