Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: Naisella noin 5 kg ylipainoa. Onko ylitsepääsemätön este suhteelle? Nainen siis laihduttaa parhaillaan

Vierailija
23.08.2025 |

Paino jo tippunut ja nainen haluaa edelleen pudottaa ainakin 10 kg. Pituus 168 cm.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset ovat oksettavia.

Mä olen alipainon ja normipainon rajalla. Ja yksi lukuisista kriteereistäni naisille on, että nainen on hoikka. Japanilaiset naiset ovat hoikkia. Suomiakat ovat läskejä lehmiä. M28

Samaa mieltä. Naiset, jotka ei huolehdi terveydestään ovat epäkelpoja parisuhteeseen.

Vierailija
42/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen painaa?

55kg

Jos 168 cm pitkä nainen saa painon 50 kg tasolle, niin hyvä. Katselisin jonkin aikaa onnistuuko painon pudotus ja päättäisin sen jälkeen.

168cm pituiselle henkilölle 70kg kin on normaali paino. Bmi rajat (vaikka kyseenalainen mittaustapa) on muuten samat sukupuolesta riippumatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä? Onko lapsia? Tatuointeja, lävistyksiä, feminismiä?

Tuo kuulostaa just hyvältä mikäli muut osa-alueet ok, chubbyys on aina parempaa kuin liialliseen salitreenaamiseen tms.

Tuo tatuointijuttu mainitaan ainakin tällä palstalla usein negatiiviseksi jutuksi naisessa. Kuitenkin tuolla näkee pariskuntia, joiden naisilla on monillakin tatuointeja 🤔

Tyytymistä johonkin ja hyvän etsimistä samalla

Vierailija
44/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittaako aloittaja itsestään vai kenestä?

Vierailija
45/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa vaimolla on 30 kiloa ylipainoa ja on 🔥 🔥

Tulessa? Käy hyvä mies sammuttamassa

Vierailija
46/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaisi jättää sinut heti, ei yhtään enempää kannata tuhlata aikaa sinunkaltauseen. 

Vierailija
47/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjähähähähä!

Sitten kun olen laiha, aion pudottaa sen hetkiselle tapailukumppanilleni sellaisen pommin, että: "Heiii, tiesitkö, että olen joskus ollut 101 kiloa?" Varsinkin, VARSINKIN jos hän kommentoi kenenkään ulkonäköä ala-arvoisesti!

Vierailija
48/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaako aloittaja itsestään vai kenestä?

Kirjoitan itsestäni.

Ap

Vierailija
49/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän se Prisma-kyttääjä viipyy joka tykkää 130-140kg naisista? Hän voisi "varastaa" naisesi, jos jo 5kg on sinulle liikaa.

Vierailija
50/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset ovat oksettavia.

Mä olen alipainon ja normipainon rajalla. Ja yksi lukuisista kriteereistäni naisille on, että nainen on hoikka. Japanilaiset naiset ovat hoikkia. Suomiakat ovat läskejä lehmiä. M28

Samaa mieltä. Naiset, jotka ei huolehdi terveydestään ovat epäkelpoja parisuhteeseen.

Menkääpä sinne Japaniin kukkakepit, luulen että ette heille kelpaa. Minua yököttää laihat, luihut miehet. Kamala sellaisen kanssa sekstailla. 

Vierailija
51/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on todella tyhmä, joka kyttää vain naisen painoa. Jos olisin ap:n vaimo, niin lähtisin karkuun heti tästä narksu miehestä.  Vain narsisti mies keksii näitä asioita vaimostaan, kun ei oikeasti osaa arvosta toisen luonnetta tai mitään toisessa. Onko se vaimo parsinut sun paska kalsarit? Ja onko sinulla haisevat sukat jalassa ap? Haiseeko ap:lla se hiki niin paljon tai jäänyt työttömäksi alkoa kittaavaksi lihavaksi ja kaljuksi puli ukoksi? Onko nyt jäänyt vähän se korkki auki ap:lla tai jotain muuta mt-ongelmia hänellä? Jättikö vaimo ja nyt sylkee sitä vihaansa naisia kohtaan? 

Vierailija
52/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen painaa?

55kg

Jos 168 cm pitkä nainen saa painon 50 kg tasolle, niin hyvä. Katselisin jonkin aikaa onnistuuko painon pudotus ja päättäisin sen jälkeen.

BMI: 168 cm pituiselle naiselle 56 kg on normaalipainon alaraja. Sen alle ei pidä mennä.

Ei pidäkään, jos itsellä on läskifetissi

Vierailija
53/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen painaa?

55kg

168cm pituiselle henkilölle 70kg kin on normaali paino. Bmi rajat (vaikka kyseenalainen mittaustapa) on muuten samat sukupuolesta riippumatta.

Puhuttin 5 kg ylipanosta. Ei 20 kg ylipainoisesta läskistä

Vierailija
54/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen painaa?

55kg

Puhuttin 5 kg ylipanosta. Ei 20 kg ylipainoisesta läskistä

168cm henkilö olisi 20kg ylipainoinen vain jos hän painaisi 90kg. 70kg hän on normaalipainoinen.

Vierailija
55/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoin, että riippuu ruoka suhteesta ja painon/elämän hallinnasta noin yleensä. Jos jojoilija tai joku trauma ylipainon taustalla, niin voi olla turn-off. Tokihan kaikilla pitäisi olla mahdollisuus suhteeseen oli sitten ongelmia tai ei.

Vierailija
56/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma näkökulma:

Minulle ei niinkään ole oleellista se, mitä vaaka näyttää. Minulle tärkeintä on se, miltä se nainen itse näyttää.

Vähän muhkumpikin kelpaa hyvin, jos muodot on oikeissa paikoissa.

Vierailija
57/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen vinkki naisille:

Laihduttakaa.

Ei käy, mistä sä mun laihtumiseni jälkeen mäkättäisit? Ruoka pahaa, paita huonosti silitetty, matto vinossa?

Vierailija
58/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä? Onko lapsia? Tatuointeja, lävistyksiä, feminismiä?

Tuo kuulostaa just hyvältä mikäli muut osa-alueet ok, chubbyys on aina parempaa kuin liialliseen salitreenaamiseen tms.

Tuo tatuointijuttu mainitaan ainakin tällä palstalla usein negatiiviseksi jutuksi naisessa. Kuitenkin tuolla näkee pariskuntia, joiden naisilla on monillakin tatuointeja 🤔

Tyytymistä johonkin ja hyvän etsimistä samalla

Voi voi, 99% miehistä palstan mukaan tyytyy. Ei niitä kannata ottaa pitkäksi aikaa kotiaan sotkemaan.

Vierailija
59/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt sitten tuollaista....TÄÄLTÄ???!!!

Etsipä se oma selkäranka ensin , että hyväsyt itse itsesi ja sitten hitot tällaisista ``miehistä`` ja heidän mielipiteistään.

Vierailija
60/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai juma en ottaisi. Omalla vaimolla on ylipainoa joku 30kg ja jos tuosta nuo laihduttaa niin aika paha. En todellakaan aio kattoa mitään luupersettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä