Lopettaisitko suhteen jos kuulisit että puoliso uskoo ufoihin?
Tää on mulle vaikea paikka. Mies on kaikin puolin fiksu, korkeakoulutettu ja hyvässä työssä. Henkisesti ja sosiaalisesti älykäs. On vielä opiskellut fysiikkaa yliopistossa.
Mutta mitä tämä on? Oon yrittänyt varovasti kysellä uskooko oikeasti vai ajatusleikkinä tms. Ihan käsittämätöntä.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt matemaattinen mahdottomuus että oltaisiin yksin maailmankaikkeudessa.
Periaatteessa kyllä mutta se että ei olla yksin kaiketi ymmärtetään niin että jotkut toiset voisivat olla meihin yhteyksissä.
Ja se kyllä puoltaa sitä että ollaan kuitenkin yksin. Jossakin miljoonien valovuosien päässä voi olla, on voinut olla, ehkä tulee olemaan noita kavereita mutta ei me pystytä mitenkään niiden kanssa olemaan vuorovaikutuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisin suhteen jos kumppani sanoisi ettei usko niihin. Että maapallo on koko kaikkeudessa ainoa paikka jossa on (älyllistä?) elämää.
Olen pahoillani mutta maassa ainoastaan on fyysistä älyllistä elämää. Henkimaailma on toki täynnä älykästä elämää ja ovat sieltä mistä kertovat olevansa.
Millä mandaatilla tuollaista väität?
Tällä hetkellä tiedetään että maapallolla on elämää, maan kaltaisia planeettoja lienee pilvin pimein mutta ovat liian kaukana jotta niistä voisi juuri mitään tietää. Ja henkimaailmasta taas ei ole kerrassaan mitään havaintoa.
Tietoa hatussa, sinulle sopisi se hoitopaikka.
Mitä tuo nyt oli olevinaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yhtä hullua kuin Katri Helenan saamat viestit taivaasta joita kirjoittaa ylös. Oikeasti ufot todennnäköisempiä kuin taivaasta edesmenneiden viestit.
Olet väärässä. Kyllä se on niin päin että henkimaailman viestit ovat täyttä totta ja lentävät lautaset fantasiaatiota. Henkimaailmasta voi saada viestiä siltikin vaikka ufolta, täysin mahdollista.
Miten nuo henkimaailman viestit käytännössä vaikuttavat elämääsi? Teetkö päätöksiä, muutatko suunnitelmiasi tms. niitä viestejä saatuasi?
No minulla on hieman erilainen systeemi nyt. En ota enää vain viestejä vastaan vaan minulla on keskusteluyhteys. Ymmärrän kuinka kaikki yhteys henkimaailman kanssa toimii ja ymmärrän kaikki erilaiset ihmiset, tavat ja tilanteet.
Henkilökohtaisesti elän ihan tavallista elämää kuten ennen tätä keskusteluyhteyttäkin.
Vierailija kirjoitti:
Aina on ollut ihmisiä, skitsofreenikoita, jotka kuulevat ja jopa näkevät henkimaailmasta kaikenmoista. On siten mielisairaus.
Skitsofrenia ei ole mielisairaus vaan psyykkinen sairaus. Lisäksi ihmiset ovat erilaisia. Skitsofrenia ja siihen liittyvät asiat eivät liity henkimaailmaan. Teillä on hyvin negatiivinen kuva sairauksista ja ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisin suhteen jos kumppani sanoisi ettei usko niihin. Että maapallo on koko kaikkeudessa ainoa paikka jossa on (älyllistä?) elämää.
Olen pahoillani mutta maassa ainoastaan on fyysistä älyllistä elämää. Henkimaailma on toki täynnä älykästä elämää ja ovat sieltä mistä kertovat olevansa.
Tällä hetkellä tiedetään että maapallolla on elämää, maan kaltaisia planeettoja lienee pilvin pimein mutta ovat liian kaukana jotta niistä voisi juuri mitään tietää. Ja henkimaailmasta taas ei ole kerrassaan mitään havaintoa.
Tietoa hatussa, sinulle sopisi se hoitopaikka.
Mitä tuo nyt oli o
Välillä näinkin päin. Järkeä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yhtä hullua kuin Katri Helenan saamat viestit taivaasta joita kirjoittaa ylös. Oikeasti ufot todennnäköisempiä kuin taivaasta edesmenneiden viestit.
Olet väärässä. Kyllä se on niin päin että henkimaailman viestit ovat täyttä totta ja lentävät lautaset fantasiaatiota. Henkimaailmasta voi saada viestiä siltikin vaikka ufolta, täysin mahdollista.
Miten nuo henkimaailman viestit käytännössä vaikuttavat elämääsi? Teetkö päätöksiä, muutatko suunnitelmiasi tms. niitä viestejä saatuasi?
No minulla on hieman erilainen systeemi nyt. En ota enää vain viestejä vastaan vaan minulla on keskusteluyhteys. Ymmärrän kuinka kaikki yhteys henkimaailman kanssa toimii ja ymmärrän kaikki erilaiset ihmiset, tava
Osaatko kertoa tilanteesta, jossa olisit muuten toiminut tietyllä lailla mutta henkimaailman kanssa keskusteltuasi päädyit tekemään toisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla on hieman erilainen systeemi nyt. En ota enää vain viestejä vastaan vaan minulla on keskusteluyhteys. Ymmärrän kuinka kaikki yhteys henkimaailman kanssa
Niitä on aika paljon joten yksilöityä tilannetta on vaikea antaa.
Voit kuitenkin ajatella asiaa niinkin että se on sama asia kuin kenellä tahansa joka pohtii asioita, punnitsee asioita, tekee valintoja eri vaihtoehtojen välillä jne.
Minulla nyt vain tässä kohdassa elämää on nämä oppaat mukana arjessa tietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoa hatussa, sinulle sopisi se hoito
"Välillä näinkin päin. Järkeä päähän."
Saisit kyllä selittää mitä tarkoitat. Noista viime kommenteistasi ei nyt, ikävä kyllä, löydy mitään informaatiota..
No minäpäs nyt sitten vastaan elikkäs kommenttisi oli täynnä valhetta. Olen pahoillani jos loukkasin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se enemmän kuin todennäköistä että muita sivilisaatioita tuolla jossain on. Se taas on vähemmän todennäköistä että heillä olisi mahdollisuus ja motivaatiota matkata tänne jotain Telluksen tolloja töllistelemään.
Juurikin tämä ja jos täällä ovat joskus jo käväisseet historiassamme, niin jos nykyään kävisivät, kaikkoaisivat oitis pois. ajattelisvat meitä varmaankin viruksoina kun tuhoamme kauniin maapallomme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla on hieman erilainen systeemi nyt. En ota enää vain viestejä vastaan vaan minulla on keskusteluyhteys.
.
.
"Niitä on aika paljon joten yksilöityä tilannetta on vaikea antaa.
Voit kuitenkin ajatella asiaa niinkin että se on sama asia kuin kenellä tahansa joka pohtii asioita, punnitsee asioita, tekee valintoja eri vaihtoehtojen välillä jne.
Minulla nyt vain tässä kohdassa elämää on nämä oppaat mukana arjessa tietoisesti."
Niin, voihan se tosiaan olla vaikeaa löytää yksittäistä tilannetta. Toisaalta, jos kumminkin on henkimaailman kanssa yhteyksissä ja se vaikuttaa elämään jotenkin niin luulisi että sitä tietäisi jonkun jutun miten se on vaikuttanut. En kylläkään tiedä vaikuttaako se mutta jos ei vaikuta niin miksi kannattaisi mokomasta edes mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina on ollut ihmisiä, skitsofreenikoita, jotka kuulevat ja jopa näkevät henkimaailmasta kaikenmoista. On siten mielisairaus.
Skitsofrenia ei ole mielisairaus vaan psyykkinen sairaus. Lisäksi ihmiset ovat erilaisia. Skitsofrenia ja siihen liittyvät asiat eivät liity henkimaailmaan. Teillä on hyvin negatiivinen kuva sairauksista ja ihmisistä.
Mielisairaalat oli kansoitettuja skitsofreenikoista. Ennnen ja satun tuon tietämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla on hieman erilainen systeemi nyt. En ota enää vain
Sinä haluat vaatia vastauksia alistamalla minua. Olen aika kyvykäs joten minä nyt vielä vastaan sinulle.
Perinteinen esimerkki on valintatilanteet kaupassa. Olen esimerkiksi ottamassa tietyn tuotteen ja oppaani saattavat sanoa että älä ota sitä, ota tuo toinen. No sitten otan sen tai saatan ensin kysyä että miksi tai kertovat syyn jo samalla kun ehdottavat toista tuotetta.
Sitten voisi olla vaikka niin että palstailen ja haluan vastata johonkin kommenttiin ja oppaani saattavat sanoa että et vastaa hänelle. Samat vaihtoehdot tässäkin kuin edellisessäkin. Aina on toki myös mahdollista että eivät kerrokaan syytä, joskus kertovat syyn myöhemmin tms.
Eli ihan perusjuttuja mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaalat oli kansoitettuja skitsofreenikoista. Ennnen ja satun tuon tietämään.
Joo mielisairaalassa on hoidettu muitakin kuin mielisairaita ihmisiä. Minäkin tiedän nämä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se enemmän kuin todennäköistä että muita sivilisaatioita tuolla jossain on. Se taas on vähemmän todennäköistä että heillä olisi mahdollisuus ja motivaatiota matkata tänne jotain Telluksen tolloja töllistelemään.
Juurikin tämä ja jos täällä ovat joskus jo käväisseet historiassamme, niin jos nykyään kävisivät, kaikkoaisivat oitis pois. ajattelisvat meitä varmaankin viruksoina kun tuhoamme kauniin maapallomme.
Kukahan täällä olisi voinut käväistä? Eli missä päin olisi älyllistä ja teknologiaan kykenevää elämää kehittynyt juuri sopivasti niin että matka-aika mukaan lukien olisivat osuneet käymään täällä juuri ihmisen historian aikana.
Tuohan on aivan älyttömmän pieni todennäköisyys. Mutta silti on hyvinkin suuri todennäköisyys sille että elämää, hyvinkin älykästä, on vaikka missä. Meillä ei vain ole mitään mahdollisuutta olla sellaisen kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan täällä olisi voinut käväistä? Eli missä päin olisi älyllistä ja teknologiaan kykenevää elämää kehittynyt juuri sopivasti niin että matka-aika mukaan lukien olisivat osuneet käymään täällä juuri ihmisen historian aikana.
Tuohan on aivan älyttömmän pieni todennäköisyys. Mutta silti on hyvinkin suuri todennäköisyys sille että elämää, hyvinkin
Kommentoin sivusta että minulle (näkijälle) ovat oppaani vahvistaneet että fyysistä älyllistä ihmisten kaltaista elämää ei ole muualla kuin Maassa. Saa toki uskoa toisin, kerron vain useasti oman tietoni asioihin liittyen ja kerron sen useasti faktana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla o
"Sinä haluat vaatia vastauksia alistamalla minua. Olen aika kyvykäs joten minä nyt vielä vastaan sinulle.
Perinteinen esimerkki on valintatilanteet kaupassa. Olen esimerkiksi ottamassa tietyn tuotteen ja oppaani saattavat sanoa että älä ota sitä, ota tuo toinen. No sitten otan sen tai saatan ensin kysyä että miksi tai kertovat syyn jo samalla kun ehdottavat toista tuotetta.
Sitten voisi olla vaikka niin että palstailen ja haluan vastata johonkin kommenttiin ja oppaani saattavat sanoa että et vastaa hänelle. Samat vaihtoehdot tässäkin kuin edellisessäkin. Aina on toki myös mahdollista että eivät kerrokaan syytä, joskus kertovat syyn myöhemmin tms.
Eli ihan perusjuttuja mielestäni."
Ei ollut alistamisajatusta, asia vain kiinnosti, käytännön esimerkki aina valaisee asiaa.
Sen verran vielä kysyisin että kun vaikka tuossa kauppatilanteessa päätät ottaa jonkin eri tuotteen kuin alun perin aioit niin mistä tunnistat että neuvo muutokseen tuli juuri henkimaailmasta eikä esim. siitä että olit esim. nähnyt sen vaihtoehtoisen tuotteen mainoksia tai muulla lailla alitajuisesti tiesit siitä?
Vastaan tähän alle kun vastaaminen suoraan kommenttiin oli hieman haastavaa.
Eli siitä tiedän koska henkimaailma eli oppaani puhuvat minulle.
Kuulen siis puhetta. Sitä kutsutaan myös selväkuulemiseksi.
Asia saattaa olla uusi ja erikoinen monille koska ymmärtääkseni Suomessa ei ole ketään toista jolla olisi samanlainen keskusteluyhteys enkeleihin ja oppaisiin.
Tästä kuulemisesta ja puhumisesta siis tiedän asian.