Lopettaisitko suhteen jos kuulisit että puoliso uskoo ufoihin?
Tää on mulle vaikea paikka. Mies on kaikin puolin fiksu, korkeakoulutettu ja hyvässä työssä. Henkisesti ja sosiaalisesti älykäs. On vielä opiskellut fysiikkaa yliopistossa.
Mutta mitä tämä on? Oon yrittänyt varovasti kysellä uskooko oikeasti vai ajatusleikkinä tms. Ihan käsittämätöntä.
Kommentit (117)
Ufo on vanhentunut termi. Nykyisin ne on UA P. Itse uskon, että kaikki on mahdollista. Ihminen ymmärtää loppujen lopuksi todella vähän ympäröivästä todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ufo on vanhentunut termi. Nykyisin ne on UA P. Itse uskon, että kaikki on mahdollista. Ihminen ymmärtää loppujen lopuksi todella vähän ympäröivästä todellisuudesta.
Ihan hieno ajatus mutta eivät ne ufot ole todellisia fyysisiä aluksia.
Vierailija kirjoitti:
Monet fiksut ihmiset uskovat. Olen nainen (korkeasti koulutettu jos sillä on mitään merkitystä) ja jos löytäisin miehen joka uskoo maapallon ulkopuoliseen elämään niin olisin tyytyväinen kun voitas yhdessä jutella asiasta.
Minkä ikäinen olet ja miten sinuun saisi yhteyden?
Sanoisin miehelle, että olen tavannut vihreän pienen miehen ja sitten ottaisin eron. Ja lennettäisin ufolla avaruuteen yhdessä ja onnellisina. Toki en tiedä, että minkä värisiä lapsista tulee, mutta varmaankin super älykkäitä. Kun vihreä mies sentään lensi tänne ufolla luokseni.
Ufoihin voi "uskoa" monella eri tavalla!
Usein mahdollisesti ajatellaan ainoan mahdollisen tavan olevan, että uskotaan fyysisiin avaruusaluksiin ja fyysisiin avaruusolentoihin. Jotka tulleet tänne muista tähtijärjestelmistä. Joiden avaruusalukset on siis mitä ilmeisemmin rakennettu jossain tehtaissa. Joissa toivottavasti ollut hyvät työolot, jos tuollakin planeetalla on keksitty sosialismi :).
Mutta toinen tapa olisi nähdä ufot/avaruusolennot entisaikojen henkiolentojen nykyisenä ilmentymänä. Esimerkiksi Irlannissa oli aikoinaan yleistä nähdä keijuja/haltijoita muinaisten pyhien paikkojen (kivikehien yms.) luona. Ufoja usein nähdään ydinvoimaloiden luona. Ydinvoimalat edustavat nykyajan pyhyyttä ainakin siinä mielessä, että ne ovat valtaisan voiman paikkoja.
Ehkä on olemassa jokin toinen todellisuus, henkimaailma, ja sieltä tulee vierailijoita meidän maailmaamme. On tullut kautta aikojen. Mutta eri aikoina nämä ottavat vain eri hahmon. Ja tarkoitan, että nämä voisivat olla siinä mielessä fyysisen muodon ottaneita, että pystyvät vaikuttamaan tähän meidän todellisuuteemme. Tämän näkökulman nimi on "interdimensionaalinen hypoteesi". https://fi.wikipedia.org/wiki/Interdimensional_hypothesis
Sitten toki vielä yksi selitys koko ilmiölle on ns. psykologinen selitys. Että nämä ovat "vain" näkyjä/hallusinaatioita. Siksi lainausmerkeissä tuo vain-sana, koska siltikin ne olisivat tärkeitä ja merkityksellisiä asioita, vaikkeivat olisikaan ns. totta.
Läheskään kaikki ufo-skenessä eivät siis usko perinteisellä tavalla fyysisiin avaruusaluksiin, jotka humanoidi-duunarit olisi sorvin ääressä rakentaneet!
Vierailija kirjoitti:
UFOt ovat ihan mahdollisia, itse varoisin enemmän ihmisiä jotka uskovat mielikuvitus hamoihin kuten enkeleihin tai jumaliin.
Henkiolennot voivat ottaa ja ottavatkin näkyvän muodon. Olen pienenä nähnyt enkelin. Ja suuri osa Raamattuun uskovista kristityistä tunnistaa ja ymmärtää että meidän tuntemamme fysiikan lakien ulkopuolisten lakien mukaan lentävät kappaleet ja niissä matkustavat olennot ovat pimeyden henkivaltoja, jotka ovat ottaneet näkyvän muodon.
Ihmisille ei millään tahdo mennä jakeluun ja ymmärrykseen asti, että tämä näkyvä maailma on lopulta se, joka katoaa ja se näkymätön jota emme vielä näe, on paljon todellisempi, pysyvämpi ja ikuisempi. Efesolaiskirjeen 6. luku kertoo että ilmakehässä ja taivaan avaruuksissa on olentoja, jotka vaikuttavat myös maapallon asioihin ja tapahtumiin.
Vierailija kirjoitti:
Niin ymmärtää mutta silti kaikki ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UFOt ovat ihan mahdollisia, itse varoisin enemmän ihmisiä jotka uskovat mielikuvitus hamoihin kuten enkeleihin tai jumaliin.
Henkiolennot voivat ottaa ja ottavatkin näkyvän muodon. Olen pienenä nähnyt enkelin. Ja suuri osa Raamattuun uskovista kristityistä tunnistaa ja ymmärtää että meidän tuntemamme fysiikan lakien ulkopuolisten lakien mukaan lentävät kappaleet ja niissä matkustavat olennot ovat pimeyden henkivaltoja, jotka ovat ottaneet näkyvän muodon.
Ihmisille ei millään tahdo mennä jakeluun ja ymmärrykseen asti, että tämä näkyvä maailma on lopulta se, joka katoaa ja se näkymätön jota emme vielä näe, on paljon todellisempi, pysyvämpi ja ikuisempi. Efesolaiskirjeen 6. luku kertoo että ilmakehässä ja taivaan avaruuksissa on olentoja, jotka vaikuttavat myös maapallon asioihin ja tapahtumiin.
Nyt kun vielä osaisit esittää todisteita noista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkelit voivat näyttäytyä meille mutta eivät hekään fyysistä olomuotoa voi ottaa. Alienitkin voivat näyttäytyä meille mutta hekään eivät voi fyysistä olomuotoa ottaa.
Henkimaailmassa ei ole mitään pahaa vaan kaikki on hyvää.
On siis vain tämä fyysinen todellisuus ja henkimaailma eikä mitään muuta.
Henkimaailmassa asuvat ihan kaikki olennot mitä saatamme nähdä tämän fyysisen todellisuutemme lisäksi.
Meillä on myös mielikuvitus joten sitäkin käyttävät apuna, myös apuna kun luomme tänne fyysiseen todellisuuteemme kaikenlaisia asioita.
Efesolaiskirjeen 6. luku kertoo että ilmakehässä ja taivaan avaruuksissa on olentoja, jotka vaikuttavat myös maapallon asioihin ja tapahtumiin.
Haluaisin vielä tähän tarkentaa että kyseessä on henkimaailma josta käsin vaikutetaan koko elämäämme myös yksilötasolla. Olennoilla tarkoitetaan entiteettejä.
Vierailija kirjoitti:
Avaruus on ääretön, ihmiskunta on tutkinut sitä hyvin vähän, on enemmän kuin todennäköistä, että siellä on muutakin elämää kuin me...
Luultavasti jossain äärettömyyksissä on planeetta jossa on kaikki maapallon atomit. Tekoäly laski että olisi jonkun 10^10^140 valovuoden päässä. Samankaltaiset mutta ei täysin samat on taas PALJON lähempänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaruus on ääretön, ihmiskunta on tutkinut sitä hyvin vähän, on enemmän kuin todennäköistä, että siellä on muutakin elämää kuin me...
Luultavasti jossain äärettömyyksissä on planeetta jossa on kaikki maapallon atomit. Tekoäly laski että olisi jonkun 10^10^140 valovuoden päässä. Samankaltaiset mutta ei täysin samat on taas PALJON lähempänä.
En usko tuommottiin.
Avaruusmatkailussa ei auta edes huipputeknokogia aivan lähimaastoa lukuunottamatta. Laajemmassa mittakaavassa se on käytännössä mahdotonta.