Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25341)
Mitäköhän teet. Näin sut kerran lenkillä. Hitto että oon säälittävä. Mut kai se on jonku mielestä söpöä. Tuskin sun mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa hiipumaan.
Ketä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatullani on niin kauniit silmät, aistikas leveähkö suu ja upeat pitkät hiukset. Ai että, aloin taas kaivata entistäkin enemmän. Hänen ihanasti helisevää nauruaan ja terävää mieltään. Upein nainen.
Heli?
Muikenen kuin vaari.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatullani on niin kauniit silmät, aistikas leveähkö suu ja upeat pitkät hiukset. Ai että, aloin taas kaivata entistäkin enemmän. Hänen ihanasti helisevää nauruaan ja terävää mieltään. Upein nainen.
Heli?
Ai = Ia = Maria, eli Marialle oli ja mentaaliakrobatioiden
Älä vielä vaihda ammattia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö hivuttaudut pois? Ilmoita sitten jos/kun päästät irti. 🥺
Nyt.
Sitten on ilmalennon aika. Toivottavasti tipahdat pehmeälle alustalle, kuka lienetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli?
ap
Oli sarkasmia tuolle arvailijalle.
Miksi et vastannut eilisiin kysymyksiini? Jos väittää jotakin vahvaa, olisi kiva saada lisäselvyyttä, mitä tarkoittaa.
Vaikka mistä minä tiedän, vaikka homma olisi jo osaltasi taputeltu. Jos asian laita on niin, niin olisi kiva, jos se kerrottaisiin tunnisteellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tosi hauras olo.
Miksi?
Kun on toivonut kauan, odottanut ja toivonut, ja jos odotus ei tule palkituksi, mitä sitten? Jos kaikki loppuu kuin seinään, miten siitä toipuu? Olen varma, että jäljelle jää sitä paitsi nämä kipeät tunteet, joiden kanssa täytyy kyetä elämään. Elämä ikuisen avohaavan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla lähtis viimeinenkin kiinnostus minuun, kun näkisi mun nousemassa portaita. /sivusta
Tästä tuli mieleen, että muistan vieläkin kuin eilisen päivän, kun eräs ihailemani nainen nousi portaita edessäni vuosia vuosia sitten. Yritin herrasmiehenä olla tuijottamatta, mutta herran jestas sen täydellisempää farkkupeppua en ole kuunaan nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
I Will!
Oletko häissä? Ajelin just kotikirkkoni ohi, ja portailla oli nuori pariskunta kuvattavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulla lähtis viimeinenkin kiinnostus minuun, kun näkisi mun nousemassa portaita. /sivusta
Tästä tuli mieleen, että muistan vieläkin kuin eilisen päivän, kun eräs ihailemani nainen nousi portaita edessäni vuosia vuosia sitten. Yritin herrasmiehenä olla tuijottamatta, mutta herran jestas sen täydellisempää farkkupeppua en ole kuunaan nähnyt.
Tuttu tunne. Kerran koin saman, mutta farkkujen sijaan oli jotkut ihonmyötäiset leggarit tms. ja kyllähän se kokous sen jälkeen meni aika lailla ohi mutta pepun muodot muistan yhä selvästi. Sivusta eri mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli?
ap
Oli sarkasmia tuolle arvailijalle.
Ktos selvennyksestä. Sarkasmi on vaikea laji, ainakin itselleni. Lauantaisin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne. Kerran koin saman, mutta farkkujen sijaan oli jotkut ihonmyötäiset leggarit tms. ja kyllähän se kokous sen jälkeen meni aika lailla ohi mutta pepun muodot muistan yhä selvästi. Sivusta eri mies.
Sama, mutta oli ihonmyötäiset kumihousut. En tiedä miten oli niihin päässyt, mutta lämmin varmaan oli, kun vetoketjun ohi pääsi hikikarpaloita. Harmi ettei ole tullut vastaan yhtään kumista innostuvaa tapausta, villein asia aina joku hoitsupuku :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi et vastannut eilisiin kysymyksiini? Jos väittää jotakin vahvaa, olisi kiva saada lisäselvyyttä, mitä tarkoittaa.
Nukahdin. Kysy uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka mistä minä tiedän, vaikka homma olisi jo osaltasi taputeltu. Jos asian laita on niin, niin olisi kiva, jos se kerrottaisiin tunnisteellisesti.
Joo se oli ehdottomasti absoluuttisen satavarmasti sulle ja tunnisteetkin oli vahvat nimineen, meni vaan poistoon ja et vaan nähnyt sitä. Ja kaikki on sulle täällä ja sun kaivatulta.
Vierailija kirjoitti:
Kun on toivonut kauan, odottanut ja toivonut, ja jos odotus ei tule palkituksi, mitä sitten? Jos kaikki loppuu kuin seinään, miten siitä toipuu? Olen varma, että jäljelle jää sitä paitsi nämä kipeät tunteet, joiden kanssa täytyy kyetä elämään. Elämä ikuisen avohaavan kanssa.
Avohaavan ? 😅 Sano nyt vielä ne legendaariset ei mitään tarkoittavat kuvaukset, että "oli kuin potku vatsaan, isku palleaan, v*itsi selkään, tai kuin v*istä oli haavassa käännetty". Just joo. jäikö joku puuttumaan vielä. Aa, p*ukko sydämeen 😅😅😅😅😂
On kaunis nimi, mutta nykyään harvinainen. Tunnen vaan yhden ja sekin on 70-luvulta.