Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratkaisu halkeileviin sormenpäihin, huuliin ja kuiviinsieraimiin......

Vierailija
19.12.2024 |

Joka talvi ollut sama ongelma. Kaikkia voiteita koiteltu, mutta se itsestäänselvä on jäänyt kokeilematta.

No nyt kokeilin. Eli hydrokortison 2,5% voidetta pari kertaa sormiin. Halkeilu  loppui kerralla.... ainakin viikoksi. sama huuliin ja nokkaan. Hyvin toimii. Tuo vahvuus on vielä res. vapaana. 

Miksiköhän kukaan lekuri ei ole suositellut ikinä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö rasvaa. Sillä tavalla ihoa hoidetaan, ei ulkoisesti rasvaamalla.

Vierailija
2/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole huulirasvaa enää sen jälkeen tarvinnut, kun aloin aamuisin laittaa huuliini samaa voidetta kuin kasvoihin ja kädet sekä jalat ovat pysyneet pehmeinä, kun rasvaan niitä päivittäin jollakin perusvoiteella mihin olen lisännyt hieman oliiviöljyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukalot auki kynsien vierestä täälläkin joka talvi.  Samoin nokka ja huulet kipeillä haavaumilla.

Joku suosittelee D-vitamiinia, joku jotain salvaa.

Perus edullista kortisonivoidetta + ilmankostutinta ei tunnu kukaan suosittelevan, vaikka se kaiketi toimii parhaiten. 

Varmaan on apteekille ja lääkärille parempi myydä joka paikkaan oma kallis lääke?

Pääsee Bahamalle seminaariin täysihoidolla lääkefirman piikkiin. 

Vierailija
4/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas, mitä ei yleensä kerrota on maidoton ruokavalio.

Kortisonia ei saa sitten käyttää pitkiä aikoja. 

Vierailija
5/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole huulirasvaa enää sen jälkeen tarvinnut, kun aloin aamuisin laittaa huuliini samaa voidetta kuin kasvoihin ja kädet sekä jalat ovat pysyneet pehmeinä, kun rasvaan niitä päivittäin jollakin perusvoiteella mihin olen lisännyt hieman oliiviöljyä. 

On kokeiltu nuo ja muutkin vippaskonstit sormien halkeiluun, mutta ei auta minulla kuin vähän ja hetkellisesti.

Kortisoni tuntui parantavan halkeamat kunnolla ja nopeasti.  T:Ap

Vierailija
6/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokeiltu nuo ja muutkin vippaskonstit sormien halkeiluun, mutta ei auta minulla kuin vähän ja hetkellisesti.

Kortisoni on myrkkyä mitä voi käyttää hätätilanteessa mutta jatkuvaan ongelmaa pitäää poistaa aiheuttaja, se voi olla tiskiaine tai ihan pelkkä käsine. 

Vierailija
7/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut toimivaa "vippaskonstia": Syö rasvaa?

Vierailija
8/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kortisoni on myrkkyä mitä voi käyttää hätätilanteessa mutta jatkuvaan ongelmaa pitäää poistaa aiheuttaja, se voi olla tiskiaine tai ihan pelkkä käsine. 

Tai ihan yksinkertaisesti rasvan puute ruuassa.

Vierailija
9/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se allergiaa joillekin aineille ja kuivuus. Entä huulivoiteen tavallinen öljy. Ei siis mikään erikoinen pähkinäöljy. Naisena mulla ei halkeile sormet. Pesetkö liikaa tai joku kuivattava desi. Onko kuiva ilma huoneistossa. Entä nenä limakalvot.

Vierailija
10/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmas, mitä ei yleensä kerrota on maidoton ruokavalio.

Kortisonia ei saa sitten käyttää pitkiä aikoja

Mä en juo maitoa, mutta rupesin "kyttäämään" lisätyt sokerit ja lisäaineet ja lopetin niitten ostamisen!

Eipä vaivaa enää kuivuminen!

Vierailija
11/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bebanthen

Vierailija
12/12 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihkavoide halkeleville sormen- ja varpaiden päille. Valkovaseliini huuliin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän