Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kiusaaminen vaikutti teihin?

Vierailija
20.08.2025 |

Jäikö pysyviä haittoja?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumaihmisiin ei voi 100-pros. luottaa, elämänsä tilaisuus päästä piireihin kumminkin houkuttaa. Jos piiri on vain paikallinen hiekkis, niin kyllä käy.

Vierailija
102/113 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto ja inhoan lähes kaikkia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielistele ketään. Kerron epämieluisia mielipiteitä, epämieluisia faktoja. Kukaan ei pidä siitä, että kuulee itsestään epämieluisia asioita, ja suuttuminen on merkki siitä, että osuin kipeään paikkaan. 

Vierailija
104/113 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää pysty tekemään normaalia palkkatyötä, vaan toimin yksinyrittäjänä (tosin nyt sairaslomalla masennuksen takia, kiitos kiusaamisen). Vihaan ihmisiä nii paljon, suurin osa jotain dark triad -psykopaattivellihousuja.

Vierailija
105/113 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitettinko me jöötit sellaiselle punttiin, kuului myös nyyhkytystäkin?

Vierailija
106/113 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein erota sitä, millainen vaikutus koulukiusaamisella on ollut minuun, koska kotona riehui samanaikaisesti vielä hirveämpi helvetti. Traumatisoitunut olen ja olen oireillut monin tavoin. Välistä aina muistan, että ai niin, minua muuten kiusattiin koulussakin niin, että jouduin lopulta vaihtamaan koulua, mutta tuntuu että se on vain taustakohinaa sen rinnalla, mitä käyn lapsuuden perheeni suhteen läpi. 

Aivan kauheaa, ettei edes kotona ole turvassa. Voimia ja kaikkea hyvää elämääsi! 

Vierailija
107/113 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mikä niistä kerroista?? 😁 Ainakin varmaan se, että sanon asioita nykyään suoraan ym. En luota että ihmiset on ihania, enää. XD

Olen vähän "karaistunut".

Vierailija
108/113 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
109/113 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta olen tarkka kenen kanssa sosialisoin vapaaehtoisesti.

Vierailija
110/113 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on lievä ilmaus kokemuksilleni. Maailmankuvani on muuttunut, en enää usko siihen, että kaikki on sitä miltä näyttää. Tiedän ettei ole.

Vierailija
111/113 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
112/113 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mielistele ketään. Kerron epämieluisia mielipiteitä, epämieluisia faktoja. Kukaan ei pidä siitä, että kuulee itsestään epämieluisia asioita, ja suuttuminen on merkki siitä, että osuin kipeään paikkaan. 

No ei aina näinkään. Ns. totuudentorvet käyttäytyvät rajattomasti muita ihmisiä kohtaan. Se ei ole mitään rehellisyyttä vaan yksinkertaisesti huonoa käytöstä. Tuntemani totuudenkertojat sietävät tosi huonosti vastaavaa käytöstä, kun se kohdistuu heihin itseensä.  

Vierailija
113/113 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikuttanut paljonkin

Rehellisesti se teki minusta sosiaalisen erakon ja asun työttömänä nyt maaseudulla jossa ei tarvitse olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä..

Minua kiusattiin ja eristettiin ja paneteltiin eli väitettiin muille sanomisia ja tekemisiä joita en ole tehnyt ja vääristeltiin minun sanaja ja tekoja..

En  unohda näitä koskaan.