Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25820)
Mulla varmaan oli se koiranpentuilme. Menetin ajantajunikin. Mutta tunnuitpa itsekin vitkuttelevan lähtemisen kanssa ja kai siinä jokunen katsekin vaihdettiin. Onneksi sain nähdä sut, ruokaa silmälle ja lempeille ajatuksille.
Mun rapussa ois asunto vapaana😌🙂
Vierailija kirjoitti:
Millaisia taivaita on pudonnut?
En voi tässä tarkemmin avata, mutta hyvin raskaita asioita on tapahtunut. En osannut sellaisia kuvitellakaan.
Pari viikkoa olin reissaamassa ulkomailla. Olin hetken vanhempieni luona ja siellä taas ymmärsin kuinka hyvä on olla. Heidän lähellä. Seuraavaksi olisi muutto ilmeisesti takaisin mistä olen lähtöisin. Ei kaupunki täällä päin minulle tarjoa paljoakaan. Onnellinen olen myös täällä, mutta levollisempi siellä.
Jokaisesta ihmisestä oppii ja paljon. Opin sinusta, toivottavasti sinäkin minusta.
Vierailija kirjoitti:
G: kaivattusi syntymävuosi?
Aloitan: 1989
1992
Vierailija kirjoitti:
A- vai B-rapussa? Tiedän yhden kiinnostuneen pikkuveijarin. Oliko seuraava näyttö milloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A- vai B-rapussa? Tiedän yhden kiinnostuneen pikkuveijarin. Oliko seuraava näyttö milloin?
Täällä on aiemminkin ollut rottaongelmaa, joten enää ei päästetä minkäänlaisia elukoita.
Lauantaiksi aamukahville kauppahalliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia taivaita on pudonnut?
En voi tässä tarkemmin avata, mutta hyvin raskaita asioita on tapahtunut. En osannut sellaisia kuvitellakaan.
Ei kuulosta mukavalta. Jospa nyt helpottaisi. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Asunto vai huone?
Hyvää yötä, kilteistä asianmukaisin itse-seesteisyys <3
❤️Blondi Lemmetär❤️
Ikävä. Tarvitsisin sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Mä teen niin, että jos alkaa tulla dramaattisia aineksia kasaan, niin peräännyn.
Mä alan perääntyyn, jos huomaan itse aiheuttavani draamaa. Sivusta tämä
Voisit tulla ja ottaa, kun olisi paljon annettavaa, mutta sullahan on jo kaikkea. 😩
Tosiaan, kun kirjoitin asian auki niin tajusin. Ghostasit. Oikeastaan sinusta ei kuulunut enää sen jälkeen kun nähtiin toisemme sattumalta. Olin takuulla järkyttävä näky. Eipä tarvitse sitäkään sitten enää jännittää.
Hellä hyvän yön halaus ihanalle naiselle tähän lähelle 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Tarvitsisin sinua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Olen sulle aina puhelun tai viestin päässä.💙
Vierailija kirjoitti:
G: kaivattusi syntymävuosi?
Aloitan: 1989
1989 täälläkin.
Olen mielessäni kerännyt kotoa jo tavaroita, joita otan tulevaan asuntoon. Kaikki itse vanhoina hankkimiani.