Valehteleeko ihmiset yleisesti pituutensa? Niin naiset kuin miehetkin?
Olen 168 cm pitkä ja en käytä ikinä korkokenkiä. Olen keskimittaista naista vain hieman pitempi. Minun pitäisi olla miltei kaikkia miehiä lyhyempi. Silti jokaisella kauppareissulla olen 9/10:sta vastaantulevasta naisesta ihan selkeästi pidempi, moni nainen on jopa puoli päätä lyhyempi. Samaten minua lyhyempiä miehiä tulee joka päivä vastaan.
Välillä täytyy mittauttaa itseni, että olenko oikeasti vain 168 cm. Kyllä olen.
Onko muilla samoja havaintoja?
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapaus tiedetään. Hän on savolainen häirikkö, joka vainoaa Ogea. Selvästi skitsofrenia tai psykoosissa. Vai umpikateellinen. Ehkä hänen tuttavamies pyysi Ogea treffeille. Kiukkaa siksi Ogelle hullunraivossa...
Mitä helvettiä sä sekoilet???
Oletko sama nuori 30 jotain nainen, joka sai tuomion Tiina Forsbyn vainoamisesta. Nyt vihavainoat Ogea?
Edelleen kysyn: mitä helvettiä sä sekoilet??? Ei, en ole 30v nainen ja mulle on ihan vatun sama joku Forsby. Mitä helvettiä tuo edes tähän liittyi?? Ja edelleen kuka helvetin Oge????
Tää 168-senttinen aloittaja on vissiin pyörinyt lähinnä koltta-saamelaisten piireissä :D
Itse näin 188-senttisenä olen pyörinyt ympyröissä, joissa aniharvoin tulee pidempiä vastaan ja toisaalta ollut myös väkijoukoissa, joissa tuntuu olevan lyhimmästä päästä.
Ei ne suomalaisten keskiarvopituudet mitään itse ilmoitettuja lukuja ole. Ja toiset liikkuu normisti kumarassa, toiset nenä pystyssä, sekin lisää harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset valehtelee painonsa ja ikänsä 23vuodesta eteenpäin
Naiset valehtelee painonsa ja ikänsä 23vuodesta eteenpäin
Miksi mun pitäisi painoni kertoa kenellekään muulle kuin terveydenhuollon työntekijöille? Ei kuulu muille. Enkä ymmärrä miksi mun pitäisi ikäni valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kijoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sama nuori 30 jotain nainen, joka sai tuomion Tiina Forsbyn vainoamisesta. Nyt vihavainoat Ogea?
Edelleen kysyn: mitä helvettiä sä sekoilet??? Ei, en ole 30v nainen ja mulle on ihan vatun sama joku Forsby. Mitä helvettiä tuo edes tähän liittyi?? Ja edelleen kuka helvetin Oge????
Et sinä missään nimessä terve ole jos kimpaannut hullunraivoon mitättömistä pikkuseikoista kuten Ogen rivisommittelusta tai yhtä lailla vaikka kylppärisi wc-paperin loppumisesta. Sinä olet psykiatrian potilaspaikkaa vailla oleva umpiseko häirikkö|MT tapaus, jonka ei edes pitäisi olla vapaana. Ihmisraunio. Miten sinä parka ressukka tuohon tilanteeseen edes päädyit?
Mulla ei edelleenkään ole mitään tuollaisia ongelmia. Olen vain niin helvetin kyllästynyt tuon paskamulkun kirjoitteluun. Poistoon tuollaiset saastat täältä.
Ja edelleen kuka vit tu on Oge???????? Etkö osaa paskareikä vastata tähän????
Vierailija kirjoitti:
Riippuu asuinpaikasta. Helsingissä on tosi lyhyitä maa ha nmuuttaneita ihmisiä sekä lyhyitä vanhuksia. 193 cm miesystäväni ihmetteli tätä samaa myös, että miten noin 165 cm pitkä nainen näyttää muita naisia paljon pidemmältä.
Tätä olin juuri kirjoittamassa. Että Helsingissä tietyillä alueilla kuten omalla asuinalueella korostuu etelämmästä tulleet maahanmuuttajat ja he on monesti paljon lyhyempiä. Itsekin 168 cm ja usein tuntuu että olen pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 176 cm pitkä nainen. Täytän seuraavaksi 63 vuotta. Olen aina valehdellut olevani 170 cm ja yrittänyt vetää itseäni kasaan.
Minä taas olen 170cm nainen ja toivoisin olevani pidempi.
Ehkä hän ei ole nainen vaan homomies, joka ihastunut mieheen, joka puolestaan lääpällään Helsinki-naiseen? 😉
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei ole nainen vaan homomies, joka ihastunut mieheen, joka puolestaan lääpällään Helsinki-naiseen? 😉
Mistähän ihmeestä säkin mahdat kirjoittaa? Miksi täällä jotkut ei osaa lainata viestiä tai kirjoittaa omaan viestiinsä mihin viittaa? Sitten heitetään tuollaisia täysin randomeilta vaikuttavia kommentteja eikä ole tietoa mihin koko kommentti liittyy.
Munkin yksi kaveri piti itseään niin pitkänä että kaikki miehetkin olivat mukamas häntä lyhempiä. Eli luultavasti johtuu jostain omasta kompleksista ja kehodysforiasta.
Jollakin jäi nyt iltalääkkeet ottamatta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän ihmeestä säkin mahdat kirjoittaa? Miksi täällä jotkut ei osaa lainata viestiä tai kirjoittaa omaan viestiinsä mihin viittaa? Sitten heitetään tuollaisia täysin randomeilta vaikuttavia kommentteja eikä ole tietoa mihin koko kommentti liittyy.
Joillakin on useita välilehtiä auki ja lukevat eri ketjuja ja hyppivät välilehdestä toiseen. Sitten vahingossa kirjoittavatkin väärään ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusimulkuksi huutelijan silmitön raivo täytyy olla ihan jotain muuta kuin palstatähden| "moden" rivivälit. Joku henkilökohtaisempi mustasukkaisuuden laukaiseva syy siellä on.
Mä olen 161 ja Tinderiin laitoin, että olen 180. M28
Ite valehtelin pitkään alakanttiin tietämättäni. Minut mitattiin virallisesti 15-vuotiaana, jolloin olin 162.5cm. Vuosikausia sanoin sitten ihmisille olevani 162. Yliopistossa reilusti yli 20-vuotiaana kävi ilmi, että oikeasti olinkin 167. No naisena ei pituudella lienee väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'Jollakin jäi nyt iltalääkkeet ottamatta :D'
'No mene ottamaan kusimulkku.'
Lääkekehoitukset ei minun.
Annetaanpa ihmisen olla.
Olen tyytyväinen: Olenhan toiminut
anonyymille haterille hoivaavan
terapeutin roolissa, koska herätän hänessä
näin valtavan (viha)-intohimon tunteen.
Ehkä hän ei ole vuosiin tuntenut?
Näin hänessä on valtava patoutunut,
parkkiintunut viha alkanut nousta pintaan, ja
hän alkaa vapautua siitä. Hän puhdistuu.
Minä olin katalyysi. Hieno homma.
KUSIMULKKU
KUSIMULKKU
SIIS VIHAAN JA INHOAN SUA.
LOPETA.
KUSIMULKKU
KUSIMULKKU
KUSIMULKKU
KUSIMULKKU
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelee missä? En edes tiedä tarkkaan minkä pituinen olen. Missä ihmeessä aikuisena pitää ilmoittaa pituus?
Sairaalassa, lääkärissä ja päivystyksessä kysytään aina pituus ja paino. Joskus jopa mitataan ja punnitaan. Ihan aikuisilta.
Ei minulta ole kysytty kertaakaan. Painon ymmärrän, jos saa painon mukaan annettavaa lääkeainetta.
Minä sairastan astmaa. Kontrolleissa tehdään aina spirometria ja sen yhteydessä katsotaan pituus ja paino.
Vierailija kirjoitti:
Olen noin 162 cm yli viisikymppinen nainen. Koen olevani pitkä. Sukuni naiset, tädit ja serkkutytöt on minua pienempiä. Kaikki alle 160 cm. Suvussa minua pidettiin pitkänä ja yksi serkku varsinkin ihmetteli valtavaa pituuttani usein ollessamme murrosikäisiä.
Eli annetaan kehorauha eikä kommentoida kenenkään ulkonäköä !
Olet 162 cm ja joku ihmetteli valtavaa pituuttasi? Missä ihmeen Hobittilassa asut?
Vierailija kirjoitti:
Naiset valehtelee painonsa
En tajua mikä järki. Ei mun ainakaan tarvirse. 55kg. Onhan se tympeää mennä treffeille miehen kanssa, joka on valehdellut sekä pituudesta että painosta.
Olen 174cm mies ja minulla on niin päin että jotkut naiset näyttää kauempaa minua pidemmältä tai ihan saman mittaiselta, mutta sitten kun menee lähemmäs tai viereen niin huomaan olevani jonkun 5cm pidempi. Varsinkin jos on hoikka nainen niin näyttää pidemmältä.