Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää muuten että kaupan alan 30 h viikko tienaa nettona 330 e

Vierailija
19.08.2025 |

Ei paljon päätä huimaa tuo palkka.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin tehdä 6-12 joka arkipäivä, olis kotona jo paljon ennen kuin lapset pääsee koulusta, työ leppoisaa hullytystä tai kassalla oloa.

Ei todellakaan ole "leppoisaa hyllytystä ja kännykän räpläystä kassalla. Tekisi mieli lyödä kaltaisiasi ylimielisiä boomereita.

Kuvitteletko tietäväsi muista kirjoittajista?Ei ole pakko tehdä työtä joka on sulle liian raskasta.-eri

Vierailija
22/31 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta kaupan-alalla on paljon ylitöitä ja viikonloppu/pyhälisät yms.

Itse tienaan yli tuplat tuosta nettona.

Riippuu kaupasta, ehän tuo kuitenkaan ole kummoinen, suunnittele nyt siinä sitten elämää ja tulevaisuutta.

Tuo on alin palkka mitä kaupan alalla on. Jos meinaat koko tulevaisuutesi viettää kaupassa ja teet työsi hyvin niin varmaan saat täydet tunnit ja silloin palkkakin on 2300€ ja siihen päälle vielä lisät jos pystyt öisin, iltaisin tai viikonloppuisin tekemään töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi jäädä työttömäksi. Ei ole laitonta. Kelan tuet alkavat rullaamaan parin viikon karenssin jälkeen.

Vierailija
24/31 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan tuon verran päivässä

T. sairaanhoitaja

Vierailija
25/31 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin tehdä 6-12 joka arkipäivä, olis kotona jo paljon ennen kuin lapset pääsee koulusta, työ leppoisaa hullytystä tai kassalla oloa.

Ei todellakaan ole "leppoisaa hyllytystä ja kännykän räpläystä kassalla. Tekisi mieli lyödä kaltaisiasi ylimielisiä boomereita.

No itse olen nyt 6 vuotta ollut paikallisessa k-marketissa ja ei tämä minulle ainakaan mitään raskasta ole. Kannattaa hiukan rauhoittua noiden väkivaltaunelmiesi kanssa ja ymmärtää että kauppoja on monenlaisia. 

Vierailija
26/31 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu paikasta, onko edes leppoisaa...

Vierailija
27/31 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kaupasta, ehän tuo kuitenkaan ole kummoinen, suunnittele nyt siinä sitten elämää ja tulevaisuutta.

Jos ei ole viikonloppu-eikä iltatöitä niin voi hommata lisätunteja silloin muualta.

Niinpä niin. 300 euron viikkopalkan lisäksi vielä illat, lauantait ja sunnuntait täyteen työtä.

Kuulostaa varsin upealta ja hienolta elämältä. Itse varmasti suostuisit kirjaimellisesti elämään eri kaupoissa siten että käyt vain välillä kotona nukkumassa?

Jos kuuden tunnin työpäivä on niin uuvuttava niin kannattaa todellakin tyytyä siihen.Mutta samalla jättää myös valittamisen.Jos teet vaikka 10 tuntia viikossa lisää niin sekö tarkoita elämistä kaupoissa?Miten näin surkea ihminen jaksaisi tehdä kokopäivätöitä?Olen kuule tehnyt 12 tunnin päiviä  eikä ollut mikään ongelma.

Vierailija
28/31 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, onhan se mukavaa viettää illat, viikonloput ja pyhät töissä että tulee toimeen ja jäädä paitsi ajasta kavereiden ja perheen kesken.

Vierailija
29/31 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, onhan se mukavaa viettää illat, viikonloput ja pyhät töissä että tulee toimeen ja jäädä paitsi ajasta kavereiden ja perheen kesken.

Siihen lisääntyvä väkivallan uhka päälle. Ai kun on kivaa. Koskaan et tiedä mikä lauantai-iltavuoro on viimeinen, koska tulee peukuttelijanistin teräaseesta.

Vierailija
30/31 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan minun palkassani joku virhe, saan 30 tunnin työviikosta kaupassa vähän yli 700 e. 

Vierailija
31/31 |
19.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon tason palkkoja maksetaan Moldovassa. Alkaa olemaan ihan sama mihin päin maailmaa suomalainen muuttaa, niin elintaso nousee, ja paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän