Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saanut itsestäni mitään irti treffeillä.

Vierailija
29.06.2024 |

Siis mies kyseli kaikkea mutta itse en osannut kysyä mitään joten nolasin itseni. Mies oli ihan asiallinen ja kysyi miten kesä on mennyt ja kaikkea mutta menin jotenkin lukkoon enkä osannut olla mielenkiintoinen ja en kysellyt mitään. En ihmettele ihme jos mies ei enää halua nähdä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sänkyyn vaan suoraan niin saa enemmän irti.

Vierailija
2/14 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, seuraavalla kerralla osaat vähän varautua ja antaa paremman vaikutelman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sellainen mt-potilas joka ahdistuu uusien tuttavien edessä?

Vierailija
4/14 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/14 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sellainen mt-potilas joka ahdistuu uusien tuttavien edessä?

Hyvä T.S., aattele mikä onni ettei sun tai mun geenit pääse tämän enempää jatkumaan. Loppuu tällainen luokaton suunsoitto :)

Vierailija
6/14 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
7/14 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei ollut sitten se oikea tyyppi sulle. On ihan keskeistä, että treffikumppanin kanssa on helppoa olla oma itsensä eikä tarvitse esittää tai suoriutua. Tää on must.

Ja: miksi pidät itseäsi niin vähäarvoisena tyyppinä, että sun pitää tehdä vieraaseen ihmiseen ns. vaikutus jotta se tykkäisi susta?

Vierailija
8/14 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älähän nyt...

Mies pitää sinua sivistyneenä. Se ajattelee, että hieno nainen kun ei puhu muna suussa.

Vierailija
9/14 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei ollut sitten se oikea tyyppi sulle. On ihan keskeistä, että treffikumppanin kanssa on helppoa olla oma itsensä eikä tarvitse esittää tai suoriutua. Tää on must.

Ja: miksi pidät itseäsi niin vähäarvoisena tyyppinä, että sun pitää tehdä vieraaseen ihmiseen ns. vaikutus jotta se tykkäisi susta?

Vierailija
10/14 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mitään, seuraavalla kerralla osaat vähän varautua ja antaa paremman vaikutelman.

Osittain olen samaa mieltä, mutta ei ole koko totuus. Ellei kyseessä ole treffit saman miehen kanssa niin tilanne on eri, kun mies on eri. Aina tuossa on kaksi osapuolta eikä kannata liikaa ottaa itseensä jos ei mene hyvin. Toisten kanssa on helpompaa ja rennompaa kuin toisten. Olen itse kova jännittämään ja jos en alun jännityksen jälkeen pääse siitä eroon niin mies ei ole mulle sopiva. En ala väkisin yrittää parempaa vaikutelmaa. Joitain ihmisiä jopa ärsyttää jännittäminen ja jos on sellainen niin parempi, että etsii muuta seuraa, koska mun kanssa niitä tilanteita tulee jatkossakin.

Vierailija
11/14 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa seuraavaa kertaa varten: https://www.amazon.com/Conversation-Starter-Icebreaker-Deck-BestSelf/dp…

Olihan tuossa deittipakkakin. Ei tarvi Amazonista saakka hankkia kun tilaa ihan suomenkielisen keskustelupakan. Itse asiassa olisi mielenkiintoista jutella keskustelupakan korttien avulla treffeillä ja muutenkin.

Vierailija
12/14 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa seuraavaa kertaa varten: https://www.amazon.com/Conversation-Starter-Icebreaker-Deck-BestSelf/dp…

Olihan tuossa deittipakkakin. Ei tarvi Amazonista saakka hankkia kun tilaa ihan suomenkielisen keskustelupakan. Itse asiassa olisi mielenkiintoista jutella keskustelupakan korttien avulla treffeillä ja muutenkin.

Deittipakka XD

Vierailija
13/14 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te yleensä kyselette? Antakaa AP:lle vähän vinkkejä.