Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ihastuuko muutkin näin keväisin?
20.04.2007 |
Hitto kun tulee olo kun olis joku teini kun rupee miehet kiinnostaan...
Kommentit (4)
ja ne unimiehet on mun ihastuksia. Onnellisesti olen naimisissa ja pysyn.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kevään vaiva? mäkin oon parisuhteessa ja parsuhdekin kukoistaa näin keväisin, mutta miten nää hullut ajatukset saa pois päästä? Vaikka hyvältähän nää tuntuu...
keväällä rupeaa miesten huomio ja baarit kiinnostamaan...kevät hullaannnuttaa ja on tosiaankin kevättä rinnoissa ;o) vaikka hyvä mies löytyy jo kotoakin
Alue: Aihe vapaa
Mistä ihmeestä sitä nyt niin?