Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24917)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku muistaa millainen joku vuosi oli, minulle ovat yhtä ja samaa massaa.
Ihan kamalaa olisi tuollainen 😱
Ai kuinka niin?
Hyvät yöt, sulle aika täydellinen ukkeli 💕
Vierailija kirjoitti:
Sun syntymäpäivä on sama kun mun äidillä.
Sattumaako vai ei.
Skorpioni.
Laitetaan pyrstöt vastakkain ja mietitään.
Fisulle.
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi tosi väsynyt.
Tota on liikkeellä, niin minäkin.
En sitten ole tuo tärkeälle sydämen kanssa kirjoittava, vaikka usein onkin minun tyyliset jutut. Älä sekoita.
Vierailija kirjoitti:
Öitä erityiskuumalle kinkulle. Kaipaan sua!
Öitä sinulle. Todennäköisesti kaipailen enemmän... pian pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tonttuilija
Olen käynyt joulun alla tonttulakki päässä kaupassa.
Mä en tarvitse edes tonttulakkia.
- satuolento
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi tosi väsynyt.
Kaipaukseen, minuun, töihin, elämään?
Vierailija kirjoitti:
Öitä erityiskuumalle kinkulle. Kaipaan sua!
Joulu ei ole vielä.
Vierailija kirjoitti:
Tonttuilija
Tajuton tili
Varmasti piirrän ensi kesänä ja ehkä jo talvella lumihankeen
Rakkaita terkkuja sinne jonnekin! Joskus vielä kohdataan 💖
Kyllä sen niistä palasista saa koettua mutta jos kertoimen välittömyys hämäsi niin on saattanut unohtua vanhemmasta päästä eräs. Väkisinkin luulen että jossain kohtaa arkea tulee vastaan moisia kuvajaisia ettei ole aivan reunaa myöten väritetty ja niinhän se oikeastikin toki menee. No, sanotaan elämässä, selkeyden vuoksi.
Eipä riitä paperi oikein asian kuvaamiseenkaan joten tämän voi lisätä asian yhteyteen jos sitä haluaa hahmotella. :P
Kaikki olivat siellä kyllä. Ainakin yksi sivuaa sellaista että luulisi nostavan muut paremmin esille mutta minkäs teet. Ohihan se meni tai läpi kulki olisi oikeammin sanottu mutta jotain jäänee kuitenkin. Maissia hiuksissa jos nyt hiukan kärjistetään. Yksi asia on miten moiseen reagoi, toinen on se miten niin käy paremman tiedon kanssa. Siitä huolimatta vaiko johtuen?
Jokin haki reaktiota aiemmin ja uneni sai kierroksia. Öttiäisiä, aikamme tilanteita ja sinäkin vielä. En pitänyt varsinaisena eskalaationa mutta verrattuna siihen mitä muille kävi, heräsin ja annoin palautetta poispäin äkkiä sujahtavalle. Sen siitä saanee kun ei pistä merkille moista. Saa nähdä miten kauan säilyy. Postaus siis, heh. C'mon. Öitä.
Terveisiä vaikka nyt sitten kaikille. Muuta ei tule kyllä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Wow, oot avannu linjan, haluutko siis uuden osotteen?😀
Oletko luullut että olen estänyt? Ei se oo koskaan ollutkaan suljettu sulle. Haluan tietty. Laita viestiä. Ootko muuttanut?
Samoin mäkin. <3