Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (24899)
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen siitä, että kun tulet luokseni, otan takkisi ja laittaessani sitä vaatenaulakkoon, sinä kiedot kätesi lujasti ympärilleni, painat pääsi selkääni vasten ja sanot, että olet kaivannut minua mielettömän paljon.
Tuota hetkeä olen odottanut jo liian kauan.
Vierailija kirjoitti:
Naisille on hyväksi pitää naru tiukalla. Muuten alkavat häröilemään.
Nämä ovat niitä huonoja naisia. Ei maksa vaivaa.
Halaan sinua tiukasti ajatuksissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I saw that. - Karma
What?
Karma näkee kaiken mitä teemme.
Kortit kylläkin kertoo kohtalomme, onnemme ja ahdinkomme.
Sekin voi olla mahdollista. Me itsekin voimme kertoa näitäkin asioita.
Vain kortit, kuten Visa, Mastercard.
Sanoisin, että mustilla korteilla pärjää mukavammin !
Vierailija kirjoitti:
Naisille on hyväksi pitää naru tiukalla. Muuten alkavat häröilemään.
Tollaset pitelee tiukkoja naruja omahyväisiä ja itsetyytyväisinä tajuamatta että narut on sidottu tolppaan ja naiset on häröilleet ja häröilevät häröilemästä päästyään. Niitten kivojen miesten kanssa.
Suomalaiset on liiaksi ylpistyneet, se on turmiollista.
Minä kyllä kaipaan parisuhteessa paljon kosketusta. En jaksaisi kovin pitkään katsella sellaista "onko pakko aina lääppii" -naista. Mitä sellaisella naisella tekee, jota ei voi pussata ja puristella.
Voisinpa siirtää kuvitelmani sulle air dropilla suoraan aivoista ilman kirjoitusta. Ja toisin päin sä mulle. Olisko niissä paljon samaa? Mikä yllättäisi? Tulisiko tunne, että ymmärrän sua ja vice versa?
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä kaipaan parisuhteessa paljon kosketusta. En jaksaisi kovin pitkään katsella sellaista "onko pakko aina lääppii" -naista. Mitä sellaisella naisella tekee, jota ei voi pussata ja puristella.
Mä taas naisena haluisin olla pusujen ja puristeluiden kohteena. Vain sen mielitietyn kohteena tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Niin. Vieläkin. Kaikki nyt viittaa vähän siihen, etten minä ole enää sinulle sellaista. Erityistä ja säväyttävää. Joku vain, jonka voi mennen tullen sivuuttaa. Surulliseltahan se tuntuu.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Sua ei korvaa kukaan, koskaan. Rakastan sua eniten. Todellakin.
K
Kovin vähän sellainen näkyy, jos olisit hän.
Ei sillä ole väliä. Kunnioitan vaan hänen toivettaan. Kyllä hän tietää tunteeni, vaikka en niitä suoraan voi sanoakaan.
No minä en ole esittänyt sellaisia toiveita. Usein toivon, mutta en todellakaan tiedä. Ap.
<
Totta on, että olen tavallaan tarkka yksityisyydestä, mutten oikein ymmärrä yhteyttä tunteiden ilmaisemattomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Missä muruseni on? n-m
Söin sen 🤰
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa siirtää kuvitelmani sulle air dropilla suoraan aivoista ilman kirjoitusta. Ja toisin päin sä mulle. Olisko niissä paljon samaa? Mikä yllättäisi? Tulisiko tunne, että ymmärrän sua ja vice versa?
Monta asiaa varmasti osuisi. Saisin vastauksia kysymyksiini. Sinä voisit yllättyä.
Totta on, että olen tavallaan tarkka yksityisyydestä, mutten oikein ymmärrä yhteyttä tunteiden ilmaisemattomuuteen.
Ei vaan se on syynä miksi en ota yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tulee tuosta viestistäsi mieleen Suurlähettiläiden laulu, jossa lauletaan jotain: Pitääks sun aina sanoo, Älä lääpi, kun mä kosketan ja..pitääks sun aina hyvä tsipale. -sivunaisena & biisikärpäsenä katossa
Vierailija kirjoitti:
Haaveilen siitä, että kun tulet luokseni, otan takkisi ja laittaessani sitä vaatenaulakkoon, sinä kiedot kätesi lujasti ympärilleni, painat pääsi selkääni vasten ja sanot, että olet kaivannut minua mielettömän paljon.
Ja annoit mulle vielä yhden sun itse maalaman kiven.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin nussimaan vaikka heti, jos vain nainen pyytäisi.
Mun tapauksessa kaivatun on tehtävä aloite. Jos tekisi, niin lähtisin kyllä. Valitettavasti. Nn
Koittakaa miltä näyttää jos joutuisitte keksimään muun ilmauksen tuon "tehdä aloite" tilalle. Ja joka kerta eri jutun vielä. Jos lähtisi ajatus virtaamaan, tuon toistelun sijasta.
Teet niin kuin teineinä tehtiin. Kehdot kädet joutuisasti ympärillesi, että takaapäin katsottuna näyttää kuin joku halaisi sinua. Voit ajastaa kameran itselaukaisimen, niin saat vielä viisaammistakin iloa.