Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24846)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku muistaa millainen joku vuosi oli, minulle ovat yhtä ja samaa massaa.
Ihan kamalaa olisi tuollainen 😱
Ai kuinka niin?
Ei mitään mieleenpainuvia kohokohtia elämässä. Kaikki samaa massaa. 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tosi tosi väsynyt.
Kaipaukseen, minuun, töihin, elämään?
EI mitään tekemistä minkään ikävän tai ikäväni kohteen kanssa.
Sama.
Olen oikeastaan käsitellyt tämän jo oman pääni sisällä, mutta kirjoitan nyt vielä tähän ja kadun sitten vasta aamulla.
Jotain minun mielestäni yllättävää tapahtui meidän välillämme noin puoli vuotta sen jälkeen, kun seitsemisen vuotta sitten näin sinut ensi kertaa. Tulkitsin sen ihastumisena/ vakavana kiinnostuksena sinun puoleltasi.
Myöhemmin ymmärsin tulkintani olevan väärä ja vaikutti siltä, että olin ainoastaan pilailusi, ylimielisyytesi, tmv kohde. Toki intuitioni oli varoitellut tästä jo heti toiminnan alkumetreillä. Se joka tapauksessa satutti minua syvästi, vaikka painotankin, että en missään vaiheessa ollut aikeissa, tai halukas aloittamaan yhtään minkäänlaista suhdetta kanssasi.
Joka tapauksessa menetin luottamukseni sinun lisäkseni useisiin muihinkin ihmisiin.
En oikeastaan pidä enää työstäni siellä ja toiveissa olikin vielä jokin aika sitten, että löytäisin itseni jostain toisesta työpaikasta. Työpaikka-asiaan en oikeastaan enää edes usko, mutta luulen että pian voin ainakin ihan aidosti sulkea tämän luvun elämässäni.
Tsemppiä 👍🏻 ja nähdään syöntiaikaan, mutta ollaan kuin ei oltaiskaan
Vähän surullinen olo. Sydän särkynyt jo liian monta kertaa. Rakkaus on rankka laji.
No mutta, saunapuhtaana puhtaisiin lakanoihin. Aamu on iltaa viisaampi. Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, oot avannu linjan, haluutko siis uuden osotteen?😀
Oletko luullut että olen estänyt? Ei se oo koskaan ollutkaan suljettu sulle. Haluan tietty. Laita viestiä. Ootko muuttanut?
Oli se välillä kiinni, en oo vielä muuttanut
Näin unen, jossa hellin sinua, rakas. Hellä suudelma ja tiukka pusku kylkeesi, pupuseni. Hyvää yötä. Rakastan sinua.
I think I'm a banana tree...
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Olen oikeastaan käsitellyt tämän jo oman pääni sisällä, mutta kirjoitan nyt vielä tähän ja kadun sitten vasta aamulla.
Jotain minun mielestäni yllättävää tapahtui meidän välillämme noin puoli vuotta sen jälkeen, kun seitsemisen vuotta sitten näin sinut ensi kertaa. Tulkitsin sen ihastumisena/ vakavana kiinnostuksena sinun puoleltasi.
Myöhemmin ymmärsin tulkintani olevan väärä ja vaikutti siltä, että olin ainoastaan pilailusi, ylimielisyytesi, tmv kohde. Toki intuitioni oli varoitellut tästä jo heti toiminnan alkumetreillä. Se joka tapauksessa satutti minua syvästi, vaikka painotankin, että en missään vaiheessa ollut aikeissa, tai halukas aloittamaan yhtään minkäänlaista suhdetta kanssasi.
Joka tapauksessa menetin luottamukseni sinun lisäkseni useisiin muihinkin ihmisiin.
En oikeastaan pidä enää työstäni siellä ja toiveissa olikin vielä jokin aika sitten, että löytäisin itseni jostain
Oho, no nyt on kylmä kyyti. Harmi, ettet uskonut kun sanoin, että rakastuin sinuun.
Pöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle.🤗😚
Kova ikävä sinua. 🥺
Kuinka romanttista olisi ollutkaan käydä kanssasi tuossa yhdessä kulttuuri tapahtumassa katselemassa ja ihailemassa taideteoksia. 🥰
Et ikinä arvaa kuka oli tänään aamulla 9 aikaan kirkossa. 😄
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow, oot avannu linjan, haluutko siis uuden osotteen?😀
Oletko luullut että olen estänyt? Ei se oo koskaan ollutkaan suljettu sulle. Haluan tietty. Laita viestiä. Ootko muuttanut?
Oli se välillä kiinni, en oo vielä muuttanut
Ei ollut koskaan. Epäilen jonkun valehdelleen sulle. En estänyt sua koskaan vaan erään toisen ainoastaan. Millon muutat? Ota yhteyttä niin nähdään.
Joskus vielä, lähdemmekö töistä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
I think I'm a banana tree...
Hyvää yötä.
Kerroin just tänään muksuille, että banaanilla ja ihmisellä on 50% sama dna
Mä puolestani olisin halunnut sun kanssa suhteen. Oikean, ainoan, kaikilla herkuilla. Luulen tehneeni sen selväksikin. Nuku hyvin rakas.
Kuuntelen hiljaisuutta, jossa haluaisin kuulla sinun sydämesi lyönnit. Nuku hyvin, kullan kallis.
EI mitään tekemistä minkään ikävän tai ikäväni kohteen kanssa.