Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (25096)
Vierailija kirjoitti:
Etsinyt sinua joka paikasta, mutta olet kateissa minulta.
Ehkä ensi viikolla, jos olet tietty x.
Kauppahalliin aamulla kahville 🥰 ??
Ihmiset pitää aina keskiarvosta poikkeamista sairautena/hulluutena. Myös silloin, jos kyseessä on pelkästään positiivinen asia. Normaaliuden raja on hyvin ahdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas haluaisin istua samassa tilassa ja ottaa selvää mitkä mun ajatuksista on paikkansapitäviä.
Sellainen tapaaminen täytynee järjestää.
Voit järjestää ittes mun luo kylään
Ei kai nyt itseään sentään voi kutsua toisen luo?
Mun luokse voi
Niin minunkin mutta olen tullut tulokseen että sinä ja minä beibi, kumpikaan meistä ei ole ihan terve jos lähdetään syvää analyysia tekemään. Voitasko me yrittää uudelleen? -eka ap:lle vastaaja
😅😀, me vaan tiedostetaan omat "erityis"puolemme. ne jotka väittää olevansa normaaleja, on vaan omassa harhassan. Vähän jos tutkittaisiin niin alkais normaaliuden harha itse kullakin kadota😌
Näinhän se on. 😘
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pitää aina keskiarvosta poikkeamista sairautena/hulluutena. Myös silloin, jos kyseessä on pelkästään positiivinen asia. Normaaliuden raja on hyvin ahdas.
Normaaliuden raja on väljentynyt paljon ja ymmärrys moninaisuuteen on kasvamassa kokoajan.
Jaahas, pitää vääntäytyä ulos vaikka ei huvittaisi kun on niin kylmä jo.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten oon niin ristiriitainen sisäisesti. Toisaalta en järjellisellä tasolla vaikka jännitä tiettyjä juttuja ollenkaan, mutta sitten saatan jotenkin primitiivisesti itse tilanteessa jännitysoireilla. Miten nää puolet on ahdettu samaan henkilöön.
Jep. Tai miten voi puhua vaikka täydelle salille ihmisiä eikä jännitä yhtään mutta sitten istut ihastuksesi kanssa lounaalla ja et keksi sanottavaa kun jännittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten oon niin ristiriitainen sisäisesti. Toisaalta en järjellisellä tasolla vaikka jännitä tiettyjä juttuja ollenkaan, mutta sitten saatan jotenkin primitiivisesti itse tilanteessa jännitysoireilla. Miten nää puolet on ahdettu samaan henkilöön.
Jep. Tai miten voi puhua vaikka täydelle salille ihmisiä eikä jännitä yhtään mutta sitten istut ihastuksesi kanssa lounaalla ja et keksi sanottavaa kun jännittää
Normaalia.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia.
Eri
Ai kaikki pystyy puhuu jännittämättä täydelle salille ihmisiä? Epäilen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalia.
Eri
Ai kaikki pystyy puhuu jännittämättä täydelle salille ihmisiä? Epäilen
No pikkujännitys kuuluu useimmiten asiaan juuri ennen lavalle astumista ja varmistaa hyvän suorituksen, mutta noin yleisesti tuo kuvio on ihan normaali, että muutoin elämässä ei jännitä ja on rohkeakin, mutta ihastuksen kanssa ujostuttaa ja jännittää siinä määrin, ettei keksi edes sanottavaa.
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
Mä taas haluaisin istua samassa tilassa ja ottaa selvää mitkä mun ajatuksista on paikkansapitäviä.
Just tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsua odotellessa.
Voin myöntää avoimesti, että tämä kaivattuasia on hulluuteni. Ei minussa muuta pöpiä olekaan. Olen kaikin tavoin normaali, tasapainoinen aikuinen. Mutta tämä kaipaus ei ole normaalia. Tiedostan sen. Toisaalta, en satuta ketään, kun salassa vain haaveilen. Ei hän näistä tiedä, jollei ole niin hullu, että on oikeasti ollut ketjussa ja uskonut tämän todeksi. Ei tätä kukaan todeksi uskoisi. Ww
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M. Im still loving you. 😘
I was made for loving you baby. -M(n)
Thanks but you are not my darling M.
Vierailija kirjoitti:
Kauppahalliin aamulla kahville 🥰 ??
Mennään vaan. Ehdota.
23. aja firman auto kakkospaikalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsua odotellessa.
Ja kun kutsu somessa kilahtaa niin kaivattu kylään vilahtaa? :)
😅😀, me vaan tiedostetaan omat "erityis"puolemme.. ne jotka väittää olevansa normaaleja, on vaan omassa harhassan. Vähän jos tutkittaisiin niin alkais normaaliuden harha itse kullakin kadota😌