Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: Naisella noin 5 kg ylipainoa. Onko ylitsepääsemätön este suhteelle? Nainen siis laihduttaa parhaillaan

Vierailija
23.08.2025 |

Paino jo tippunut ja nainen haluaa edelleen pudottaa ainakin 10 kg. Pituus 168 cm.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino ei ole este, mutta laihduttaminen on ellei nainen harrasta kehonrakennusta tai jotain painoluokkalajia.

Vierailija
22/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55kg on ehdottomasti liikaa.

50kg on ihannepaino naiselle.

142cm pituiselle henkilölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä? Onko lapsia? Tatuointeja, lävistyksiä, feminismiä?

Tuo kuulostaa just hyvältä mikäli muut osa-alueet ok, chubbyys on aina parempaa kuin liialliseen salitreenaamiseen tms.

Tuo tatuointijuttu mainitaan ainakin tällä palstalla usein negatiiviseksi jutuksi naisessa. Kuitenkin tuolla näkee pariskuntia, joiden naisilla on monillakin tatuointeja 🤔

Eilen näin yhden pariskunnan, jossa tytöllä oli tosi upea iso tatuointi selässä. Muutenkin hyvännäköinen tyttö. Pojalla oli peittävämpi paita, mutta jotain tatskaa senkin alta pilkotti.

Tytöllä myös kukkakimppu ja pojalla karkkipussi, eli osasivat ilmeisesti pitää toisiaan hyvänä. 😁

Vierailija
24/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi olla ihan normaalia painon vaihtelua jo viikon sisällä, jopa päivän tai parin 🙄

Kai sulla on oman painon ja ulkonäön suhteen yhtä tarkat kriteerit?

Viittä kiloa ei edes juuri huomaa.

Vierailija
25/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä edes näe, painatko 70 vai 75 kg. Isompi ongelma on se, että kyselet täällä tuollaista ja kuvittelet, että 5 kg laihdutuksen jälkeen ympärilläsi alkaa pyöriä joukoittain kosijoita.

Vierailija
26/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen vinkki naisille:

Laihduttakaa.

Vierailija
27/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskit naiset ovat oksettavia.

Mä olen alipainon ja normipainon rajalla. Ja yksi lukuisista kriteereistäni naisille on, että nainen on hoikka. Japanilaiset naiset ovat hoikkia. Suomiakat ovat läskejä lehmiä. M28

Pysyttele sä vaan niissä seksinukeissa. 

Vierailija
28/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen alipainon ja normipainon rajalla. Ja yksi lukuisista kriteereistäni naisille on, että nainen on hoikka. Japanilaiset naiset ovat hoikkia. Suomiakat ovat läskejä lehmiä. M28

Onneksi kukaan ei pakota sinua olemaan läskin kanssa. Mene sinne Japaniin. Tarkista vaan puolisoehdookkaan täysi-ikäisyys, lukuiset täällä jakamasi kriteerisi kun kuvaavat alaikäisiä tyttöjä.

Vierailija
29/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta ei kysytty, mutta kerron silti, että melkein kaikki suhteeni ovat alkaneet, kun olen ollut noin 5 kg ylipainon puolella. 

Vierailija
30/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen vinkki naisille:

Laihduttakaa.

En taida. Et tykkäisi minusta vaikka laihduttaisin, enkä minä sinusta.

Vierailija
31/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jättäisin koko miehen, jolle vain naisen paino merkitsee ja ihan punnitsee naisen painon? Ei suhteelle jatkoa, jos ei muuten kelpaa. Naisena jättäisin koko miehen. Mutta toki tämä oli vain incel miehen provo, jolla ei oikeasti ole edes naista lainkaan. Kunhan vain keksii näitä ilkeitä aloituksia naisia kohtaan. 

Vierailija
32/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kukaan ei pakota sinua olemaan läskin kanssa. Mene sinne Japaniin. Tarkista vaan puolisoehdookkaan täysi-ikäisyys, lukuiset täällä jakamasi kriteerisi kun kuvaavat alaikäisiä tyttöjä.

Ilmeisesti kaikki japanilaiset sinkkunaiset ovat antaneet hänelle rukkaset, kun hän jatkaa täällä valittamista vuodesta toiseen.

Vierailija
33/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kaikki japanilaiset sinkkunaiset ovat antaneet hänelle rukkaset, kun hän jatkaa täällä valittamista vuodesta toiseen.

Ja pedofilia on rikos siellä Japanissakin.

Vierailija
34/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi olla ihan normaalia painon vaihtelua jo viikon sisällä, jopa päivän tai parin 🙄

Kai sulla on oman painon ja ulkonäön suhteen yhtä tarkat kriteerit?

Viittä kiloa ei edes juuri huomaa.

Jos ihminen on normaalipainoinen tai lähellä normaalipainon rajaa, niin kyllä viiden kilon lihomisen tai laihtumisen voi huomata, etenkin jos sitä ihmistä ei ole hetkeen nähnyt. Jollain lihavalla sitä tietysti ei huomaa. 

Vierailija
35/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä edes näe, painatko 70 vai 75 kg. Isompi ongelma on se, että kyselet täällä tuollaista ja kuvittelet, että 5 kg laihdutuksen jälkeen ympärilläsi alkaa pyöriä joukoittain kosijoita.

Tavoitehan oli vielä ainakin -10 kg.

Vierailija
36/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkakepit miehet on oksettavia.

Jos miehellä on yhtään lihaksia, ei ole alipainoinen. 

Vierailija
37/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen painaa?

55kg

Jos 168 cm pitkä nainen saa painon 50 kg tasolle, niin hyvä. Katselisin jonkin aikaa onnistuuko painon pudotus ja päättäisin sen jälkeen.

Vierailija
38/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aikuisten oikeasti joku kysyy, että merkitseekö 5 kg?!

Kyllä on pinnallinen ajatustapa lyönyt läpi ja toisaalta itsensä arvostus taitaa olla nolla.

Ihan tiedoksi, että sellainen mies, joka vahtii kiloja, eikä seurustele ihmisen itsensä vuoksi, koska viihtyy seurassa, ei ole tavoittelemisen arvoinen.

Vierailija
39/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen painaa?

55kg

Jos 168 cm pitkä nainen saa painon 50 kg tasolle, niin hyvä. Katselisin jonkin aikaa onnistuuko painon pudotus ja päättäisin sen jälkeen.

BMI: 168 cm pituiselle naiselle 56 kg on normaalipainon alaraja. Sen alle ei pidä mennä.

Vierailija
40/79 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen painaa?

55kg

Ei ole hyvä vaan selvästi alipainoinen, painoindeksi 17.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä