Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25561)
Sarkasmia näkyy usein käytettävän tyhmyyden peittelyyn tai kun on palava vimma sanoa jotain mutta ei vaan ole sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mistä minä tiedän, vaikka homma olisi jo osaltasi taputeltu. Jos asian laita on niin, niin olisi kiva, jos se kerrottaisiin tunnisteellisesti.
Joo se oli ehdottomasti absoluuttisen satavarmasti sulle ja tunnisteetkin oli vahvat nimineen, meni vaan poistoon ja et vaan nähnyt sitä. Ja kaikki on sulle täällä ja sun kaivatulta.
Ja vaikka viestissä olisi ihan muu nimi, on se kaivattu peitenimellä.
Johan on kumma, että pitää tulla räkimään tänne! En ole puhunut mistään viesteistä, joten harhailijoita olette te, kiusanhenget. Mikä riivaa teidän kaltaisia ilkimyksiä?
Kaivatulle terkut! Olet ihana! Kainaloosi tahtoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on toivonut kauan, odottanut ja toivonut, ja jos odotus ei tule palkituksi, mitä sitten? Jos kaikki loppuu kuin seinään, miten siitä toipuu? Olen varma, että jäljelle jää sitä paitsi nämä kipeät tunteet, joiden kanssa täytyy kyetä elämään. Elämä ikuisen avohaavan kanssa.
Avohaavan ? 😅 Sano nyt vielä ne legendaariset ei mitään tarkoittavat kuvaukset, että "oli kuin potku vatsaan, isku palleaan, v*itsi selkään, tai kuin v*istä oli haavassa käännetty". Just joo. jäikö joku puuttumaan vielä. Aa, p*ukko sydämeen 😅😅😅😅😂
Olitko myös koulukiusaaja? Ei uskoisi, että aikuinen ihminen voi taantua tuollaiselle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kun olin. Nolasin vielä itseni.
Älä välitä! Mäkin olen mokannut monta kertaa! Mm antamalla ihan täys💩:lle jätkälle huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastavärit. Joulu elokuussa?
Terveiset ihanalle tyypille 💞
Synttärikuukaudet kyllä
Ei meillä. Meidän synttärikuukaudet alkaa samoilla kirjaimilla kuin etunimet.
ap.vastavärit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammoille. Nyt kahvi kiehumaan ja aamupalantekoon omalle prinssille.
Olen ruokkinut koirani jo monta tuntia sitten. Itsetehtyä suolatonta kermakastiketta ja suolatonta pihviä + lisukkeineen. Hieroin myös hänen lihaksia🐾😍
Toivottavasti koira jota hieroit oli terve koira. Mun koira jolla oli kulumaa nikamavälissä sai suosituksen hierojalle. Ennen hierontaa koira oli kunnossa ja normaali, hieronnan jälkeen takapää tippui alta useita kertoja ja koira käveli vasemmalle kokoajan. Päivystysreissu tuli ja koira tarvis kipupiikin, koska ei enää pysynyt tolpillaan 😲 koiria ei kannata hieroa, jos ei ole perillä rangan/nivelien ongelmista. Lihaspasmikin menee näppärästi kipulääkkeellä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mistä minä tiedän, vaikka homma olisi jo osaltasi taputeltu. Jos asian laita on niin, niin olisi kiva, jos se kerrottaisiin tunnisteellisesti.
Joo se oli ehdottomasti absoluuttisen satavarmasti sulle ja tunnisteetkin oli vahvat nimineen, meni vaan poistoon ja et vaan nähnyt sitä. Ja kaikki on sulle täällä ja sun kaivatulta.
Just tuo 😂 ehdottomasti, ja aina on hyvä muistaa että peitenimiä voi olla useita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuo 😂 ehdottomasti, ja aina on hyvä muistaa että peitenimiä voi olla useita
Montako ystävää sulla on? Ei taida olla kovin monta, jos olet yhtä ilkeä oikeassa elämässä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan on kumma, että pitää tulla räkimään tänne! En ole puhunut mistään viesteistä, joten harhailijoita olette te, kiusanhenget. Mikä riivaa teidän kaltaisia ilkimyksiä?
