Valehteleeko ihmiset yleisesti pituutensa? Niin naiset kuin miehetkin?
Olen 168 cm pitkä ja en käytä ikinä korkokenkiä. Olen keskimittaista naista vain hieman pitempi. Minun pitäisi olla miltei kaikkia miehiä lyhyempi. Silti jokaisella kauppareissulla olen 9/10:sta vastaantulevasta naisesta ihan selkeästi pidempi, moni nainen on jopa puoli päätä lyhyempi. Samaten minua lyhyempiä miehiä tulee joka päivä vastaan.
Välillä täytyy mittauttaa itseni, että olenko oikeasti vain 168 cm. Kyllä olen.
Onko muilla samoja havaintoja?
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Havaintoja?
On havaintoja. Varsinkin julkkismiesten ja missien pituudet ovat yläkanttiin tai sitten en osaa arvioida pituuksia.
Mä vihaan tuota paskamulkkua joka kirjoitttaa joka stanan lauseen eri riville kuin joku vam mainen. Ilmiannan jokaisen tuon paskamulkun viestin jonka näen. Savustan tuon saastan pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Pippelin pituutta en ole viittinyt valehdella naisille, koska sitten tarkistushommissa ei ole kiva jos tulee diskaus.
Varmaan voi valehdella ainakin viisi senttiä. Itse valehtelen aina alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaveri, joka väittää olevan pituiseni. Silti hän on selkeästi mua noin 5 cm eli tulitikkuaskin verran lyhyempi. Näen sen jopa peilin kautta, jos seisomme peilin edessä vierekkäin. Ja kun hän laittaa korkokengät jalkaan, vasta silloin hän on mittaiseni.
Ihmiset ovat pidemmillään 16-20-vuotiaina, sen jälkeen pituus vähenee noin sentin vuosikymmenessä, osalla vähemmän, osalla enemmän. Osa voi olla sitäkin että ihminen on lyhentynyt kun ikää on tullut.
Pituus tulee luustosta ja jos ihminen painuu kasaan niin kyse on sairaudesta, osteoporoosista, reumasta tms. Luut eivät litisty.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä pituuden voi valehdella?
Jos olet vaikka 177, sanot olevasi 182 ja jos kikuli on 23 senttiä, sano, että se on 18. Eivät naisetkaan liiku mittanauhan kanssa treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
'E vinkki! Tiuskija saattoi olla kärttymuumio Lepa 2 plussalta. Mummulla on Alzheimerin tauti ja mummu vihaa 😂'
Ok.
Olin 20-vuotiaana 169,5 cm.
Nyt ikää on 50+ enkä ole mitannut itseäni vuosikymmeniin.
Valehtelen itselleni olevani 170 cm (viitosesta pyöristetään ylöspäin), jotta saisin paremman bmi-lukeman. (Siis kerron lukeman vain itselleni)
Oikeasti olen varmaan mennyt kasaan ja 168 olisi lähempänä totuutta nykyään. Jollei jopa lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
E vinkki! Tiuskija saattoi olla kärttymuumio Lepa 2 plussalta. Mummulla on Alzheimerin tauti ja mummu vihaa 😂
En ole mummu eikä mulla ole mitään muistisairautta. Mua vain vituttaa kaikki paskamulkut jotka ei osaa kirjoittaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Naiset valehtelee painonsa
Olen nainen. Painan 84 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Mä vihaan tuota paskamulkkua joka kirjoitttaa joka stanan lauseen eri riville kuin joku vam mainen. Ilmiannan jokaisen tuon paskamulkun viestin jonka näen. Savustan tuon saastan pois täältä.'
Ei juurisyy ole kirjoitusasussani. Se on keksimäsi tekosyy. Joku muu asia triggeröi sua.
Vaikutat skitsofreniapotilaalta tekstisi perusteella. Ehkä olet TYV, täyttä ymmärrystä vailla. Otan osaa. Ehkä podet yleistä naisvihaa.
Niin tai näin. Täysin samantekevää minulle.
Olet kuvottava ja sairas ihminen. Itse olet täysin sekaisin ja siksi syyttelet muita hulluiksi. Mä en ole hullu sen vuoksi, että vihaan tuollaisia paskamulkkuja. Kyllä se on sun kirjoitustyyli ja sekavat tekstit miksi sua vihaan. Painu helvettiin täältä saastapaska. Mä en vihaa naisia enkä miehiä. Mä vihaan sua.
Miten? Olen lyhyt, en voi valehdella olevani pitkä. En myöskään tiedä miksi niin tekisin. Miehiä ei ole koskaan haitannut ja naisten pituuteen liittyvät nokkimisjärjestykset ei ole itselleni tuttuja. Nainen olen.
Olen 168.5 ja pyöristän ylöspäin, kun tuntuu naurettavalta sanoa pituutta noin tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E vinkki! Tiuskija saattoi olla kärttymuumio Lepa 2 plussalta. Mummulla on Alzheimerin tauti ja mummu vihaa 😂
En ole mummu eikä mulla ole mitään muistisairautta. Mua vain vituttaa kaikki paskamulkut jotka ei osaa kirjoittaa kunnolla.
Älä jauha mummo potaskaa. Sinä olet ei kukaan jota kukaan ei rakasta. Koska olet VASTENMIELINEN. VIHAAT koska hän on kertakaikkiaan ihastuttava.
Olen 160 cm nainen, mutta nuorena valehtelin, että olen 165cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha mummo potaskaa. Sinä olet ei kukaan jota kukaan ei rakasta. Koska olet VASTENMIELINEN. VIHAAT koska hän on kertakaikkiaan ihastuttava.
Tapaus tiedetään. Hän on savolainen häirikkö, joka vainoaa Ogea. Selvästi skitsofrenia tai psykoosissa. Vai umpikateellinen. Ehkä hänen tuttavamies pyysi Ogea treffeille. Kiukkaa siksi Ogelle hullunraivossa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuttava!??!?!!? Paskanvitut on! Moni vihaa tuota paskamulkkua. En ole edelleenkään mikään vit un mummo. Enkä ole vastenmielinen, kun haluan tuollaisen mielisairaan paskamulkun pois täältä häiriköimästä. Sä persereikä et tiedä musta mitään vaan sairaassa päässäsi keksit valheita musta. Sä ja tuota kirjoitustaidoton paskamulkku voitte painua helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaus tiedetään. Hän on savolainen häirikkö, joka vainoaa Ogea. Selvästi skitsofrenia tai psykoosissa. Vai umpikateellinen. Ehkä hänen tuttavamies pyysi Ogea treffeille. Kiukkaa siksi Ogelle hullunraivossa...
Mitä helvettiä sä sekoilet??? Kuka vi tun Oge??? En todellakaan ole mistään Savosta. Hyi hel vetti. Ei ole minkäänlaisia mielenterveysongelmia toisin kuin tuolla paskamulkulla joka kirjoittaa joka vi tun lauseen eri riville. Tuolleko pitäisi sitten olla kateellinen?!?!?!?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä sä sekoilet???
Oletko sama nuori 30 jotain nainen, joka sai tuomion Tiina Forsbyn vainoamisesta. Nyt vihavainoat Ogea?
Miksi noin tyhmä ja hullu ihminen saa olla vapaalla jalalla? Olet todella vastenmielinen paskamulkku.