Missä paikoissa ulkomailla oot käynyt useammin kuin kerran?
Mä oon käynyt Tukholmassa ja Tallinnassa useammin kuin kerran. Nyt meen lokakuussa Nizzaan toistamiseen.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessassa ja suihkussa aika usein. Syömässä myös, en ole edes laskenut miten usein.
käytkö ulkomailla vessassa ja suihkussa? :)
Oletko sinä kaikki matkat paskomatta, kusematta ja peseytymättä?
t. eri
)):::::::D ~
Tuosta saat ja tuosta, niele se.
Kolmesti oon käyny mutsis pillussa.
läntisen Euroopan maat on koluttu satoja kertoja, kun Euroopassa kerta lomailee. Vaihtelu virkistää kaikessa muussa paitsi tässä: Itävallan Alpeille palaan joka talvi ja kesä.
Lontoo, Pariisi, Rooma, New York, Amsterdam, Saalbach, Gran Canaria, Tukholma, Rodos, Kreeta, Kos, Santorini.
Ruotsissa, Virossa ja USA:ssa.
Nykyään en enää viitsi lähteä ulkomaille.
Oon käynyt työmatkoilla kymmeniä kertoja samoissa paikoissa, mutta vapaa-ajan matkoilla harvemmin. Tukholma ja Tallinna tietysti, mutta syyt ovat lähinnä logistisia.
Itse asiassa en muista että olisin matkustanut omalla rahalla huvimatkalle koskaan täysin samaan paikkaan kahta kertaa. Samaan maahan on tullut kyllä mentyä, ja silloin on saattanut kulkea saman lentoaseman kautta jne mutta lopullinen kohde tai kaupunki on aina ollut eri.
Lontoossa on tullut käytyä aikoinaan useampia kertoja kun hyvä ystäväni asui siellä ja pystyin majoittumaan aina hänen kämpillään.
Tukholma, Tallinna, Hampuri, Lyypekki, Rodos, Samos, Tilos, Hania, Symi, Kos, Budapest, Madeira, Dubrovnik, Kranjska Gora tulee mieleen.
Las Palmasissa, Göteborgissa, Eilatissa, Sorrentossa. Yleensä en matkusta kahdestikaan samaan paikkaan, mutta noissa kaupungeissa tunnen olevani kuin kotona.
Kysyttiin paikkakyntaa, ei siis koko maata.
Kysyttiin paikkakuntaa, ei siis koko maata.
Haaparanta. Snören och smör tack.
Garda italia. Mennyt jo laskuissa sekasin mutta monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Garda italia. Mennyt jo laskuissa sekasin mutta monta kertaa.
miksi et muuta sinne?
Vierailija kirjoitti:
Bordelleissa..satoja kertoja..
Siis Bordeaux?
Latviassa käyn joka vuosi. En aina Riiassa, mutta useimmiten siellä. Ja aika usein käyn myös Liettuassa eri paikoissa, samoin Viroa olen kiertänyt. Eivät noi muut maat niin innosta.