Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24848)
Päivästä toiseen katselen kun muut pörrää sun ympärillä. Eikä se niin haittaa. Se haittaa, että mun sydän on mennyt rikki niin monta kertaa, etten oikein tiedä mitä siitä on jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Rakasta minua vielä vähän.
En rakasta vähän, rakastan paljon, jos se sinulle sopii ja rakastan, vaikkei sopisikaan. 😘
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua vielä paljon.
Aioksä koskaan sitä ilmaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, oot avannu linjan, haluutko siis uuden osotteen?😀
Oletko luullut että olen estänyt? Ei se oo koskaan ollutkaan suljettu sulle. Haluan tietty. Laita viestiä. Ootko muuttanut?
Oli se välillä kiinni, en oo vielä muuttanut
Ei ollut koskaan. Epäilen jonkun valehdelleen sulle. En estänyt sua koskaan vaan erään toisen ainoastaan. Millon muutat? Ota yhteyttä niin nähdään.
Saan avaimet ens viikolla, ens kuussa siis jossain kohtaa
Mitä, vielä on aikaa..
Hyvät yöt mammoille ja muistakaa se iltarukous.
Emilylle pusut. Vaikka en aikonut enää. <3
Hyvää yötä poistattaja. Kauniita unia trollit.
Rakkaalle kaivatulleni hyvää ja ihanaa yötä. Joskus olis ihana jos nukahtaisit kainaloon lämpimään peiton alle. Lähetän helliä haleja ja pusuja. Yritetään törmää jossain ni voidaan keskustella kaikki näihin päiviin asti. Iso ikävä sua. Rakastan. <3
Hyvää iltaa nainen, kuinka päiväis sujuna? Omain toisin kuin alustavasti suunnittelin. Toisen vanhemmistani sisarus kuhtui tykönsä läntisen naapurpitäjän kirkonkylään, halusi välittää serkun miulle aikoman pukineen, sinne siis, siellä päivi menikin, jutustimme toisen vanhemmistani viimeisistä elinpäivistä ja kuulin uusia asioita. Kämpälle onnikalla, sitten litliin ruokaa ostamaan. Nyt iltapalaa ja ratiota. Tarjoisin siullekin jos oisit täällä. Naiselle lounaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, oot avannu linjan, haluutko siis uuden osotteen?😀
Oletko luullut että olen estänyt? Ei se oo koskaan ollutkaan suljettu sulle. Haluan tietty. Laita viestiä. Ootko muuttanut?
Oli se välillä kiinni, en oo vielä muuttanut
Ei ollut koskaan. Epäilen jonkun valehdelleen sulle. En estänyt sua koskaan vaan erään toisen ainoastaan. Millon muutat? Ota yhteyttä niin nähdään.
Saan avaimet ens viikolla, ens kuussa siis jossain kohtaa
Toivottavasti kuulen susta. Olisko jo aika nähdä?
Hennaa taas kaipailen taas. Kunpa joskus näkisin sinut.
Vierailija kirjoitti:
Öitä, Piipii.
Tule viereen. T. 🐦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua vielä paljon.
Aioksä koskaan sitä ilmaista?
Oon jo ilmaissut monella tavalla
Olisitpa rakastanut mua. Olisitpa kuten minä sua.
God natt fru speciallärare 💕, min favoritlärare.
😚