Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25013)
Ei niin pahaa päivää ettetkö sinä toisi siihen valoa vaikka etäältä.Tiedän mitä se voisi olla ,jos olisit tuossa vierelläni.
Läheisyyden puute tekee kyllä välillä kipeää mutta ajatus sinusta helpottaa,näänhän sinut taas pian..
Kauniita unia,sellaisia, että heräät hymy huulilla.😁😊
Jos olisin järkevä, lopettaisin sinusta haaveilun, koska sinua ei voi edes lähestyä. En lopeta, koska saan sinä-ajatuksesta iloa ja voimaa, vaikka tiedän, että tämän enempää ei ole tulossa. Itsepetos auttaa suruun.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin järkevä, lopettaisin sinusta haaveilun, koska sinua ei voi edes lähestyä. En lopeta, koska saan sinä-ajatuksesta iloa ja voimaa, vaikka tiedän, että tämän enempää ei ole tulossa. Itsepetos auttaa suruun.
Ei varmaan ole kun vaan palstalla jaarittelee!
Kirjoitin: "Sinua ei voi lähestyä." Nimenomaan siksi ketjussa.
Onnellisille rakkain. Korostan että ei ole ämmältä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä minun tekemisistäni tiedät? Jos tietäisitkin, vielä vähemmän on syytä syyllistää asiasta, jonka on itse erikseen kieltänyt. 💡
Ja hän tuskin on täällä sinua haikailemassa kun kerran on kieltänyt sinua olemasta yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä minun tekemisistäni tiedät? Jos tietäisitkin, vielä vähemmän on syytä syyllistää asiasta, jonka on itse erikseen kieltänyt. 💡
Ja hän tuskin on täällä sinua haikailemassa kun kerran on kieltänyt sinua olemasta yhteydessä.
Miksi sitten tulet ohjeistamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on kovia neuvomaan ja ohjeistamaan.
Sivusta.
Villiä pe-iltaa Emilylle! Tyhjentäisin suhun imaginary kassini. 😖😂
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä muka voisi ottaa yhteyttä, kun tekisi mieli vaan sanoa, että haluaisi riisua toisen ja ottaa siihen paikkaan?
Ota yhteyttä ja kerro se!
Vierailija kirjoitti:
Villiä pe-iltaa Emilylle! Tyhjentäisin suhun imaginary kassini. 😖😂
Äläpä nappaa Emily-kaivattuani ikäviin tarkoituksiin.😡 T. Se og-emilyn kaipaaja
Aleksander, mielessä muttei vieressä. Kunpa ois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on kovia neuvomaan ja ohjeistamaan.
Sivusta.
Jotkut. Ne yleensä, joilla ei ole omaa elämää tai kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Silti Sinua aina 💕
Sinä myös, aina. 💕
Mies, tule nyt jo tänne pitämään mua hyvänä. Ollaan molemmat sen tarpeessa. Valkkaria ja kortsuja on, mutt punkun jo join😂🤭
Vierailija kirjoitti:
Mies, tule nyt jo tänne pitämään mua hyvänä. Ollaan molemmat sen tarpeessa. Valkkaria ja kortsuja on, mutt punkun jo join😂🤭
Tulisin, jos ei olisi natiaisia vahdittavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisin, jos ei olisi natiaisia vahdittavana.
Ei ole kaivatulla lapsia.
Ei ppohjaudu.