No mut huutelet siinä kuvitelmiasi, ja pyydät vahvistamaan ne tunnistein. No älä nyt pienestä pelleilystä suutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mut huutelet siinä kuvitelmiasi, ja pyydät vahvistamaan ne tunnistein.
Mitä helvettiä teet ketjussa? Lukutaito saavutetaan yleensä ensimmäisellä luokalla.
Olen pessyt tänään koneellisen pyykkiä ja pyyhkinyt pölyt.
Nyt hyvin ansaitut päiväkahvit.
En ole mielenterveysongelmainen.
enkä sEkopää
heippa hajupylleröt
👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammoille. Nyt kahvi kiehumaan ja aamupalantekoon omalle prinssille.
Olen ruokkinut koirani jo monta tuntia sitten. Itsetehtyä suolatonta kermakastiketta ja suolatonta pihviä + lisukkeineen. Hieroin myös hänen lihaksia🐾😍
Toivottavasti koira jota hieroit oli terve koira. Mun koira jolla oli kulumaa nikamavälissä sai suosituksen hierojalle. Ennen hierontaa koira oli kunnossa ja normaali, hieronnan jälkeen takapää tippui alta useita kertoja ja koira käveli vasemmalle kokoajan. Päivystysreissu tuli ja koira tarvis kipupiikin, koska ei enää pysynyt tolpillaan 😲 koiria ei kannata hieroa, jos ei ole perillä rangan/nivelien ongelmista. Lihaspasmikin menee näppärästi kipulääkkeellä ohi.
On terve ja virkeä. Vieraat ihmiset ovat välillä kertoneet, että mulla on parantajan aura. Mulla oli vähän erikoiset vanhemmat. Lähinnä lääpin vaan koiraani. Hän tykkää ja nauttii. Jotkut ihmiset joskus pyytänyt hieromaan jalkapohjia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on toivonut kauan, odottanut ja toivonut, ja jos odotus ei tule palkituksi, mitä sitten? Jos kaikki loppuu kuin seinään, miten siitä toipuu? Olen varma, että jäljelle jää sitä paitsi nämä kipeät tunteet, joiden kanssa täytyy kyetä elämään. Elämä ikuisen avohaavan kanssa.
Avohaavan ? 😅 Sano nyt vielä ne legendaariset ei mitään tarkoittavat kuvaukset, että "oli kuin potku vatsaan, isku palleaan, v*itsi selkään, tai kuin v*istä oli haavassa käännetty". Just joo. jäikö joku puuttumaan vielä. Aa, p*ukko sydämeen 😅😅😅😅😂
Olitko myös koulukiusaaja? Ei uskoisi, että aikuinen ihminen voi taantua tuollaiselle tasolle.
Nuo kuvaukset kuuluis jättää ala asteelle. Noissa ei ole mitään todellisuuspohjaa. Kukaan noin sanova ei ole kokenut miltä tuntuu saada v*itsi selkään tai p*ukko sydämeen tai miltä v*itsen kääntäminen haavassa tuntuu. Harva on saanut edes potkua vatsaan. Ja tämä avohaava kuvaus siihen päälle. Silkkaa p*skanjauhamista ja kuvastaa sanojan pässiyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kun olin. Nolasin vielä itseni.
Älä välitä! Mäkin olen mokannut monta kertaa! Mm antamalla ihan täys💩:lle jätkälle huomiota.
Tuo emoji on alunperin suklaapehmis eikä p*ska 😂
Vierailija kirjoitti:
En ole mielenterveysongelmainen.
enkä sEkopää
heippa hajupylleröt
👋
Ihana kun lähetät viestejä IRL, haluisin sua ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo kuvaukset kuuluis jättää ala asteelle. Noissa ei ole mitään todellisuuspohjaa. Kukaan n
Sulta on tainnut jäädä monta asiaa oppimatta.