Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut vähemmän viehättävät kestätte omaa ulkonäköänne?

Vierailija
19.08.2025 |

Mulla tän surkuttelu on saanut ihan massiiviset mittasuhteet enkä välillä kykene poistumaan edes kotoa. Pahenemisvaiheen saattaa laukaista esim. valokuvaan joutuminen, josta seuraa aivan järjetön itseinho. Normaalistikin mietin jatkuvasti vain omaa rumuutta ja huonoutta.

Kommentit (296)

Vierailija
81/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele sillä tavalla että elämässä muut asiat ovat paljon tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Elämä on sitä varten että eletään. Ulkonäkö on vain ulkonäkö ei mikään elinehto.

Ruma vaan ei saa niitä tärkeitä asioita, kuten puolisoa ja perhettä. 

Höpö höpö. Mä olen teini-iästä lähtien kuullut olevani hyvännäköinen/kaunis. Välillä jopa kyllästymiseen asti. Olen nyt 40+ yksin jäänyt ihminen. Vaikka on ulkonäköä, niin silti minusta ei kiinnostuta. Syynä on se, että olen vaisu ja tylsä. Minua ei pidetä mielenkiintoisena. En osaa rentoa läpänheittoa, vaan olen kuiva ja vakava asiakeskustelija. Eli ei sillä pelkällä ulkonäöllä peruselämässä tee juurikaan mitään.

No kyllä vaisuja ja kauniita suhteessa näkee. Vaisulla ja rumalla ei ole mitään mahdollisuuksia.

Vierailija
82/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta aloittajan kuvaamasta mielen sairaudestahan oli just juttua Hesarissa.

Ei rumuudessa ole kyse mielen sairaudesta vaan siitä, että hyvä ulkonäkö (että näyttää vähintään tavalliselta) on elämässä pärjäämisen (parisuhteen ja perheen saaminen esim) kannalta erittäin tärkeä. 

Eikö hirvitä se, että lapsi perisi ns. rumuuden? 

Minkä "ns." rumuuden? Miksei voi sanoa suoraan "rumuuden"? Eipä tuollaista tarvitse miettiä, kun miehet pitää näkymättömänä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni mies on huomattavan ylipainoinen ja ruma. En voi sanoa edes, että olisi normaalin näköinen tai tavallinen. Miehellä on lapsi, vaimo ja vakituinen työ kaupanalalla (n.5000€ kuukaudessa). Mies on myös selkeästi keskivertoa älykkäämpi. Hänen vaimo on lääkäri ja hieman tavallista naista viehättävämpi. Sellainen vaikutelma on, että mies ei stressaa ulkonäöstään.

Olen erittäin skeptinen tätä tarinaa kohtaan. Keskimääräistä kauniimpi lääkärinainen tuskin tyytyisi noin rumaan kumppaniin. Koko tarina kuulostaa aivan keksityltä. 

Vierailija
84/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei numero 20   ja muutkin kirjoitelleet

Oletko teini? Älä välitä, kasvat pian aikuiseksi.

Saat mietittäväksi oikeita asioita

.

Jos olet jo aikuinen, mene häpeänurkkaan miettimään asioiden tärkeysjärjestystä.

Sitten nouse, nosta pääsi pystyyn ja ala elää!

Vierailija
85/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele sillä tavalla että elämässä muut asiat ovat paljon tärkeämpiä kuin ulkonäkö. Elämä on sitä varten että eletään. Ulkonäkö on vain ulkonäkö ei mikään elinehto.

Höpö höpö. Mä olen teini-iästä lähtien kuullut olevani hyvännäköinen/kaunis. Välillä jopa kyllästymiseen asti. Olen nyt 40+ yksin jäänyt ihminen. Vaikka on ulkonäköä, niin silti minusta ei kiinnostuta. Syynä on se, että olen vaisu ja tylsä. Minua ei pidetä mielenkiintoisena. En osaa rentoa läpänheittoa, vaan olen kuiva ja vakava asiakeskustelija. Eli ei sillä pelkällä ulkonäöllä peruselämässä tee juurikaan mitään.

Meinaatko, että rumana olisi käynyt parempi flaksi?

Ap

Vierailija
86/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole pelkästä rumuudesta kiinni, koska maailmassa on muitakin vähemmän viehättäviä. Mutta jos se vähemmän viehättävä on käpertynyt ainoastaan oman napansa ja oman ulkonäkönsä ympärille, harva haluaa sellasen ihmisen seuraa.

Ite rumana ihmisenä voin rehellisesti sanoo, että ymmärrän esim. ap:n kaltasta ihmistä, mutta en ikinä haluais elämääni ketään noin itsekeskeistä ihmistä. Joten kyse ei ole rumuudesta, vaan ihmisen luonteesta.

Vierailija
87/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan kannata vähätellä polttovälin, valaistuksen ja kuvakulmien merkitystä. Jokaisesta saa rumia tai epäotollisia kuvia, mutta samaan aikaan, en ihan niele sitä että kuva jotenkin maagisesti näyttäisi täysin erilaiselta, kuin mitä olet oikeasti. Onko kukaan koskaan nähnyt esim. kaveristaan kuvaa, josta häntä ei tunnista? En minäkään. 

Mä luulin joskus, että mun äiti vitsailee, kun se kysyi, kuka kolmas nainen kahden on kuvissa kahden kaverini lisäksi. Ei ollut vitsi, ja tosiaan minähän niissä kuvissa olin! Monta kuvaa eri kulmista toisen henkilön ottamana ilman että olin kuvaamisesta tietoinen, eli ei poseerauksia tai outoja kuvakulmia joissa tarkoituksella yritetty piilottaa kaksaria yms. 

Helpotti vähän tätä rumana oloa, koska mulla on aina ollut fiilis, että en ole ihan niin kamala kuitenkaan, mitä kuvat antaa olettaa. 

Vierailija
88/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki me rupsahdetaan viimeistään keski-iässä 

Ei kauniit rupsahda. Katso vaikka Suvi Tiilikaista, Janina Frostellia, Salma Hayekia, Jennifer Connellyä. 

Noille kaikille on tehty enemmän tai vähemmän operaatioita naamaan ja kehoon. Jos olisivat vanhentuneet ihan luonnollisesti, niin olisivat eri näköisiä. 

Vierailija
89/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset ole niin rumia ettei kukaan tykkäisi. Miehet sen sijaan voi olla rumia joista ei kukaan tykkää kuten minä.

Vierailija
90/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei numero 20   ja muutkin kirjoitelleet

Oletko teini? Älä välitä, kasvat pian aikuiseksi.

Saat mietittäväksi oikeita asioita

.

Jos olet jo aikuinen, mene häpeänurkkaan miettimään asioiden tärkeysjärjestystä.

Sitten nouse, nosta pääsi pystyyn ja ala elää!

Mitä elämää on, kun ei ole kumppania, lapsia eikä perhettä? 

Vierailija
91/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti ole pelkästä rumuudesta kiinni, koska maailmassa on muitakin vähemmän viehättäviä. Mutta jos se vähemmän viehättävä on käpertynyt ainoastaan oman napansa ja oman ulkonäkönsä ympärille, harva haluaa sellasen ihmisen seuraa.

Ite rumana ihmisenä voin rehellisesti sanoo, että ymmärrän esim. ap:n kaltasta ihmistä, mutta en ikinä haluais elämääni ketään noin itsekeskeistä ihmistä. Joten kyse ei ole rumuudesta, vaan ihmisen luonteesta.

Onko sulla siis ruma mutta kiva kumppani? 

Vierailija
92/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole niin rumia ettei kukaan tykkäisi. Miehet sen sijaan voi olla rumia joista ei kukaan tykkää kuten minä.

Kyllä on. Yhteen seksikertaan joku saattaa säälistä suostua, mutta siihen se sitten jää.

Ap

Vierailija
93/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni mies on huomattavan ylipainoinen ja ruma. En voi sanoa edes, että olisi normaalin näköinen tai tavallinen. Miehellä on lapsi, vaimo ja vakituinen työ kaupanalalla (n.5000€ kuukaudessa). Mies on myös selkeästi keskivertoa älykkäämpi. Hänen vaimo on lääkäri ja hieman tavallista naista viehättävämpi. Sellainen vaikutelma on, että mies ei stressaa ulkonäöstään.

Mies on aina ollut lihava ja ruma? Epäilen vahvasti.

Samaa mietin. Tuo "kaunis lääkärinainen + äärimmäisen ruma aviomies" kuulostaa aivan keksityltä tarinalta. 

Vierailija
94/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 20, puhuit järkeä

Tämä minun eli  85:n  kirjoittamani kommentti oli hänelle, joka vastasi sinulle!!!

Olkaa iloisia ja voikaa hyvin, tämä on yksi ainoa elämä, ei tule uusintaa!

Vierailija
95/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa moinen höpinä. Rumuus on katsojan silmässä. Sisäinen kauneus on kuitenki tärkeintä. Et oo välttis ruma, et vaan kelpaa itelles. Mee julkiselle paikalle ja kato ihmisiä. Kyllä meitä on monenlaisia. Mä olin ruma lapsi enkä myöhemminkää mikää kedonkukkanen. Oon silti ihan tyytyväinen elämääni. 

Vierailija
96/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä vaan on aika rumia ihmisiä ja perheitä. On löytäneet puolisonkin vaikka ovat melkoisen epäviehättäviä kasvoiltaan.

Vierailija
97/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on aina ollut lihava ja ruma? Epäilen vahvasti.

Samaa mietin. Tuo "kaunis lääkärinainen + äärimmäisen ruma aviomies" kuulostaa aivan keksityltä tarinalta. 

Jatkuvastihan täältä saa lukea miten ulkonäkö ei juurikaan merkkaa naisille, vaan riittää että aukoo ovia ja kohtelee hyvin. 

Vierailija
98/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ulkonäöllä merkitystä kunhan et pihtaa pilluasi, kokemusta on olen pannut monia tosi rumia.

Vierailija
99/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin skeptinen tätä tarinaa kohtaan. Keskimääräistä kauniimpi lääkärinainen tuskin tyytyisi noin rumaan kumppaniin. Koko tarina kuulostaa aivan keksityltä. 

Ei ole keksitty. Onko se sinulta pois, jos on noin vaikea uskoa?

Vierailija
100/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ulkonäöllä merkitystä kunhan et pihtaa pilluasi, kokemusta on olen pannut monia tosi rumia.

Yhteen seksikertaan joku saattaa säälistä suostua, mutta siihen se sitten jää.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän