Missä paikoissa ulkomailla oot käynyt useammin kuin kerran?
Mä oon käynyt Tukholmassa ja Tallinnassa useammin kuin kerran. Nyt meen lokakuussa Nizzaan toistamiseen.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vessassa ja suihkussa aika usein. Syömässä myös, en ole edes laskenut miten usein.
käytkö ulkomailla vessassa ja suihkussa? :)
Lontoo, Pariisi, Los Angeles, Las Vegas, Dubai, Kreeta, Berliini, Praha, Tukholma, Tallinna.
Jos Kanarian saaret lasketaan samaksi, niin siellä
Vierailija kirjoitti:
Lontoo, Pariisi, Los Angeles, Las Vegas, Dubai, Kreeta, Berliini, Praha, Tukholma, Tallinna.
Dubaissa useammin? Noh hyvä sää siellä on lähes aina, mutta ei oikeen muuta
Ruotsi, Viro, Tanska, Saksa, Kreikka, Englanti, Espanja, Andorra, Puola, Unkari, Latvia ja Tsekki.
Lontoo, Pariisi, Barcelona, Rooma, Berliini, Köpis, Tukholma, Tallinna, Tokio, Osaka, Kioto.
Vesimuseossa (RIP), Karnaluksissa ja Uetlibergillä.
Fuengirolassa viisi kertaa ja Playa del Inlesissä parikymmentä.
Pariisi, Nizza, Rouen, Lontoo, Kööpenhamina, Amsterdam, Rotterdam, Tukholma, Tallinna, Pärnu, Hampuri, Madrid, Barcelona, Hania, Astana, Dubrovnik, Sardinia, Varsova, Pietari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessassa ja suihkussa aika usein. Syömässä myös, en ole edes laskenut miten usein.
käytkö ulkomailla vessassa ja suihkussa? :)
En, pidättelen niin kauan, että olen takaisin Suomessa.
Viro, Ruotsi, Norja, Englanti (Lontoo), Espanja
Kreikka ja Espanja, paljon lomia. Jälkimmäisessä asun edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Praha - 7 kertaa
Mikä Prahassa vetoaa?
No tietty Tukholma ja Tallinna lapsena vanhempien kanssa. Mutta itsekseni aikuisena rakastuin Lontooseen ja ennen brexittiä kävin siellä tosi usein.
Kreetalla, Turkissa, Teneriffalla, Manner-Espanjassa.
En kerro, ettette tule perässä. Suomalaiset ovat maailman suurimpia matkustajia.
Noin 15 maassa, joita en ala tässä luettelemaan. Työn puolesta reissaan.
järjestylsessä
Lontoo
Tukholma
Tallinna
Amsterdam
Berliini
Madeira
Kreeta