Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosta hevimusasta vielä.. mitä eroa on..?

Vierailija
05.04.2007 |

mm. trashmetal, deathmetal, speedmetal (no tän tiedän..) jne alalajeilla? Meinaa mennä vähän sekaisin.. sit on lovemetal, heavymetal....Kääk!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. trash on sellasta hyvin nopeaa ja hyvin lyhyitä biisejä yleensä, sitten on esim. folk metal joka perustuu kansanmusaan ja fantasy metal jossa yleensä paljon konemusaakin ja perustuu fantasiajuttuihin, kuten Tolkienin kirjat.



Black on pakanametallia ja sanoitukset yleensä liittyvät teemaan. jne jne

Vierailija
2/3 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sitä käyttää kaikki.

Sankarimetalli : esim. Manowar ja kotimaisista teräsbetoni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen ikuisuuden. thrash = biisi voi olla ohi alle 10 sekunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi