Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla ihmisen kanssa, jos

Vierailija
23.08.2025 |

Teillä olisi ollut suhde tai juttua, ero, sitten hän olisi ollut muiden kanssa ja yrittäisi sinua uudestaan? Sinulla olisi siis tunteita häntä kohtaan ja hän olisi sanonut samaa. Silti olisi mennyt tekemään muiden kanssa jotain.

Kommentit (179)

Vierailija
141/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän nyt (jos hän puhuu totta), että ei ole pannut ketään. Suuteleminen on ihan yhtä paha, se on tunteellinen asia.

Ap

Suuttuiko kun olitkin itse se joka loukkasi häntä?

En minä tiedä. Ei hänestä saa mitään selkoa.

Tai no suoraan sanottuna en ymmärtänyt kysymystä. On hän minulle suuttunut, siksi häipyikin aikoinaan.

Vierailija
142/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eksälläs oli muut syyt loukkaantua kuin se että on oltu muiden kanssa. Vieläkään kukaan ei osaa täällä sua auttaa kun et itsekkään avaa asioita enempää. 

???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ateisti enkä kuulu kirkkoon, mutta arvojani voisi kuvailla aika kristillisiksi. Vanhanaikaisiksi tavallaan. Minulle rakkaus on iso ja vakava asia, ei jokin, joka heitetään ilmoille, sen jälkeen poistutaan toisen elämästä ja tehdään muiden kanssa jotain. Ap

Jos olisi Jumala, ei maailma olisi näin paha. Uskonnot nyt muutenkin on tehty kontrolloimaan ihmisiä, aivan alusta saakka ihminen haluaa uskoa ja toivoa että jossain on vielä kuoleman jälkeen lepo, rauha ja onnellisuus. Tai mistä sitä tietää, epäilen suuresti. Arvot taas on hyvä olla, lähtee elämä muutoin lapasesta. Konservatiivinen saa olla, mutta muistaa että meitä on moneksi. Ja hyvä niin. Rakkaus on monelle iso asia, mutta ei kai rakastaan halua satuttaa ja loukata. En itse ainakaan. 

Minä jotenkin pidin eksää sellaisena

Valehtelit? No jo tuo on ongelma itsessään. Ei kukaan aikuinen ihminen jolla on unelmia jaksa mitään pelejä. Ymmärrän miksi se eksä ei halunnut sinua.

Vierailija
144/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ateisti enkä kuulu kirkkoon, mutta arvojani voisi kuvailla aika kristillisiksi. Vanhanaikaisiksi tavallaan. Minulle rakkaus on iso ja vakava asia, ei jokin, joka heitetään ilmoille, sen jälkeen poistutaan toisen elämästä ja tehdään muiden kanssa jotain. Ap

Jos olisi Jumala, ei maailma olisi näin paha. Uskonnot nyt muutenkin on tehty kontrolloimaan ihmisiä, aivan alusta saakka ihminen haluaa uskoa ja toivoa että jossain on vielä kuoleman jälkeen lepo, rauha ja onnellisuus. Tai mistä sitä tietää, epäilen suuresti. Arvot taas on hyvä olla, lähtee elämä muutoin lapasesta. Konservatiivinen saa olla, mutta muistaa että meitä on moneksi. Ja hyvä niin. Rakkaus on monelle iso asia, mutta ei kai rakastaan halua satuttaa ja loukata. En itse ainakaan. 

&nbs

Mitä minä olen nyt valehdellut???

Vierailija
145/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi Jumala, ei maailma olisi näin paha. Uskonnot nyt muutenkin on tehty kontrolloimaan ihmisiä, aivan alusta saakka ihminen haluaa uskoa ja toivoa että jossain on vielä kuoleman jälkeen lepo, rauha ja onnellisuus. Tai mistä sitä tietää, epäilen suuresti. Arvot taas on hyvä olla, lähtee elämä muutoin lapasesta. Konservatiivinen saa olla, mutta muistaa että meitä on moneksi. Ja hyvä niin. Rakkaus on monelle iso asia, mutta ei kai rakastaan halua satuttaa ja loukata. E

Jostain suutelemisesta. Tms. Ei sustakaan ota selvää. Kirjoitustyylisi viittaa mieheen, mutta lauseesi naiseen. Jotenkaan johdonmukaisuutta ei ole paljoa.

Vierailija
146/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi Jumala, ei maailma olisi näin paha. Uskonnot nyt muutenkin on tehty kontrolloimaan ihmisiä, aivan alusta saakka ihminen haluaa uskoa ja toivoa että jossain on vielä kuoleman jälkeen lepo, rauha ja onnellisuus. Tai mistä sitä tietää, epäilen suuresti. Arvot taas on hyvä olla, lähtee elämä muutoin lapasesta. Konservatiivinen saa olla, mutta muistaa että meitä on moneksi. Ja hyvä niin. Rakkaus on monelle iso asia,

Saatuani tietää kaikenlaista eksän tekemisistä, vaikka hänen piti rakastaa minua, valehtelin hänelle olleeni treffeillä ja suudelleeni.

Vierailija
147/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on muutenkin aivan totaalisen erilaiset elämäntilanteet. Minulla ei senkään takia ole voimia oikeasti nähdä ketä tahansa, vaan jään mieluummin kotiin kuin tuhlaan aikaani ventovieraiden kanssa jännittäen. Olen katkera siitä, etten ole tehnyt mitään kenenkään kanssa.

Vierailija
148/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei vain ole voimia mihinkään ylimääräiseen, kun joutuu kaikkia muita elämän ongelmia setvimään. Eksä elelee aivan omassa kuplassaan eikä tiedä tällaisista asioista yhtään mitään.

Vierailija
149/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on tunne. Sitä voi rakastaa syvästi jotakuta, vaikka hommailisi tuhannen ihmisen kanssa siinä ohessa. Rakastaminen, rakkauden osoittaminen ja seurustelu ovat kaikki irrallisia toisistaan. Voi jopa rakastaa syvästi eikä silti halua seurustella.

Eihän tuossa ole mitään logiikkaa. Jos kaikki irrallista niin ei rakkaudella ole mitään merkitystä, eli ontto sana vaan. Rakkaus on mulle ainakin mm.  periaatteita ja kunnioitusta..

-

Vierailija
150/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on tunne. Sitä voi rakastaa syvästi jotakuta, vaikka hommailisi tuhannen ihmisen kanssa siinä ohessa. Rakastaminen, rakkauden osoittaminen ja seurustelu ovat kaikki irrallisia toisistaan. Voi jopa rakastaa syvästi eikä silti halua seurustella.

Eihän tuossa ole mitään logiikkaa. Jos kaikki irrallista niin ei rakkaudella ole mitään merkitystä, eli ontto sana vaan. Rakkaus on mulle ainakin mm.  periaatteita ja kunnioitusta..

-

Juuri niin. Siksi olen ihan helvetin katkera eksälle ja kaikki ne paljastukset raivostuttavat minua. Minkä helvetin takia hän menee tekemään sellaista muiden kanssa? Meidän olisi pitänyt tehdä niitä asioita. Sitten niitä tietoja tulee vielä yllättäen. Mihinkään ei voi luottaa. Kunpa en olisi ikinä tavannut koko ihmistä.

Vierailija
151/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi Jumala, ei maailma olisi näin paha. Uskonnot nyt muutenkin on tehty kontrolloimaan ihmisiä, aivan alusta saakka ihminen haluaa uskoa ja toivoa että jossain on vielä kuoleman jälkeen lepo, rauha ja onnellisuus. Tai mistä sitä tietää, epäilen suuresti. Arvot taas on hyvä olla, lähtee elämä muutoin lapasesta. Konservatiivinen saa olla, mutta muistaa että meitä on

Ehkä eksälläsi on ollut omia asioitaan meneillään, ehkä olet tulkinnut kaiken täysin väärin. Ehkä ollut vilpitön ja aito? Tai ehkä hän halusi testata myös sinua? Sitten ikävöi ja pyysi sinut takaisin jotta näkisi olisiko mikään muuttunut. Taisit olla. Ehkä hän vihdoin näki sinut sellaisena kuin oikeasti olet ja sen läpi mitä hän ei enää voinut hyväksyä. Silloin tällaiset testit sinulta, kuten valehtelu treffeistä tai suutelemisesta eivät ole järkeviä. Ne vain sotkevat asioita enemmän. Ymmärrän että saattoi tuntua keinolta käsitellä tilannetta, mutta pitkällä tähtäimellä rehellisyys on ainoa mikä kantaa. Ei kukaan jaksa pelejä. Löydätte varmasti omanlaisenne ja sopivammat. Muistella saa toista. Anteeksi antaa ja hyväksyä että välillä ei vain toinen enää jaksa.

Vierailija
152/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Eksä muija halusi eron koska löysi jonkun  miehen vissiin joka kusetti eksälta 16000 euroa kuulemma ja eksä halusi mut takas mutta sanoin ei kiitos.

Vierailija
153/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Juuri niin. Siksi olen ihan helvetin katkera eksälle ja kaikki ne paljastukset raivostuttavat minua. Minkä helvetin takia hän menee tekemään sellaista muiden kanssa? Meidän olisi pitänyt tehdä niitä asioita. Sitten niitä tietoja tulee vielä yllättäen. Mihinkään ei voi luottaa. Kunpa en olisi ikinä tavannut koko ihmistä.

Jos et ole teini, vaan aikuinen sinun pitäisi mennä psykiatrille puhumaan asioistasi. Ajatuksesi ovat outoja! Rakkaus ei ole mikään elinkautinen tuomio josta ei pääse ikinä pois vaikka toinen ei lopulta vaikuttaisikaan sellaiselle, mille alunperin luuli. Se on vapaaehtoista ja jatkuu niin kauan kun jatkuu. Niin kauan kuin toinen on omasta mielestä rakastamisen arvoinen.

Vierailija
154/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikomuksena saada miesasiakas paikkakunnalleen, kun ei heti tule epämääärisen kutsun saattelemana, alkaa naikkonen häirinnän kun alkaa kärsimättömäksi.

kuule. ..

Vierailija
155/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne asiat ovat joita on paljastunut eksästäsi?

Vierailija
156/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi Jumala, ei maailma olisi näin paha. Uskonnot nyt muutenkin on tehty kontrolloimaan ihmisiä, aivan alusta saakka ihminen haluaa uskoa ja toivoa että jossain on vielä kuoleman jälkeen lepo, rauha ja onnellisuus. Tai mistä sitä tietää, epäilen suuresti. Arvot taas on hyvä olla, lähtee elämä muutoin lapasesta. Konse

En tiedä näkyykö lainattu kommentti, mutta vastaus: jos eksä yrittää saada minut takaisin, ei kannata suututtaa minua ja valehdella. Uskon kyllä että ne suutelut sun muut ovat totta. En jaksa edes miettiä. Tapaan huomenna uuden.

Vierailija
157/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi Jumala, ei maailma olisi näin paha. Uskonnot nyt muutenkin on tehty kontrolloimaan ihmisiä, aivan alusta saakka ihminen haluaa uskoa ja toivoa että jossain on vielä kuoleman jälkeen lepo, rauha ja onnellisuus. Tai mistä sitä tietää, epäilen suuresti. Arvot taas on hyvä olla, lähtee elämä muutoin lapasesta. Konse

Huomenna treffit ovat totta.

Vierailija
158/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko 24-28v?

Vierailija
159/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikajana;

tapasitte, ihastuitte ja seurustelitte?

sitten erositte ja hän esti sinut?

valehtelit meneväsi treffeille?

Vierailija
160/179 |
25.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olette tunteneet eksän kanssa? Pitäisikö harkita sitä terapiaa oikeasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi