Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut vähemmän viehättävät kestätte omaa ulkonäköänne?

Vierailija
19.08.2025 |

Mulla tän surkuttelu on saanut ihan massiiviset mittasuhteet enkä välillä kykene poistumaan edes kotoa. Pahenemisvaiheen saattaa laukaista esim. valokuvaan joutuminen, josta seuraa aivan järjetön itseinho. Normaalistikin mietin jatkuvasti vain omaa rumuutta ja huonoutta.

Kommentit (296)

Vierailija
101/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa moinen höpinä. Rumuus on katsojan silmässä. Sisäinen kauneus on kuitenki tärkeintä. Et oo välttis ruma, et vaan kelpaa itelles. Mee julkiselle paikalle ja kato ihmisiä. Kyllä meitä on monenlaisia. Mä olin ruma lapsi enkä myöhemminkää mikää kedonkukkanen. Oon silti ihan tyytyväinen elämääni. 

Lopeta itse höpinä sisäisestä kauneudesta. Sillä ole paskankaan merkitystä, kun ulkonäölle yökitään ja/tai pilkallisesti nauretaan ja haukutaan. Toki jos on "ihan tyytyväinen" elämäänsä täysin yksin, eipä siinä sitten ongelmaa.

Vierailija
102/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ulkonäöllä merkitystä kunhan et pihtaa pilluasi, kokemusta on olen pannut monia tosi rumia.

Vaikka miten ruma olisi, niin alas ei ikinä vajoa että tällaiselle antaisi itsestään mitään. Ennemmin kuula omaan kalloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtämällä ja sisäistämällä sen faktan, että viehättävyys on katsojan silmissä. Jokainen on jonkun silmissä viehättävä ja toisen silmissä ei. Itsekkin olen olen kaljamahainen kalju partanaama. Moni nainen ei tykkää yhtään ulkonäöstäni, kun taas toiset käyvät kuumana juuri minun näköisiini. 

Vierailija
104/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtämällä ja sisäistämällä sen faktan, että viehättävyys on katsojan silmissä. Jokainen on jonkun silmissä viehättävä ja toisen silmissä ei. Itsekkin olen olen kaljamahainen kalju partanaama. Moni nainen ei tykkää yhtään ulkonäöstäni, kun taas toiset käyvät kuumana juuri minun näköisiini. 

No sitten voi olla varma rumuudestaan, kun ei kukaan ole koskaan käynyt kuumana, ei edes kädenlämpöisenä. Mutta hyvä sulle, että ottajia riittää.

Vierailija
105/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maailmalla liikkuu, niin todella vähän näkyy ns. rumia ihmisiä. Ja heilläkin yleensä jotain terveysongelmaa joka muokkaa kasvoja. Suurin osa on ihan tavallisia tai ainakin heistä saisi ihan kivan vähän freesaamalla.

Vierailija
106/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni mies on huomattavan ylipainoinen ja ruma. En voi sanoa edes, että olisi normaalin näköinen tai tavallinen. Miehellä on lapsi, vaimo ja vakituinen työ kaupanalalla (n.5000€ kuukaudessa). Mies on myös selkeästi keskivertoa älykkäämpi. Hänen vaimo on lääkäri ja hieman tavallista naista viehättävämpi. Sellainen vaikutelma on, että mies ei stressaa ulkonäöstään.

Mies on aina ollut lihava ja ruma? Epäilen vahvasti.

Samaa mietin. Tuo "kaunis lääkärinainen + äärimmäisen ruma aviomies" kuulostaa aivan keksityltä tarinalta. 

En kirjoittanut äärimmäisen ruma. Ja naista kuvailin hieman keskivertoa kauniimmaksi. Kuvailemani tilanne on todellinen, mutta tuo sinun värittämäsi versio sanoistani on keksittyä tarinaa, jonka voi todentaa lukemalla tätä ketjua.

Vierailija
107/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten voi olla varma rumuudestaan, kun ei kukaan ole koskaan käynyt kuumana, ei edes kädenlämpöisenä. Mutta hyvä sulle, että ottajia riittää.

Niinpä. Muhun ei ole kukaan käynyt kuumana. MILLOINKAAN

Ap

Vierailija
108/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katselen ulkona muita ihmisiä ja totean että kukaan ei ole täydellinen. Todellisuus on se että useimmilla ihmisillä on epäsuhtaisia kasvoja, vinoja ja värjäytyneitä hampaita, juonteita, iho-ongelmia ja sairauksia, turvotusta jne. Täydellisyyttä löytyy vaan muokatuista kuvista ja kauneusleikkauksista. Onko se sitten kiinnostavaa? Minusta ei.

Tähän kun ihmiset havahtuisivat! 

Niin, ei kukaan ole täydellinen, muttei se poista sitä faktaa, että jotkut ovat helvetisti kauniimpia tai komeampia, kuin toiset, vaikka heillä sitten olisi joku hammas vinksallaan tai luomi väärässä paikassa. Jos ei ole täysi burgeri tai muuten sosiaalisesti kyvytön, eiköhän melko hyvä osoitin ulkonäöstä ole se, miten paljon huomiota on saanut vastakkaiselta

Absoluuttinen enemmistö miehistä saa istua rauhassa baarissa, joten tervetuloa miesten maailmaan.

Vierailija
109/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun maailmalla liikkuu, niin todella vähän näkyy ns. rumia ihmisiä. Ja heilläkin yleensä jotain terveysongelmaa joka muokkaa kasvoja. Suurin osa on ihan tavallisia tai ainakin heistä saisi ihan kivan vähän freesaamalla.

Johtunee siitä, että ne oikeasti rumat elävät enemmän tai vähemmän erakon elämää jossain sukulaisen ullakolla tai omassa yksiössä. 

Vierailija
110/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjallis Harkimo on yksiselitteisesti ruma. Ottakaa selvää millaisia naisia hänellä on ollut ja on.

Vierailija
111/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä ei kiinnosta sinun ulkonäkösi. Ne miettii kaikki niin innoissaan omaa ulkonäköään.

Juurihan tossa joku kertoi kyttäävänsä muiden rumia piirteitä. Ja miehet todellakin katsovat päästä varpaisiin arvioiden joka kohdan!

Ap

Kuten naisetkin.

Vierailija
112/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hjallis Harkimo on yksiselitteisesti ruma. Ottakaa selvää millaisia naisia hänellä on ollut ja on.

Niin, vähemmän vetävä mies voi kompensoida puutteitaan mm. rahalla ja statuksella. Jos Hjallis olisi tehnyt uran K-marketin lihatiskillä, olisiko ollut suhteissa vastaavien kanssa? 

Vierailija
113/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän erakkona ja vältän peilejä.

Tämä plus valokuvia ja ihmisiä. Siinähän se menee kun on mentävä, eikä ala suotta vellomaan siinä.

Vierailija
114/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan tossa joku kertoi kyttäävänsä muiden rumia piirteitä. Ja miehet todellakin katsovat päästä varpaisiin arvioiden joka kohdan!

Eivät katso, eivät arvio, eivätkä "riisu". Ei meillä riitä kapasiteettia sellaiseen. Pyllymies tsekkaan perät ja tissimies tissit, siinä se hyvin pitkälti on.

Vierailija
115/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämän lukaisin, niin ajattelin heti,

että hupitrållaus. [En osaa ottaa sinua 

vakavasti, kun tiedostan tämän]. 

Toivotan kuitenkin miellyttävää

elokuista iltaa.  💚🌿🍀

Vierailija
116/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman samankaltaisia kokemuksia itsellänikin. Kouluaikana pojat ja myöhemmin miehet ovat haukkuneet ulkonäköäni. Täysin vieraat ihmiset ovat huudelleet kadulla. Jotkut naiset taas ovat kommentoineet päinvastaista aivan yllättävissä tilanteissa. Nyt keski-ikäisenä yli kymmen vuotta nuoremmat, tutut miehet ovat parikin vuotta yrittäneet vokotella. Ehkä olen vain hämmentävä tapaus ulkonäkökeskeisille: kasvot epämiellyttävät mutta vartalo kai kaunis. Toisaalta ulkonäkökeskeiset ihmiset eivät kiinnosta minua ja olen keskittynyt elämässäni aivan muuhun mielenkiintoiseen. Toki olen pahoillani niiden ihmisten puolesta, joiden elämän tarkoitus on ollut hankkia lapsia ja kokevat ulkonöän olleen este toiveen toteutumiselle.

Vierailija
117/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtunee siitä, että ne oikeasti rumat elävät enemmän tai vähemmän erakon elämää jossain sukulaisen ullakolla tai omassa yksiössä. 

Ja siitä että rumiin ei kiinnitetä sitäkään vähää inhimillistä huomiota kuin taviksiin. 

Vierailija
118/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityn pääasiassa muihin asioihin. Harrastan mielenkiintoisia ja kehittäviä juttuja, hengaan mukavien ihmisten kanssa.

Ulkonäköäni ei ole juhlittu tai palkittu, mutta ruumiini on kaikin puolin toimiva laitos eli aivan riittävän hyvä täysipainoiseen elämään. Ulkonäölle teen sen minkä voin: pesen hampaat aamuin illoin, on aina puhdasta ehjää tarkoituksenmukaista vaatetta päällä ja tukka kammattuna. Katson ulos lähtiessä peiliin sen verran, että huomaan jos paita on saumat nurinpäin päällä ja käytän värejä, jotka sopivat minulle. Tälläkin panostuksella on sen verran irronnut vastakkaisen sukupuolen kiiinnostusta, että on kaksi lasta siunaantunut ja parisuhde hyvän miehen kanssa. 

Vierailija
119/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin täällä olisi keskustelijoita, jotka eivät haluaisi rumien pariutuvan.

Vierailija
120/296 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt ei lohduta yhtään, että sairaudet tekivät entistäkin rumemmaksi. Siinä sitten kärsit kaikesta mahdollisesta yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi