Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24864)
Jatkuva lääppiminen kävisi hermoille. Koskettaa voi monella tavalla, ei vain seksi mielessä.
Sun syntymäpäivä on sama kun mun äidillä.
Sattumaako vai ei.
Skorpioni.
Niin yksinäinen ilta. Näitä on jo ihan liikaa. n.
Vierailija kirjoitti:
Kun olisit mahdollinen, mutta olen aivan mahdoton.
Juuri niin. Minä olen ollut sinkkuna jo monta vuotta ja sinä olet yhä siitäkin huolimatta varattu ja visusti naimisissa, jonka takia en ole sinulle mahdollinen ja miksi sinä olet minulle mahdoton.
Piirsin kesällä hiekkaan nimikirjaimesi,et ehkä huomannut
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa siirtää kuvitelmani sulle air dropilla suoraan aivoista ilman kirjoitusta. Ja toisin päin sä mulle. Olisko niissä paljon samaa? Mikä yllättäisi? Tulisiko tunne, että ymmärrän sua ja vice versa?
Todella yhteensopivia.
Näin tänään kalliimman joulukalenterin. Yksin se ois liian överi, mutta puolison kanssa just passeli. Harmi vaan, että ei oo puolisoa.eikä siis sitä kalenteriakaan tänä jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään kalliimman joulukalenterin. Yksin se ois liian överi, mutta puolison kanssa just passeli. Harmi vaan, että ei oo puolisoa.eikä siis sitä kalenteriakaan tänä jouluna.
Vielä ehtii puolison ja kalenterin jouluks.😁
Vierailija kirjoitti:
Jouluna pitäisi tulla pääsiäiskoristeet kauppoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku muistaa millainen joku vuosi oli, minulle ovat yhtä ja samaa massaa.
Ihan kamalaa olisi tuollainen 😱
Vierailija kirjoitti:
Tonttuilija
Olen käynyt joulun alla tonttulakki päässä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
En huomannut, en. Käytkö samassa paikassa kuin minä? Minäkin olen jättänyt sinulle jälkiä sinne. Jos vaikka joskus käyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olisit mahdollinen, mutta olen aivan mahdoton.
Juuri niin. Minä olen ollut sinkkuna jo monta vuotta ja sinä olet yhä siitäkin huolimatta varattu ja visusti naimisissa, jonka takia en ole sinulle mahdollinen ja miksi sinä olet minulle mahdoton.
Sulla varmaan noin, mulla ei eikä mun kaivatulla.
Vierailija kirjoitti:
En huomannut. Piirrä uudestaan.
Öitä erityiskuumalle kinkulle. Kaipaan sua!
Täällä lähes kolmasosa : (
Ihan perseestä jos suoraan sanon.