Tänään laitan kuusen ja jouluinen koristelu muutenkin alkakoon
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Prosessi nimensä mukaisesti liittyy jouluun eli siinä joulun alla sitten. Mutta jos joku siitä saa iloa jo tässä vaiheessa, niin antaa mennä vain.
Kiitos. Pitäisin koristeet ynpöri vuoden, jos ukko ei marmattaisi.
Pitäisikö juhannuskoivut ensin ottaa pois ovenpielestä? Meinaatko muuten ohittaa parin viikon päästä olevan Halloweenin koristeineen?
Minä olen hävittänyt joulun prosessikaavion. Miten tuo nyt oikeaoppisesti tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö juhannuskoivut ensin ottaa pois ovenpielestä? Meinaatko muuten ohittaa parin viikon päästä olevan Halloweenin koristeineen?
Niistä tehtiin vihdat heti seuraavana päivänä. Halloweeniä emme vietä, ei oo mun mielestä suomalainen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jouluun nyt 72 päivää.
Kiire tulee jos aikoo koristeista ehtiä nauttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluun nyt 72 päivää.
Totta. Jos meinaa niin nyt pitäis alotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouluun nyt 72 päivää.
Pian alkaa pikkujoulut! Ensi kuussa jo.
Mies lähti työmatkalle niin tilasin huomiseksi pukin kyläilemään.
Joulukuusi koristellaan joko 23. tai 24. joulukuuta ja se viedään pois joskus loppiaisen jälkeen viimeistään Nuutin päivänä.
Laittaisin myös kuusen kattoon, mutta siinä on aikamoinen homma. Sukulainen alkaa myös levittelemään joulukoristeita tähän aikaan vuodesta. Mikäs siinä, käytettäväksihän ne on tarkoitettu ja siellä on ihana käydä kun tuntuu että menee jonnekin satumaahan :)
Vierailija kirjoitti:
Mies lähti työmatkalle niin tilasin huomiseksi pukin kyläilemään.
Onkohan isot säkit mukana.
Prosessi nimensä mukaisesti liittyy jouluun eli siinä joulun alla sitten. Mutta jos joku siitä saa iloa jo tässä vaiheessa, niin antaa mennä vain.