Miten kiusaaminen vaikutti teihin?
Kommentit (113)
Huono itsetunto ja inhoan lähes kaikkia ihmisiä.
En mielistele ketään. Kerron epämieluisia mielipiteitä, epämieluisia faktoja. Kukaan ei pidä siitä, että kuulee itsestään epämieluisia asioita, ja suuttuminen on merkki siitä, että osuin kipeään paikkaan.
En enää pysty tekemään normaalia palkkatyötä, vaan toimin yksinyrittäjänä (tosin nyt sairaslomalla masennuksen takia, kiitos kiusaamisen). Vihaan ihmisiä nii paljon, suurin osa jotain dark triad -psykopaattivellihousuja.
laitettinko me jöötit sellaiselle punttiin, kuului myös nyyhkytystäkin?
Vierailija kirjoitti:
En oikein erota sitä, millainen vaikutus koulukiusaamisella on ollut minuun, koska kotona riehui samanaikaisesti vielä hirveämpi helvetti. Traumatisoitunut olen ja olen oireillut monin tavoin. Välistä aina muistan, että ai niin, minua muuten kiusattiin koulussakin niin, että jouduin lopulta vaihtamaan koulua, mutta tuntuu että se on vain taustakohinaa sen rinnalla, mitä käyn lapsuuden perheeni suhteen läpi.
Aivan kauheaa, ettei edes kotona ole turvassa. Voimia ja kaikkea hyvää elämääsi!
Jaa mikä niistä kerroista?? 😁 Ainakin varmaan se, että sanon asioita nykyään suoraan ym. En luota että ihmiset on ihania, enää. XD
Olen vähän "karaistunut".
Ei, mutta olen tarkka kenen kanssa sosialisoin vapaaehtoisesti.
Kiusaaminen on lievä ilmaus kokemuksilleni. Maailmankuvani on muuttunut, en enää usko siihen, että kaikki on sitä miltä näyttää. Tiedän ettei ole.
Vierailija kirjoitti:
En mielistele ketään. Kerron epämieluisia mielipiteitä, epämieluisia faktoja. Kukaan ei pidä siitä, että kuulee itsestään epämieluisia asioita, ja suuttuminen on merkki siitä, että osuin kipeään paikkaan.
No ei aina näinkään. Ns. totuudentorvet käyttäytyvät rajattomasti muita ihmisiä kohtaan. Se ei ole mitään rehellisyyttä vaan yksinkertaisesti huonoa käytöstä. Tuntemani totuudenkertojat sietävät tosi huonosti vastaavaa käytöstä, kun se kohdistuu heihin itseensä.
On vaikuttanut paljonkin
Rehellisesti se teki minusta sosiaalisen erakon ja asun työttömänä nyt maaseudulla jossa ei tarvitse olla muiden ihmisten kanssa tekemisissä..
Minua kiusattiin ja eristettiin ja paneteltiin eli väitettiin muille sanomisia ja tekemisiä joita en ole tehnyt ja vääristeltiin minun sanaja ja tekoja..
En unohda näitä koskaan.
Laumaihmisiin ei voi 100-pros. luottaa, elämänsä tilaisuus päästä piireihin kumminkin houkuttaa. Jos piiri on vain paikallinen hiekkis, niin kyllä käy.