Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ MIELTä mun arvosanoista??

Vierailija
05.04.2007 |

opiskelen tosi haasteellista juttua ja olen saanut seuraavia arvosanoja, olenko aivan nolla ja surkea? meillä on tosi vaikea edes päästä tenttejä läpi :/

arvosana:

1--> 3 kpl

2--> 5 kpl

3--> 2 kpl

4--> 7 kpl

5--> 0 kpl

noita ykkösiä meinasin käydä korottamassa kun ehdin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIka keskivertoa tuo näyttäisi olevan.

Vierailija
2/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut väittää että niillä on väliä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole kertaakaan kysytty arvosanoja valmistumisen jälkeen. Olen ollut kymmenessä vuodessa neljässä paikassa töissä, ja olen näyttänyt todistukseni ainoastaan toimistosihteerille jälkikäteen.

Vierailija
4/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on itseKin :D

Vierailija
5/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin rekrytoimassa, kysyisin itseltäsi kumpaa olet

Vierailija
6/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin laiska jos olen opiskellut melkein alemman korkeakoulututkinnon vuodessa? ja vaikeaa asiaa?

ap ihmettelee jonkun aggressioita

Vierailija
7/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alasta. Jos kyse jostain oikiksesta niin on ihan normaalia ettei saa kokoajan hyviä numeroita.

Kuitenkin tuossa pistää silmään ykkösten ja kakkosten määrä ja se ettei vitosia ole ollenkaan. Jos aiheet alalla vaihtelevat rajusti ja kiinnostus osaa aiheista kohtaan on suurta ja osaa vähäistä niin tulostenkin hajanaisuus on osittain ymmärrettävää...

Kuitenkin NIILLÄ EI OLE kauheasti väliä. Pääasia että itse koet oppivasi tarpeeksi ja olet tyytyväinen työpanokseesi.

Vierailija
8/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo päätin että korotan noi kaikki ykköset ennen valmistumista:)

ap

Vierailija
9/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että on tutkinto taskussa ja olet itse varma osaamisestasi.

Vierailija
10/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsen arvosanojeni takia haastatteluihin.

Noin kaikki uskotteli opiskeluaikana. Kyllä jos viivalla on ht ja et -tyypit, et nappaa paikan. Jos molemmilla on työkokemusta.

Vierailija
11/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä pääsen arvosanojeni takia haastatteluihin.

Vierailija
12/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei heikko eikä hyvä, tyydyttävä

Vierailija
13/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan opiskellessa katselin aina tenttituloksia ja sellaista binääriä (0 ja 1) ne oli. Joissain tenteissä oli pari kakkosta tai kolmosta, sitten 20 ykköstä ja puolet hylätty. Mun alalta valmistuneiden keskiarvo oli muistaakseni 2.5/5 ja 2.5 pyöristettiin kolmoseen, joka tarkoitti kokonaisarvosanaa 3 (hyvä). Joistain perusaineista ja sivuaineista sai helposti hyviä, mutta tää pääsuuntautumisvaihtoehto tuotti porukalle tasaista ykkösrivistöä.

En opiskellut oikeustieteellisessä.

Vierailija
14/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on ihan hyviä numeroita. Nelosia paljon! Mulla ei oo noin montaa...Muuten taitaa mulla olla aika samanalainen rivi: eninosa on kuitenkin 3:sia, muutamia nelosia, yks vitonen. kakkosia 4 ja ykkösiä 2.

:) ja mä en usko että arvosanoilla ois työnhaussa väliä. siksi en vaivaudu edes miettimään arvosanojen korotusta.

tsemiä !

Vierailija
15/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikis on kyseessä! meillä on hirmu vaikeaa.. just yhdestä tentistä 20 läpi ja 60 (!!!!) hylättyä.

minulla on opiskelukavereina pari mielestäni fiksua naista +30, joilla jo yksi tutkinto ennestään (toinen FM ja toinen KTM) ja ovat oikeasti saaneet kaikista noista mainitsemistani tenteistä 1 tai hylättyä! muutaman kakkosen! joten olen oikeasti noihin numeroihini tosi tyytyväinen.

ap

Vierailija
16/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi oikis on niin tiukka, että sulla on keskivertoa jopa paremmat paperit..

Vierailija
17/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 21

Vierailija
18/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että kurssi on läpi, korottaminen on ajanhukkaa.

Vierailija
19/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on numerot. Turhaa huolit. Ja vitosten puutetta ihmettelevälle: monet saavat tosiaan kaikesta hylättyjä tai ykkösiä oikeustieteellisessä

Vierailija
20/23 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo riippuu vähän siitäkin, mitkä kurssit on kyseessä. Itsellä oli perusopinnoista huonoja arvosanoja ja pää- ja sivuaineista pelkkiä nelosia ja vitosia. Työnantajaa ei kiinnosta perusopinnot ollenkaan niin paljon kuin ne kurssit, joiden tietoja tarvitsen työssä.