Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteleeko ihmiset yleisesti pituutensa? Niin naiset kuin miehetkin?

Vierailija
20.08.2025 |

Olen 168 cm pitkä ja en käytä ikinä korkokenkiä. Olen keskimittaista naista vain hieman pitempi. Minun pitäisi olla miltei kaikkia miehiä lyhyempi. Silti jokaisella kauppareissulla olen 9/10:sta vastaantulevasta naisesta ihan selkeästi pidempi, moni nainen on jopa puoli päätä lyhyempi. Samaten minua lyhyempiä miehiä tulee joka päivä vastaan.

Välillä täytyy mittauttaa itseni, että olenko oikeasti vain 168 cm. Kyllä olen.

Onko muilla samoja havaintoja?

Kommentit (215)

Vierailija
201/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmitön, hallitsematon raivo tai kohtuuton ärtymys on kaksisuuntaisen mielisairauden yksi tyypillisin piirre, tiedoksi. Sulla on vakava mielen ongelma, tiedostatko sä sen? Hae itsellesi litium tai muu psykiatrin oikeaksi juuri sulle valitsema lääke sairautesi hoitoon. Ei ole varmaan helppo sun itsesikään kihistä hullunraivossa päivät pitkät. Sun psyyken ongelmat|AIVOKEMIASI välittäjäaineet vaatii VAATII LÄÄKITYKSEN. Joko päivittäin tai muutaman viikon välein sun hoitoyksikössä piikkinä. Ymmärrä tämä. 

Täh? 😅

Joko toisia paskamulkuksi 1000 kertaa peräkkäin nimittänyt taapero rauhoittui..? Psykan poli tai osasto on oikea paikka, ei todellakaan vauvan tai minkään muunkaan somealustan kommenttiosio. Hae apua. Ei kukaan psyykkisesti terve ihminen saa hallitsematonta huutoraivaria koulussa ei

Missä sä ne tappouhkaukset näit?

Vierailija
202/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka se Oge on? Miksi tähän ei voida vastata? Meitä on varmasti useampi joka ei tiedä kuka tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän ei ole nainen vaan homomies, joka ihastunut mieheen, joka puolestaan lääpällään Helsinki-naiseen? 😉

Mistähän ihmeestä säkin mahdat kirjoittaa? Miksi täällä jotkut ei osaa lainata viestiä tai kirjoittaa omaan viestiinsä mihin viittaa? Sitten heitetään tuollaisia täysin randomeilta vaikuttavia kommentteja eikä ole tietoa mihin koko kommentti liittyy.

Kusimulkuksi huutelijan silmitön raivo täytyy olla ihan jotain muuta kuin palstatähden| "moden" rivivälit. Joku henkilökohtaisempi mustasukkaisuuden laukaiseva syy siellä on.

Mà inhoan myös tuota joka jakaa lauseensa eri riveille. Sen vuoksi pidän melkoisen huvittavana, että kyse olisi mustasukkaisuudesta. Varsinkin jos toinen ei edes tiedä kuka kirjoittaja on. Miten voi olla mustasukkainen jostakin palstan anonyymistä kirjoittajasta? Tajuatko edes miten harhaiselta sä itse vaikutat?

Vierailija
204/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silmitön, hallitsematon raivo tai kohtuuton ärtymys on kaksisuuntaisen mielisairauden yksi tyypillisin piirre, tiedoksi. Sulla on vakava mielen ongelma, tiedostatko sä sen? Hae itsellesi litium tai muu psykiatrin oikeaksi juuri sulle valitsema lääke sairautesi hoitoon. Ei ole varmaan helppo sun itsesikään kihistä hullunraivossa päivät pitkät. Sun psyyken ongelmat|AIVOKEMIASI välittäjäaineet vaatii VAATII LÄÄKITYKSEN. Joko päivittäin tai muutaman viikon välein sun hoitoyksikössä piikkinä. Ymmärrä tämä. 

Täh? 😅

Joko toisia paskamulkuksi 1000 kertaa peräkkäin nimittänyt taapero rauhoittui..? Psykan poli tai osasto on oikea paikka, ei todellakaan vauvan tai minkään muunkaan somealustan kommenttiosio. Hae apua. Ei kukaan psyykkisesti terve i

Ei missään koska mä en kirjoittanut sellaisia missään. Tuo sama hullu kuvittelee mun olevan jostakin syystä mustasukkainen. Siis mistä helvetistä mä olen mustasukkainen?!?!? Paskakusimulkut on täysin sekaisin.

Vierailija
205/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oge on vajaaälyinen paskaläjä jonka jokaisen viestin ilmiannan jos vain satun näkemään. Poistoon tuollainen paskaläjä.

Vierailija
206/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Hymiöt ei näy, näkyy tyhjää sanojen väleissä. -edellinen)

Vierailija
207/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi eksä kysyi pitempään yhdessä oltuamme, olenko huomannut, että on pari senttiä lyhyempi kuin oli profiilissaan ilmoittanut.

Kerroin, että en ole, koska ei ole mitään muistikuvaa, mitä ilmoitti profiilissaan pituudekseen.

Pituus oli lopulta vain yksi asioista, joista yritti tehdä ongelmaa minulle, vaikka olivat ongelma vain hänelle. En jäänyt katselemaan, mitä kaikkea olisi keksinyt pituuden, kaljuuden, elimen koon jne. lisäksi. 

Vierailija
208/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.vauva.fi/keskustelu/6193466/olen-alkanut-vahitellen-tajuama…

Onko E-naisen herjaaja sama kuin Ap  linkissä yllä? Sama aggressiivinen tyyli kommenteissa. Nimittelee tyhmäksi l\hmäksi, vaikuttaa täysin laholatvalta. Makaa varatun miehen helppona salahoitona ja katkera, kun mies ei jätä vaimoaan hänen takiaan. 

Mitä helvettiä sä vedät muhun tähän ketjuun ja sun sekoiluihin?!? Mä en todellakaan ole eilen enkä tänään ollut tässä ketjussa. Sä jostakin ihmeen syystä vedit mut tähän mukaan ja syytät mua sellaisesta mitä en ole tehnyt. Sähän tässä latvalaholta vaikutat. 

T: Tuon toisen ketjun ap joka täysin syytön tämän ketjun asioihin

Vierailija
209/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa esimerkiksi tuon ketjun Ap 93,102 kommentit. Samanlaisia ps\koottisia mulkkutoistoja kuin tässä ketjussa, nyt  teemana h/ekkapillu.

Oletko tosiaan noin tyhmä? Ne hiekkap*llu-viestit ei ole mun!!!! Vit tu sä olet sekaisin!!!

Vierailija
210/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172 cm pitkä nainen. Mitä tuota salailemaan?

Vierailija
211/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet verrattain usein valehtelevat itseään todellista pidemmiksi, mitä en kykene käsittämään. Toisaalta joskus naiset tekevät samaa, mutta yleensä kutsuen itseään todellista lyhyemmiksi. Esimerkiksi kävin treffeillä äskettäin naisen kanssa, joka oli ilmoittanut deittisovelluksessa pituudekseen 178 cm. En suoraan sano, että hän valehteli, tai että kykenen tuosta vain tarkasti arvioimaan toisen pituuden, mutta hän vaikutti olevan pikemmin 181-182 cm livenä, kun tavattiin. 

Vierailija
212/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? 😅

Joko toisia paskamulkuksi 1000 kertaa peräkkäin nimittänyt taapero rauhoittui..? Psykan poli tai osasto on oikea paikka, ei todellakaan vauvan tai minkään muunkaan somealustan kom

Niin edelleen ihmettelen, että missä mä tein muka tappouhkauksia? Nyt sitten jotakin toista kirjoittajaa syytetään mun paskamulkkuviesteistä. Oge-paska on täysin seonnut. 

Vierailija
213/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 senttiä on taskussa vaan

Vierailija
214/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo mittaillut ikinä, intissä mittasivat 40vuotta sitten, se riittäköön. Eipä tuota oo kukaan kysellytkään.    M60v

Vierailija
215/215 |
21.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ogen parhaat, huippufiksut viestit talitintti on kyllä liputtanut 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan