Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joku mies lähettää sähköpostia tai tekstarin, jossa

Vierailija
22.09.2008 |

ilmaisee kiinnostuksensa ja ehdottaa tapaamista tms, vastaatteko jos ette ole kiinnostunut. Jos mies on siis sellainen, johon ette todenäköisesti törmää missään. Ja jos vastaatte, miten ilmaisette asian. Vai onko helpompi vaan olla vastaamatta?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taidan olla erikoislaatuinen mies, kun en ole koskaan rasvaista viestiä pistänyt näissä merkeissä eteenpäin. Jos olen johonkin yhteydessä, niin se omalta puoleltani tarkoittaa, että olen kiinnostunut. Muutamasta jää mieleen että naisiin on rakannettu perusoletuksena, miesten olevan rasvaisia pillun perässä juoksevia ja ajattelemattomia. Oletteko itse tarkoituksella hakeutuneet seuraan, jossa on tuollaisia henkilöitä, vai mistä moinen harhakäsitys. Arvaan että ongelmanratkaisukykynne koskien miehiä on varsin yksitotinen.

Kohtelias ja tyylikäs vastaus, niin annatte itsestä ihmismäisen kuvan ja samalla opitte, miten toisten ihmisten kanssa toimitaan."

Jos olet saanut epäasiallisia viestejä, niin sinulla on omituisia harhakäsityksiä kaikista miehistä, olet itse tarkoituksella hakeutunut kamalaan seuraan, ongelmanratkaisukykysi on olematon, annat itsestäsi epäihmismäisen kuvan etkä ole oppinut sitäkään miten ihmisten kanssa toimitaan. Sitähän tämä tarkoittaa.

Viesti oli vastaus viestiin 33 jossa suoraan sanottiin, että naisen vika, jos hän saa

viestejä joltakulta joka ei käyttäydy asiallisesti.

Sisälukutaitosi on aika heikko. Tai asenneongelmasi vääristää tulkintaasi.

se nainen

Vierailija
42/44 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en varmasti jäisi kuvittelemaan että suhde tuon ihmisen kanssa olisi millään tavalla mahdollinen. Tuntuu oudolta että joku muka jäisi.

Toka ja kolmosvaihtoehdossa voisi jäädä pitemmäksi aikaa jossittelemaan, mitä jos olisi viestittänyt kiinnostuksestaan toisella tavalla, toiseen aikaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut jostain ihmisestä kiinnostunut jossain vaiheessa ja sitten se on loppunut, tai aluksi en ole ollut kiinnostunut, mutta se on herännyt vähitellen, tai jonkinasteinenkiinnostus on ollut olemassa koko ajan, mutta olen tai en ole varattu. Vastaus kysyjälle olisi voinut olla erilainen eri aikoina.

Vierailija
44/44 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mielenkiinnosta mutta asia ei ole mulle nyt ajankohtainen. Hyvät jatkot!

Sais siitä päätellä mitä itse haluaa (epäilemättä omaksi edukseen). Jos taas tyyppi olisi joku kamala perskärpänen, niin vastaisin että Hei! En ole kiinnostunut. Hyvää jatkoa.