Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko olla ihmisen kanssa, jos

Vierailija
23.08.2025 |

Teillä olisi ollut suhde tai juttua, ero, sitten hän olisi ollut muiden kanssa ja yrittäisi sinua uudestaan? Sinulla olisi siis tunteita häntä kohtaan ja hän olisi sanonut samaa. Silti olisi mennyt tekemään muiden kanssa jotain.

Kommentit (179)

Vierailija
41/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi edelleen lukea näkemyksiä. Minun on todella vaikeaa ymmärtää, että kaikkia ei em. asiat kuvota, koska minulla on jotenkin todella tiukat arvot tämän suhteen, mutta olisi mielenkiintoista saada erilaista näkökulmaa.

Miksi annat itsellesi luvan "määrätä" siitä, mitä toinen ihminen on tehnyt, vaikka ette ole olleet suhteessa? 

Kumpi teillä päätti erosta? 

Se, joka palasi yhteen exän kanssa vaikka hän seurusteli jo.

Vierailija
42/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on erottu, ei ole sananvaltaa toisen suhteisiin. Niin se vaan on.

Vierailija
44/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No deal.Moro ja näkemiin.

Vierailija
45/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tuntuu olevan aika yksinkertainen ihminen.

Ehkä ennemmin nuori ja kokematon...

Vierailija
46/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos metsässä kävellessä tulee sama puu toisen kerran vastaan, niin silloin on eksynyt!

Vierailija
47/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi edelleen lukea näkemyksiä. Minun on todella vaikeaa ymmärtää, että kaikkia ei em. asiat kuvota, koska minulla on jotenkin todella tiukat arvot tämän suhteen, mutta olisi mielenkiintoista saada erilaista näkökulmaa.

Miksi annat itsellesi luvan "määrätä" siitä, mitä toinen ihminen on tehnyt, vaikka ette ole olleet suhteessa? 

Siksi että jos rakastaa, ei koske muihin. 

Ap

Vierailija
48/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina on mahdollisuus yrittää puhua. Jos sen sijaan tekee jotain jonkun muun kanssa, niin se on minulle suuri loukkaus. En tiedä onko kyseessä edes seksi, suutelusta tiedän ja jo se kuvottaa minua. Ei ole kuulemma etsinyt suhdetta, mutta miksi on tarvetta koskea muihin?? Ei minullakaan ole. Miksi rakkaus ei merkitse yhtään mitään?

Vierailija
49/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta mitä se auttaa rakastaa, jos on erottu? Silloinhan pitää yrittää katsoa eteenpäin. Rakkaus voi kestää vuosia.

Vierailija
50/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aina on mahdollisuus yrittää puhua. Jos sen sijaan tekee jotain jonkun muun kanssa, niin se on minulle suuri loukkaus. En tiedä onko kyseessä edes seksi, suutelusta tiedän ja jo se kuvottaa minua. Ei ole kuulemma etsinyt suhdetta, mutta miksi on tarvetta koskea muihin?? Ei minullakaan ole. Miksi rakkaus ei merkitse yhtään mitään?

Miksi sitten erositte? 

Vierailija
51/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta mitä se auttaa rakastaa, jos on erottu? Silloinhan pitää yrittää katsoa eteenpäin. Rakkaus voi kestää vuosia.

Kaikki jäi kesken. Myös hänen mielestään. SILTI hän koki tarvetta tehdä jotain, sen sijaan että olisi yrittänyt selvittää keskeneräiset asiat. Eikä ole kuulemma edes etsinyt suhdetta.

Vierailija
52/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on syynsä että on erottu ja yleensä samat ongelmat palaa jos palataan yhteen. Sillä ketä itse kukin on hässinyt erossa ollessa, ei ole mitenkään kiinnostavaa.

Vierailija
53/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen on syynsä että on erottu ja yleensä samat ongelmat palaa jos palataan yhteen. Sillä ketä itse kukin on hässinyt erossa ollessa, ei ole mitenkään kiinnostavaa.

Suosittelen pariterapiaa, jos yhteen aiotaan palata. Kun niistä eron aiheuttaneista ongelmista haluaa eroon, niin voi hyvinkin onnistua toisella kertaa. Kokemusta on.

Mutta siihen ei meillä kenelläkään ole valtaa, että mitä toinen tekee silloin kun ei suhteessa olla oltu. Se on ymmärrettävä ja siitä on päästävä yli, muuten on turha yrittää.

Vierailija
54/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen pariterapiaa, jos yhteen aiotaan palata. Kun niistä eron aiheuttaneista ongelmista haluaa eroon, niin voi hyvinkin onnistua toisella kertaa. Kokemusta on.

Mutta siihen ei meillä kenelläkään ole valtaa, että mitä toinen tekee silloin kun ei suhteessa olla oltu. Se on ymmärrettävä ja siitä on päästävä yli, muuten on turha yrittää.

Meillä on lyhyt historia, mutta selkeästi vahvat tunteet. Emme vain pääse eroon toisistamme, tuskin oikeasti edes haluamme. Emme vain pääse tietyistä umpikujista eroon. Tarvitsisimme oikeasti ulkopuolisen apua, mutten tiedä olisiko se hassua näin lyhyellä historialla. Vastaan myöhemmin tuohon yhteen erokysymykseen.

Vierailija
55/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on lyhyt historia, mutta selkeästi vahvat tunteet. Emme vain pääse eroon toisistamme, tuskin oikeasti edes haluamme. Emme vain pääse tietyistä umpikujista eroon. Tarvitsisimme oikeasti ulkopuolisen apua, mutten tiedä olisiko se hassua näin lyhyellä historialla. Vastaan myöhemmin t

Ei se ole yhtään hassua, jos molemmat haluatte olla yhdessä ja päästä ongelmista ja umpikujista yli. Siellä tulee yleensä myös positiivisessa mielessä paljon hyviä asioita esille. Suosittelen todella! 

Vierailija
56/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinua ei kuvota, että miehesi on ollut toisen kanssa? Koskenut, puhunut ehkä samoja asioita kuin sinulle, harrastanut seksiä, suudellut? Miten pystyt olemaan hänen kanssaan vielä? 

En ole tuo jolta kysyit, mutta itselle tuosta tuli heti  mieleen, että oletteko te tähän asti olleet toistenne ainoat kumppanit, jotka eivät ole ikinä kosketelleet tai suudelleet ketään muita? Jos ette, niin mitä se muuttaa, että toinen on tehnyt noita asioita jonkun muun kanssa silloin kun ette ole olleet yhdessä? Olettehan te noita asioita ennenkin tehneet jonkun muun kanssa. 

Vierailija
57/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinua ei kuvota, että miehesi on ollut toisen kanssa? Koskenut, puhunut ehkä samoja asioita kuin sinulle, harrastanut seksiä, suudellut? Miten pystyt olemaan hänen kanssaan vielä? 

En ole tuo jolta kysyit, mutta itselle tuosta tuli heti  mieleen, että oletteko te tähän asti olleet toistenne ainoat kumppanit, jotka eivät ole ikinä kosketelleet tai suudelleet ketään muita? Jos ette, niin mitä se muuttaa, että toinen on tehnyt noita asioita jonkun muun kanssa silloin kun ette ole olleet yhdessä? Olettehan te noita asioita ennenkin tehneet jonkun muun kanssa. 

No emme todellakaan ole ainoita. Ap

Vierailija
58/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä koki minun suhtautuvan pilkallisesti häntä loukanneeseen asiaan sekä pettäneen henkisesti.

Ap

Vierailija
59/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä suurimmalla todennäköisyydellä jos on kerran hairahtanut niin tekee sen toistekin. Ei kiinnosta mitkään häntäheikit. Vuosien selibaatti vyön alla voisin harkita, mutta en usko että tällainen ihminen jahtaisi minua muutenkaan.

Vierailija
60/179 |
24.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä suurimmalla todennäköisyydellä jos on kerran hairahtanut niin tekee sen toistekin. Ei kiinnosta mitkään häntäheikit. Vuosien selibaatti vyön alla voisin harkita, mutta en usko että tällainen ihminen jahtaisi minua muutenkaan.

Niin, itse en ymmärrä että miksi pitää tehdä jotain. Edelleenkään en tiedä onko seksiä ollut, mutta minä en ymmärrä että jos sanoo rakastavansa toista, miksi ei tee kaikkeaan saadakseen asioita korjattua.