Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25561)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mistä minä tiedän, vaikka homma olisi jo osaltasi taputeltu. Jos asian laita on niin, niin olisi kiva, jos se kerrottaisiin tunnisteellisesti.
Joo se oli ehdottomasti absoluuttisen satavarmasti sulle ja tunnisteetkin oli vahvat nimineen, meni vaan poistoon ja et vaan nähnyt sitä. Ja kaikki on sulle täällä ja sun kaivatulta.
Ja vaikka viestissä olisi ihan muu nimi, on se kaivattu peitenimellä.
Just tuo 😂 ehdottomasti, ja aina on hyvä muistaa että peitenimiä voi olla useita
Montako ystävää sulla on? Ei taida olla kovin monta, jos olet yhtä ilkeä oikeassa elämässä. T. Ap
Mulla ei oo ystäviä. En kyllä ole ilkeä, mutta minulle on oltu ilkeitä. Sellaisia ihmisiä en halua tuntea. Sivusta.
Minua inhottaa ajatuskin peräaukon nuolemisesta enkä ole koskaan sitä nuollut. Olen harrastanut seksiä noin kymmenen miehen kanssa eikä kukaan ole nuollut peräaukkoani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mistä minä tiedän, vaikka homma olisi jo osaltasi taputeltu. Jos asian laita on niin, niin olisi kiva, jos se kerrottaisiin tunnisteellisesti.
Joo se oli ehdottomasti absoluuttisen satavarmasti sulle ja tunnisteetkin oli vahvat nimineen, meni vaan poistoon ja et vaan nähnyt sitä. Ja kaikki on sulle täällä ja sun kaivatulta.
Johan on kumma, että pitää tulla räkimään tänne! En ole puhunut mistään viesteistä, joten harhailijoita olette te, kiusanhenget. Mikä riivaa teidän kaltaisia ilkimyksiä?
No mut huutelet siinä k
Etkö muuta keksi ? Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Sinä selvästikin 😂
Vierailija kirjoitti:
Minua inhottaa ajatuskin peräaukon nuolemisesta enkä ole koskaan sitä nuollut. Olen harrastanut seksiä noin kymmenen miehen kanssa eikä kukaan ole nuollut peräaukkoani.
hinurinpentin ilta päivä muistelot 👍
Vierailija kirjoitti:
👴 Jono. Minulla on kokemusta Petterin nuolennasta. Häneltä saa suositukset.
Artsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuo 😂 ehdottomasti, ja aina on hyvä muistaa että peitenimiä voi olla useita
Montako ystävää sulla on? Ei taida olla kovin monta, jos olet yht
Okei. Anteeks. Anteeks kun heitin tuota sopimatonta läppää. En tee niin enää.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tuli mieleen yhtäkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Ihana kun lähetät viestejä IRL, haluisin sua ;)
Samoin sinä E 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin sinä E 🥰
Tänään illalla nähtäiskö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatullani on niin kauniit silmät, aistikas leveähkö suu ja upeat pitkät hiukset. Ai että, aloin taas kaivata entistäkin enemmän. Hänen ihanasti helisevää nauruaan ja terävää mieltään. Upein nainen.
Heli?
Muikenen kuin vaari.
ap
Eli osui. Tiedän erään joka voisi sopia kuvaukseen. Hän ei ole minun kaivattu, mutta olisi helppo kuvitella, että joku häntä kaipaisi. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tuli mieleen yhtäkkiä?
Jos viime yönä joku yritti?
Minulla olisi asiaan liittyen kerrottavaa, mutta jätän nyt kertomatta. Itsekään en ole kenenkään peräaukkoa nuollut :D
Eri
Vierailija kirjoitti:
MONI
NAINEN
TYKKÄÄ
MUSTASTA
MAKKARASTA
Heh
Tämä
Oli
Hauska
Kyselin tänään hyvännäköiseltä kirjastonhoitajalta Kamasutraa, ja hän iloisesti vinkkilista sitä minulle. Ilma väreili välissämme. Jos olisi sattunut sähkökatko, olisin pyytänyt salaa viemään koppiinsa... Uskaltaisinko lähestyä lisää?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö hivuttaudut pois? Ilmoita sitten jos/kun päästät irti. 🥺
Nyt.
Sitten on ilmalennon aika. Toivottavasti tipahdat pehmeälle alustalle, kuka lienetkin.
Juu, kova ja rosoinen alusta on.
Vierailija kirjoitti:
Kun on toivonut kauan, odottanut ja toivonut, ja jos odotus ei tule palkituksi, mitä sitten? Jos kaikki loppuu kuin seinään, miten siitä toipuu? Olen varma, että jäljelle jää sitä paitsi nämä kipeät tunteet, joiden kanssa täytyy kyetä elämään. Elämä ikuisen avohaavan kanssa.
Mikään ei ole ikuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MONI
NAINEN
TYKKÄÄ
MUSTASTA
MAKKARASTA
Heh
Tämä
Oli
Hauska
Ps. Mun elämäni paras pano oli ukrainalainen 🤗 huh mikä tapaus. Housut valahti märäks pelkästä näkemisestä ja olin valmis jo saamaan 20sekunnissa. Ps Ja joo joo eräälle palstalaiselle, että ukrainalainen sotakarkuri sitten joo joo whatever paras pano/seksisuhde oli silti.
Vierailija kirjoitti:
Mä en sua.
Todella kiinnostavaa nää teidän elämän parhaat panot!
Mun kohdalla parhaat panot ei edes ole olleet niitä joita olen eniten miettinyt, eli miksiköhän olen itsekään hikoillut nuorempana siitä et onko tarpeeksi hyvä seksissä tai jotain xD Itsekin laitan toisessa ihmisessä enempi arvoa hyvälle asenteelle kuin sille, että onko jo valmiiksi jotenkin tosi taidokas.
Kaunotar P***u, kaipaan äärettömästi sinua ja jutteluhetkiämme saunassa. A
No sulla ei varmaan ole jos et kestä mitään läpän heittoa vaan suutut siitä. Äkkiä laskettuna 20vuoden luottoystäviä 7. Sit on tusina niitä omasta mielestään järkeviä jotka yrittää tunkea elämään jatkuvasti ja "ystäviks", jotka pidän loitolla. Montako sulla.